Ja zag het pluk, maar mano heeft er dus 1 van x adventure en daar kan dat blad vanaf zeg maar en dan hou je zo'n zelfde stoel over ongeveer, dus hij kan er ook zelf in en uitklimmen. Het is dan zeg maar een meegroeistoel.
Hihi grappig! Ik denk ik plaats nog even een advertentie op Marktplaats. Zodat mijn andere advertenties nog eens worden bekeken. En er hopelijk wel eens wat van wordt verkocht! Komt er een advertentietje onder te staan van Jut en Juul Grappig!!!
Even klagen hoor Net was mijn schoonmoeder hier en ja hoor weer beladen met dingen die ze voor de kinderen heeft gekocht, we kunnen echt niets zeggen he want voordat wij de kans hebben om het aan te schaffen heeft zij het al gedaan. Nu had ik me afgelopen zondag laten ontvallen dat ik er nog wat slabbers bij moest hebben voor Kinley (ik wilde die met drukknopen aan de achterkant omdat ik dat ten eerste makkelijker vind om af te doen na het eten en omdat Kinley een gruwelijke hekel heeft om dingen over haar hoofd getrokken te krijgen.) En wat had ze dus bij zich ja een stuk of 8 slabbers die allemaal over het hoofd getrokken moeten worden (Kinley kwijlt trouwens bij die dingen er altijd achterlangs omdat de halslijn te groot is). Daarbij heeft ze weer van die pantoffels voor haar meegenomen (ze heeft vorige week nog weer een paar van hun gehad) dus ze heeft nu 3 paar van die dingen. En voor Kylian sokken met koppen van bob de bouwer erop waarvan ik denk wat moet het kind ermee, hij kan er niet mee in de schoenen en op kouzevoeten lopen is geen goed idee omdat hij er op uit glijdt. Ik moet echt de neiging onderdrukken om het hele zaakje in de otto te mieteren en probeer dankbaar te zijn en een gegeven paard niet in de bek te kijken. Het is gewoon zo balen, we moeten zo opletten wat we zeggen, ik kan nooit zeggen dat we voor Kylian nieuwe broeken moeten halen ofzo want de volgende dag staat ze al met nieuwe broeken voor de deur, en dan liefst ook nog in maat 116 want Kylian is groot voor zijn leeftijd, jaha hij is redelijk aan de grote kant maar hij heeft toch echt maatje 104, kan ik dus die broek gaan bewaren tot hij er eindelijk in kan en dan is het ding allang uit de mode Jan heeft haar afgelopen zondag al voor de derde keer gezegd dat ze dit jaar geen jassen mocht kopen voor de kinderen omdat we dat zelf willen doen, durf te wedden dat ze binnenkort met jassen aan komt zetten. Zo en nu weer uit de zuurmode Groetjes Anita
Grrrrrrrrrrrrrrr irri! Maar als ze dan toch wil kopen. Ga dan mee, kies het zelf uit en laat haar betalen! Of is dat geen optie?
@ pluk, vervelend zeg zo'n schoonmoeder,dat zou ik ook echt n iet leuk vinden, want zo kan je zelf niks kopen. En die bob de bouwer sokken die heeft mano ook gehad voor de kerst van mijn zwager, zijn idd een beetje onhandige dingen, hij kan er niet zo goed oplopen, door die koppen erop.
Klopt maar voor baby's zijn ze wel leuk hoor..ik heb ze in de baby maten en Linde heeft er ook een paar van, rammelsokken noemen we ze.. en als ze dan aan het spelen is rammelt ze lekker
Vreemd genoeg wil ze dat dan weer niet want dan is het geen cadeautje meer, dat ze niet elke week een cadeautje mee hoeft te nemen krijgen we er bij haar niet ingestampt. We zijn al 3.5 jaar daarmee bezig maar wat dat betreft heeft ze een blok beton voor haar kop. Voor de rest is het een schat hoor alleen deze over enthousiasme voor haar kleinkinderen werkt vaak irriterend. Groetjes Anita
@ Pluk, Ik denk dat zolang jullie het aanblijven nemen dit door blijft gaan. Weiger het 1x en hou voet bij stuk, ik denk dat het dan een stuk minder zal zijn
Of laat haar elke week het geld waar ze cadeautjes voor koopt op de spaarrekeningen van de kids storten?
