September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    en kijk eens wat een dikke kop ik heb :p

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @mare, leuke foto !! :D

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Die 2e is ook leuk !!

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @Eerised; dikke knuf voor jou!

MamatoB: hier geen hulp in huis ( vandaar dat het soms eruit ziet of er een bom is ontploft). Maar als ik straks wat ruimer in mijn financiële vel zit, hoop ik toch wel hulp te kunnen aannemen. Want én fullt-time werken, borstvoeding en doordeweeks manloos door het leven gaan, maakt, dat je écht niet alles gedaan krijgt. Ik houd het dus maar bij de prioriteiten... 's ochtends poetsen gaat niet echt , want ik sta al om half 6 op elke dag. En ik eet 's avonds pas als Roos op bed ligt, met afruimen, keuken opruimen, kolfstuff steriliseren en ook even op mijn bank hangen met een bakkie, is het dan al snel 10 uur of later....

Wow Sofie..da's schrikken voor je vriendin zeg!

Mare: wat is David toch een lekker ventje!

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Morgen Meiden,
    heb niet alles terug gelezen want ben erg druk op het moment.

@ Sofie, beterschap voor je vriendin
    @ Mare, auw succes bij de tandarts
    @ Mijnkleine, fijn toch dat er weer werk is nu :)
    @ Pluk, ik vind 20 kilo anders super van je hoor!

@ alle afvallers.. Jullie kunnen het! :)
    @ Mare, leuke spam!, wat is David dan al weer groot he

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Sophie wat erg voor je vriendin ik hoop dat ze de baarmoeder nog kunnen sparen.

Hellen hier is het ook niet opgeruimt hoor, ben ik zelf veel te rommelig voor en daarbij zijn er soms dagen dat ik het net red om de kinderen de dag door te krijgen en dan is het huishouden echt het laatste dat ik doe.

Mare wat een leuke foto's meid en wat is David dan toch alweer groot.

Hier komt mijn zus over uit amerika, ze land zondag en vertrekt donderdag alweer.
    Dus ga ik en de kinderen die dagen ook bij mijn ouders logeren om zoveel mogelijk tijd met elkaar door te brengen.
    En we vieren onze verjaardagen dan samen, besloten om dit op de verjaardag van mijn zus te doen (de 17de) en dan alleen overdag omdat ze de volgende morgen alweer vroeg naar schiphol moet.
    Ze wilde alleen onze oom's en tante's uitnodigen omdat ze van mijn nichtjes dus nooit wat hoort.
    Prima dus ik bel net oom en tante nr 1, ze wisten al dat D naar nederland kwam dus ik nodig ze uit voor de verjaardag, oooh wat leuk ja natuurlijk.
    Belt ze nog geen 2 minuten later terug om te vertellen dat ze toch niet kunnen want ze moesten naar Prins Carnaval de hele dag of we de verjaardag dan niet op een andere dag konden vieren.

Jaaaa tuurlijk D vliegt 13 uur heen voor 4 dagen en dan weer 13 uur terug met een tijdsverschil van 9 uur om voor hun de verjaardag te verzetten:x, ja sorry hoor elk jaar krijg ik te horen dat ze niet kunnen op mijn verjaardag want het is carnaval, in november niks van ze gehoort op Jan's verjaardag (geen telefoontje dat ze niet konden, geen kaartje helemaal niets) en dan nou dit :x, spring even uit mijn vel.
    Ik heb dus ook gezegd dat we de verjaardag de 17de overdag hielden en als ze dan niet konden dat het heel jammer was maar dat we de verjaardag niet gingen verzetten omdat we de andere dagen al volgepland hebben.

Zo ik heb even mijn gal gespuwd (sorry).

Wat wel weer heel leuk is dat we dinsdags lekker met elkaar de stad ingaan, lekker naar de markt en dat is toch 13 jaar geleden dat we dat konden doen.

Groetjes Anita

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    wat apart pluk. je zou toch denken dat familie belangrijker is zeker als je zus op visite is.
    wat leuk trouwens dat jullie ook gelijk daar gaan logeren om er helemaal van te kunnen genieten. ik mis mijn zusje altijd al zo erg en die zie ik zeker wel een keer in de maand.

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @pluk, leuk dat ze naar nederland komt !! :D En tja. familie ik ga er niet eens over beginnen..... :)

Nou ik zie mijn zusje erg vaak en weet zeker dat ik haar heel erg zou missen als ze in het buitenland zou gaan wonen.

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Pluk, leuk hoor dat ze naar NL komt! :)

Ik heb 1 broer en die heeft sinds ik zwanger was al niet meer naar me om gekeken, hij heeft Linde ook alleen maar gezien bij me ouders (op oppas dagen) Sindsdien heb ik het contact maar afgehouden. Op die manier hoeft het voor mij niet.

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ikbenhetmaar, dat kan ik me dus echt niet voorstellen

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    mijn broer houdt geen contact met de hele familie. dat vinden wij allemaal erg moeilijk, maar er is helaas niets aan te doen. pas als hij ons nodig heeft dan laat hij ineens van zich horen.

typisch david zit alweer een half uur over zijn voeding heen te slapen. maar ik moet hem nu echt wakker maken anders red ik de tandarts niet. grmbl dat doet hij nou altijd als ik ergens heen moet.

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D @mare, ja das meestal zo he??

