September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ja welk emailadres maakt niet uit hoor.. lees ze allemaal 10000x per dag :D

2. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    zo het lijkt ietsjes beter te gaan..
    niet te vroeg juichen..
    al der flessen zijn vandaag leeg gegaan, net duurde het 10 min (huilen) voordat ze toegaf en wilde gaan slapen, daarna kon ik verder met eten koken.
    ze ligt nu een kwartiertje ik hoop dat ze lekker tot 19u blijft liggen, dan badje, laatste fles en de nacht door slaapt, maar dat is wel erg veel gevraagd nu ik het mezelf zo zie typen..
    ach :) we zien wel!

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hehe, ook eindelijk bijgelezen.
    Heb alleen nu geen tijd om op iedereen te reageren, ben namelijk bezig met koken en forummen tegelijkertijd. :D

Vandaag is Kenji alweer precies 6 maanden, wat vliegt de tijd! :$
    En vanmorgen stond ik voor niks bij het CB, ik was er namelijk echt van overtuigd dat ik daar vandaag moest zijn.
    Kijkt de verpleegkundige mee in het boekje, zegt ze dat het vandaag de 8e is en niet de 9e. Blonde ik. :D
    Ach ja, gaan we morgen maar weer.

4. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ Jusi
    gefeliciteerd met Kenji, alweer een half jaar, weeerkelijk ongelooflijk gewoon..
    het gaat zo hard! en wat zijn we een stel cliche dames bij elkaar met ons hard gaan gemiemel :D, maar het is gewoon zo!

5. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hihihihi jusi ik las het al op hyves! het gaat allemaal al zo snel en dan plak jij er nog een dag bij aan! hihihihi

6. Hooooooooooooooiii Dames!

Hoe is het met jullie:D?

**Gaat weer verder, ben echt heel m'n huis aan het uitruimen, allemaal dingen weggooien etc, lijkt wel pré-nesteldrang haha**

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedeavond!

Ik heb dr ookw eer eend agje opzitten en ik ben moe.....

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Arme Alisa, hopelijk knapt ze snel op en wat irritant zeg dat je buurmeisje aanbelt om naar de baby te kijken, zijn altijd dingen die gebeuren als je ze niet kunt gebruiken.

Zo ik heb nog even geknutseld.

9. Pluk, wat creatief!! Maar echt superleuk joh.. Al die kale bolle koppies bij elkaar..

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh leuk pluk, kinley lijkt duidelijk op papa :D

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Leuk gemaakt joh Pluk!
    En ik vind Kinley toch nog steeds echt op jou lijken. :D

12. Ik vind het een mengelmoesje ;) ..

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jusi gefeliciteerd! Wat gaat de tijd toch snel zeg!

Pluk, leuk zeg!!

Torties, beterschap met Alisa!

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Bedankt voor de felicitaties. :D

En Torties, ja we zijn echte vrouwen he. ;)
    Het gaat idd allemaal zo vlug, pff, soms té vlug!

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Een half jaar oud alweer, wat gaat dat toch snel.

Moet eerlijk zeggen dat de meesten Kylian op papa vinden lijken en Kinley meer op mij, maar hier in het dorp is de opmerking stee vast ooooh dat kuj wa zeen das der ene van P......
    Op zich wel weer mooi want als ze ooit erge kattekwaad uit gaan halen dan krijgen we het wel te horen en kunnen we ze even erop aanspreken (of niet;))

Groetjes Anita

16. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Leuke fotocollage zeg!

Hier irritaties. Vriendlief kwam thuis met muppet vanaf het kdv.. heeft ie 2 rode streepjes op zn neus staan. Hij is gewoon in zn neusje gebeten!!!! Dacht werkelijk waar dat ik flipte... Er heeft dus een ander kindje kans gezien om dus even in zijn neusje te happen uit het zicht van de leidsters. Vind het echt niet kunnen!! Ik denk dat ik toch opnieuw ga informeren bij een ander kdv... of reageer ik nu te impulsief?

17. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Twinkle; ach wat sneu dat Yahoah koorts had. Hoe gaat het nu?

@Mamatob; wat heftig met je oma zeg. Moeilijk hoor!