Ja ik had namelijk zelf ook zo'n oma, totdat ik 1x weigerde en voet bij stuk hield, ging het goed.. toen kreeg ik eens in de tijd wat,.. zoals hoe het hoort ipv 1x in de week
Ze stort al maandelijks geld op de spaarrekeningen van de kids Van dat niet aannemen zal ik eens gaan proberen (even overleggen natuurlijk met manlief, maar die zal er wel hetzelfde over denken). Ik heb ook wel eens gezegd dat ik liever had dat ze het geld op zou sparen en er dan een degelijk stuk speelgoed van zou kopen, resultaat was dat ik de week erop het speelgoed al in huis had Ik snap haar ook wel een beetje hoor, dit zijn de enige 2 kleinkinderen die ze ooit zal hebben (schoonzus wil geen kinderen) en ze zijn dus haar hele familie. groetjes Anita
Tuurlijk is het heel logisch Pluk, maar tussen kleinkinderen verwennen en overdreven doen zit een groot verschil.. Buiten dat, vind ik persoonlijk dat kinderen niet moeten denken als ze opa en oma zien dat het cadeautjes tijd is
Ja, ik deed dat ook elke keer (maar goed was nog jong) elke keer als we naar het nichtje van mijn vriend gingen een kadootje meenemen, totdat ze op een dag vroeg , toen ik dus niks had, waar is mijn kado ?? Nou toen ben ike rmee gestopt
ja precies joyce dat bedoel ik dus haha, kinderen verwachten het dan ook echt, terwijl ze moeten verwachten dat je komt voor de gezelligheid!
ja haha! Ik verkocht eerder in de zaak ook kindermaten, Als het zusje van me vriend dan langs kwam mocht ze iets uitzoeken wat ze leuk vondt. Tot dat ik de webwinkel thuis begon en daar ook kleding had staan, elke keer als ze dan bij me thuis kwam moest ze ook iets uitzoeken.. en toen ben ik er maar mee gestopt.. Later hoorde ik dus ook van me schoonmoeder dat ze het liefst elke dag kwam.. jaa logisch! hahah
MijnKleine, fijn dat Kenji nu bijna geen last van de prikken had. Wel handig verzonnen trouwens, van dat broekje! Mare, balen, weer zo'n rotnacht. Knuffel voor jou! Elizabethje, ja hij vond de groentehap wel te eten volgens mij. Hij had toch een half potje in 1 keer op, dus gaat de goeie kant op! Sofie, oh das goed hoor, stel Noa en Kenji maar aan elkaar voor. Kenji was toch nog niet uitgehuwelijkt. Fijn dat het goed ging met Jens op school, is zeker wel een hele opluchting he? Babijtje, ja hoor, hij vindt het best lekker. En leuke slab he? We hebben er ook 1 met mama erop. En leuke vrolijke foto's van Jurre, is ook een vrolijkerd of niet? Ikbenhetmaar, akelig zo'n schietpartij! Mag je nu wel gewoon open blijven? Pluk, welke liga gebruik je dan? Die vanaf 4 maanden? Leuke eetset ook! En dat filmpje, echt grappig. Je accent trouwens ook. Andi, geweldige foto. En balen dat je zo'n rotnacht achter de rug hebt. Pluk, ja zwaar irritant zo'n schoonmoeder die teveel cadeaus geeft. Mijn schoonmoeder is ook wel een beetje zo. Ik heb me toen een keer laten ontvallen dat ik maillots voor Kenji nodig had, en een week later had zij ze bij. Mja ach, ik weet dat ze het goed bedoelt...