Ik heb een broer en een zuje en mijn zusje zie ik veel en mijn broer ook ( maar dat komt denk ik ook omdat hij nog bij mijn moeder woont) Moet wel zeggen dat onze band sterker is geworden na de dood van mijn vader en omdat de familie van mijn vader ons nu een beetje links laten liggen zeg maar.

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Joyce, ja het is helaas echt zo.. maar dat komt meer door de koude kant als door hem zelf, maar uiteindelijk kiest hij er voor om niet langs te komen. Dus verwijt het hem net zo goed.

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Tja wat moet ik zeggen Familie, het is maar goed dat je je eigen vrienden uitzoekt:D:D

Het viel mij ook tegen hoor dat ze het carnaval boven familie kiezen, had gehoopt dat het dit jaar dan anders zou zijn omdat D overkomt maar schijnbaar is dat niet zo belangerijk.
    Ach ja hun gemis zullen we maar zeggen.

Het contact met mijn zus is zoveel mogelijk maar door de week werkt ze en dan met het tijdsverschil lopen we elkaar net steeds mis.
    Maar we mailen wel veel, houden ieders een blog bij en proberen zoveel mogelijk te skypen.

Groetjes Anita

15. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hoi meiden!

hier een goede nacht gehad! sem sliep om 21.30 ( wel paar keer wakker want hij is snipverkouden) en werd om 08.00 wakker. Ik hem opgehaald bij mij in bed gelegd om te voeden wil meneer toch echt niet drinken! hij weer in slaap gevallen en om 10 uur werd hij wakker!!! met honger natuurlijk! nu ligt hij weer ff te slapen!

Men moeder heeft net ff opgepast zodat ik ff naar de sportschool kon! vind er niks aan maar ja moet toch maar!! ben wel weer een halve kilo kwijt! tis niet veel maar alle beetjes helpen! moet vooral meer water drinken maar dat vind ik nogal moeilijk!

@ikbenhetmaar: merk je al verschil na die spuit die je hebt gehad? of moet je er dan eerst meerdere hebben gehad!

@pluk: Wat egoistisch van die mensen zeg! Prins carnaval gaat niet terug naar amerika! kunnen ze daar nou niet ff tijd voor maken!

Ik heb geen contact met mijn vader. Na de scheiding van mijn ouders nog wel eens geprobeerd maar dit liep tijdens mijn zwangerschap fout! hij heeft sem nog nooit gezien.
    Ik heb ook een broer maar die is helemaal gek van sem! hij spaart zelfs elke maand geld voor hem! tot zen 18de.

@mare wat een mooi manneke is david! hij heeft zo'n grappig mondje!! en au je kies! hopelijk is het snel opgelost!

@hulp in huishoudingl ik werk maar 2 dagen dus heb altijd gezegt dat ik het allemaal zelf wil doen maar het valt me vies tegen! men prioriteit ligt bij sem en dat zie ik wel terug in mijn huis hihihihi. maar als ik een keer een boenwoedeaanval krigj doe ik het hele huis in 1 keer en dan van top tot teen!

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Francecak, Heerlijk zo''n nacht, hier van 19.00 t/m 8.00 :D
    Nee merk weinig van die spuit maar dat zal vast nog komen.
    Jeetje geen contact met je vader, dat zou ik nog erger vinden als met broer/zus denk ik.

Ik ga Linde een fles geven en daarna kan ze naar bed zodat ik kan gaan poetsen :D

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ikbenhetmaar, ja dat kan je hebben toch ?? Soms kunnen broer en zus het ook gewoon niet met elkaar vinden.

@pluk, precies, vrienden kun je uitzoeken en familie niet.

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn broer en zusje zijn ook allebei helemaal gek van manolito en Lorenza en andersom ook :D

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik had altijd goed contact met hem.. tot dat er wat problemen kwamen tussen zijn vriendin en mij en sinds dien is het over.

20. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Hier een lekker ochtendje achter de rug.
    Sem heeft lekker geslapen tot half 12 (wel een fles gehad hoor om 8.30uur) en manlief hoefde pas om 14uur te beginnen dus is net met zoonlief de deur uit.
    Die word dan bij school gedropt en dan gaan Sem en ik straks lekker naar school wandelen om hem weer te halen.

@SOFIE: wat een bizar verhaal zeg van je vriendin, je schrikt je rot.
    Fijn dat je zo snel op bezoek kan gaan.

@HUISHOUDELIJK WERK: als ik NU achterom kijk zie ik een zwijnenstal dus zal die zo maar eens lekker op gaan ruimen.
    Had vanmorgen zin om lekker alle ramen weer eens open te zetten (heb duidelijk het voorjaar in mijn bol) maarre......heb ze na een half uur maar weer dicht gedaan, brrrrrrrrr.
    Omdat ik maar 20 uur werk doe ik zelf het huishouden en heb hetzelfde als franceska, soms gaat het hele huis op zijn kop en word het van onder tot boven schoon gemaakt. De rest van de tijd is het een kwestie van bijhouden.

@FAMILIE: Van mijn kant prima. Van mijn mans kant ook wel hoor maar heeeeel af en toe zijn daar wat irritaties.

@MARE: wat een lieve foto's.

Sem ligt heerlijk te slapen dus ik ff snel door de benedenverdieping.

Deel Deze Pagina