Twinkel Gefeliciteerd met je verjaardag (hier nog 2 weken en dan wordt ik alweer 36 ) Liga als je die voor 4 maanden hebt die sabbelen ze zo op, die smelt als het ware zodra het in contact komt met vocht (kwijl dus) Zo net even door de regen gemoeten om boodschappen te doen maar we zijn weer thuis en nu is het tijd voor Kinley's groente hapje Groetjes Anita
zo sem is wakker!! dat gekke kind heeft ff 3 uur achter elkaar doorgeslapen! Niks voor hem hahaha zal wel moe zijn van het zwemmen!
Heej meiden @ariel, gefeliciteerd ,met je zusje leuk !! Mijn zusje wil ookheel graag zwanger worden Ze is nog niet zwanger trouwens. Hoop dat ikooksnel tante word Lijkt me echt leuk. @ikbenhetmaar, kreeg net een mailtje vanmijn buurman, dus ik d8 yes hij heeft mijn pakketje, stuurt hij eenmailtje dat hij hem niet heeft gehad Hmm... ik vroeg niet of iedereen een mailtje een mailtje terug wilde sturen alleen degene die hem wel had Nou ja het was van de buurman naast ons, het was aardig bedoeld
Oh wat vervelend dat Alisa ook niet lekker is zeg, beterschap voor je kleine meisje! Dat is jammer dat je gestopt bent, zeker om die reden, maar wel begrijpelijk. Ik heb mdische microbiologie gedaan, leuke opleiding, maar wat je zegt anders was Alisa er niet wrs. Dankjewel Torties en Pluk Oh jij ook al bijna jarig Pluk, we gaan wel richting de 40 nu he?! Joyce hopelijk komt je pakketje nog terecht. Hier is een foto van ons geboortekaartje:
dank je wel!! en ik vind jullie kaartje ontzettend mooi!!!! super leuk ook die binnenkant met I hope you don't mind!!
zo de boodschappen in huis! plof nu lekker op de bank voor gtst en daarna xfactor! kijken hoe die idioten zichzelf weer voor gek zetten hahahaaha manlief is sporten dus sem en ik hebben het rijk alleen!
Hier liggen de kleine mannen al weer lekker in bed en is manlief aan het werk. Ik denk dat ik heerlijk vroeg naar bed ga. Morgen met de kortingssticker de autostoel voor Sem kopen bij prenatal. Ik denk dat we even naar Breda rijden. Het is rustig hier.
Ja die 40 begint nu wel aardig dichtbij te komen, ach dit jaar zal nog wel meevallen, mijn zus komt over uit amerika om onze verjaardagen te vieren (ze is 2 dagen eerder dan mij jarig) Dan wordt ik dus 36 en zij 42 , lijk ik toch weer een stuk jonger 8) Ik vind je kaartje vooral aan de binnenkant erg mooi, ons kaartje staat wel in mijn album. - zit trouwens nog steeds te wachten op het adres waar ik de geboortekaartjes heen kan sturen Vanavond wat nieuws uitgeprobeert en Kinley beneden de fles gegeven, toen heeft ze nog wat gespeeld op het kleed op de grond met haar broer en toen tegen 19.45 allebei naar bed gebracht. Had het mezelf wel makkelijk gemaakt door ze om 18 uur al allebei in hun pyama's te hijsen Eerst Kinley een schone luier, een verhaaltje gelezen (nijntje) en toen voor het eerst sinds haar bestaan wakker en zonder fles in bed gelegd. En tot mijn stomme verbazing, geen huil partijen helemaal niets (had ik toch rekening mee gehouden) En Kylian heeft het in zijn bed gezellig gemaakt met het voedingskussen 8) Groetjes Anita (die nu stiekem hoopt dat Kinley morgen weer tot 7.30 uur slaapt ipv 5 uur)
Hoi Meiden, Ben ik ook weer. Heb heerlijk bij me ouders gegeten aangezien vriendlief met het werk uit eten is. Linde ligt alweer vanaf 19.00 in bed en die ga ik tegen 21.30 maar wakker maken voor de 4e fles. Ze eet tegenwoordig een heel potje eigen gemaakte groente op en sinds dien slaapt ze savonds. normaal gesproken lag ze om 20.00 in bed met 4 flessen. @ Mare, het pakketje is verzonden vandaag hoor @ Sembem, me moeder is vandaag voor me naar de prenatal gegaan en ze heeft een trip trap stoel ook voor me gekocht, wat een schat! @ Pluk, en nou maar hopen dat Kinley lekker door slaapt