@MijnKleine; lekker hoor zo'n weekje vakantie eind aug. Iets om je op te verheugen

@Hellen; fijn zo'n heerlijk weekend. Kan me voorstellen dat het afscheid weer verschrikkelijk was.

@Sofie; wat een heftig verhaal van je vriendin. Hoe gaat het nu?

@Mare; wat en leuke foto's. Wat worden ze dan snel groot he

@Ikbenhetmaar; wat een schatje. en die kat van jou :D Die wil echt altijd bij haar zijn of niet

@Torties; dikke knuf voor jou! Wat vervelend dat Alisa niet lekker in orde is

@Jusi; gefeliciteerd met Kenji!

@Pluk; wat creatief van jou zeg!

Hier mogen we morgen weer naar het cb toe. Ik ben benieuwd hoe dat ie gegroeid is.
    Nu is Marc zijn vader ff op bezoek. Moest de zaagtafel hebben en heeft gelijk ff een paar bakkies koffie gedronken. Even zijn hart gelucht.
    Zo zien we hem maanden niet en zo zijn we hem een paar keer per maand. Zo gaat het al tig jaren. Alles went...............

Fijne avond allemaal.

18. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    nou ze was dus alweer om 18.00 wakker en gillen gillen gillen
    eten was net klaar en ik ben natuurlijk alleen met haar omdat vriendlief avond dienst heeft, dus ik met haar op de arm snel wat naar binnen gewerkt, want had op de hele dag gewoon nog niks kunnen eten..
    daarna haar de fles, badje, afdrogen, restant toetje van de fles knuffelen dansen wegleggen en toen was het kwart voor acht en sindsdien is het stil..
    Duuuiimen jullie voor me dat ze dat de komende 10 uurtjes blijft!?

Fijne avond allemaal! ik ga lekker nog een paar afleveringen mcclouds daughters op dvd in bed kijken

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Torties mijn duimen draaien voor je hoor.

Elizabethje wat vervelend dat je kleintje in de neus is gebeten. Of je te impulsief reageert weet ik niet het gaat niet alleen om het feit dat het is gebeurt maar ook om je gevoel. Als je geen goed gevoel hebt bij dit kdv zou ik zeker naar een andere informeren.
    Maar aan de andere kant, in groepen kinderen gebeurt altijd wel iets, soms zit je er boven op en is het al in een oogwenk gebeurt, maar ik vind dan wel weer dat de leidsters dit even persoonlijk aan de ouders moeten vertellen.

Groetjes Anita

20. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Torties: Wat sneu allemaal voor Alisa! Sommige dingen herken ik wel van Yanoah toen hij zo ziek was. Hij moest ook aldoor krijsen. Toen heb ik onder zijn matrasje een dikke badhanddoek opgevouwen onder zijn hoofdeinde gelegd en het was over! We hebben die handdoek er nog steeds onderliggen. Zo ligt hij wel scheef maar hij slaapt heerlijk!
    Beterschap voor je meissie!!!

Pluk: Leuke collage!!! Een beetje raar van je familie dat ze niet komen op je zus haar verjaardag die over is uit verwegistan maar carnaval gaan vieren. Zou ik ook geen goed woord voor over hebben!

Kenji alweer een half jaar! Waar blijft de tijd!

Verder las ik dat Eerised en Heleen even een big hug nodig hebben omdat ze hun mannetje weer moesten verlaten, of mannetje weg ging. Ik vind jullie echt kanjers!!!

Elisabethje: Ik sta helemaal perplex!!! En de leidsters hebben het niet van te voren tegen jullie gezegd??? Ik vind dit echt niet kunnen en zou hun er zeker op aanspreken!
    Ik had laatst bij de bso voordat ik binnen was werd ik al aangesproken door een leidster dat er een ongelukje was gebeurt met 1 van mijn kids. Ik had hem nog niet eens gezien. Het viel allemaal reuze mee, maar ze namen me wel even apart!
    Nou is dit heel wat anders natuurlijk, maar ik vind dat dit wel het minste was wat ze konden doen!
    Ik vind het niet te impulsief als je een andere kdv wilt zoeken.
    Het gaat wel om JOUW kind!!!
    KNUF!

Deel Deze Pagina