Och Mamatobe, wat sneu voor Britt zeg. Hoe is het verder gegaan? Ohh ik lees het al, wat heeft die heerlijk uitgeslapen zeg!! Lastig verhaal met je moeder. Heb je er al eens met haar over gesproken, dat je een beetje teleurgesteld en ongerust bent? OOh ik lees het al, haha. Goed dat je er over gesproken hebt! MamavanBas, als je het niet vertrouwd altijd gaan hoor. Dan vinden ze je maar overbezorgd lekker boeien. Beter 100.00x teveel dan 1x te laat. Hoe is het nu met het mannetje? Hellen, fijn dat jullie het hebben kunnen bespreken en dat er nu een oplossing is waar jij je ook in kunt vinden. Pff ik geloof meteen dat het een hele verhuizing is 'even' een weekendje naar het oosten. Hoop dat jullie heel snel samen een nieuwe start kunnen maken. Hoop dat het gaat werken met een keer extra kolven. Joyce wat een leuke fotos MamavanBas, wat een heerlijk binkie Sofie, aah kan me voorstellen dat je een brok in je keel krijgt van die kindjes die Jens zo gaan missen. Spannend hoor maandag een nieuw begin, succes! Ariel, wat een prachtkindjes . Geweldig het eerste staartje van Roos . Zo zijn ze vlot mee zeg met het salaris van augustus . Wat leuk dat je tante wordt!!! Ikbenhetmaar, hmm ik herken het zo niet dat plekje bij de navel. Wat leuk een kindje in de buurt erbij Haha ik neem ook meestal niet op bij een onbekend nummer. Zo dat zijn nog eens de leukere cadeaus een trip trap stoel . Wij hebben er ook 1 voor Mats, ideaal. Torties, heerlijk een weekend zonder verplichtingen. Och wat sneu dat Alisa zo slecht in orde is . Beterschap en een dikke knuffel!! Sembem, wat een mooie fotos zeg!! Box, hier ligt Nils er nog wel eens in, al ligt meneer liever op de grond of in de wipper. Francescak Hmm nu wordt ik ook wel erg benieuwd naar je jurk. Volgens mij heb ik je niet op hyves, of wel . Ariel leuk kaartje! Twinkle ook een erg leuk kaartje! Pluk wat heerlijk dat ze zo goed ging slapen. Ik duim voor je dat ze lekker tot 7.30 uur blijft slapen.
Halloooo, ben er ook weer! Ik heb wel alles bij gelezen, maar veel is me niet bijgebleven. Wel over de box, maar die staat hier voorlopig nog wel binnen hoor! Kenji heeft het goed naar zijn zin daarin, en ik vind het ook wel handig, vooral omdat er hier toch ook een hond rondloopt. Dan kan ik ook gewoon even naar boven, naar de wc of wat dan ook, zonder me zorgen te maken. En als Kenji straks wat ouder is, wil ik hem ook gewoon in de box houden als dat kan. Zal toch ook het huishouden moeten doen of wat dan ook, waardoor ik hem niet altijd in de gaten kan houden. Verder gaat het met Kenji goed, alleen had ie zichzelf in zijn gezicht geslagen met een speeltje, vandaag bij mijn ouders. (Net voor de fles van 16.00). Sinds toen was het brullen geblazen. Mijn ouders zijn na de fles van 16.00 naar ons huis gereden, en om 16.45 lag ie weer in bed, hij was kapot, schijnbaar van het huilen. Toen we aan het eten waren, rond 18.00, werd ie weer wakker, en wou niet meer slapen. Dus heeft Jurgen hem in de box gelegd, zodat wij nog even konden eten. Na het eten heeft mijn moeder hem nog even beziggehouden, zodat ik kon opruimen en mijn vader, Jurgen en ik buiten een sigaretje konden roken. Om 19.00 lag ie weer in bed, en moest ik hem wakker maken om 20.15. Toen dronk ie in lange tijd weer eens zijn flesje leeg. Daarna wel weer meteen op bed gelegd, aangezien hij alweer in zijn oogjes lag te wrijven, een knalrode kop had en zijn best lag te gapen. Echt een slaapkoppie.
Heej ikbenhetmaar, alles goed je schoonzoon, Nini. Helaas wel 2 mindere nachten gehad . Hij is ook op ALLES aan het knagen, tandjes?? Mats kreeg ze wel rond deze tijd. Kan nog geen randje(s) ontdekken. Naja we gaan er maar vanuit dat deze nacht beter gaat. Hoe is het met Linde?
Ahh die Kenji toch, zichzelf slaan met een speeltje . Wat heerlijk dat het zo'n slaapkopje is . OOh ikbenhetmaar, ik ben ook vreemd gegaan gister . Heb ook bij mazzeltjes een shirtje voor Nini besteld en vandaag ontvangen .
Francescak, idd een mooie jurk zeg. Stond je echt super mooi. Lachen toch dat je op het laaste moment het juiste jurkje vindt.