September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dit was alweer mij 2e of 3e strip, dus niet mijn eerste. ;)
    En ik ben 1 keer een pil vergeten, in de 2e week geloof ik.
    Mja, ik wacht gewoon nog effe af, waarschijnlijk maak ik me druk om niks. Wel grappig, 1,5 jaar geleden wou ik niks liever als zwanger worden, en duurde het ook lang, en nu ben ik bang dat ik door de pil heen zwanger raak. :D Lijkt me dus ook niet heel waarschijnlijk.
    (Ik praat mezelf moed in. ;))

2. Femya

Femya Niet meer actief

Ik dacht dat je als je begint op de eerste dag van je menstruatie je wel beschermd bent...

Maar Jusi je lijf kan toch nog van slag zijn na de bevalling.

Ik ben vandaag alweer 3 weken ongesteld en ik ben op de 1e dag begonnen met de pil.

3. Femya

Femya Niet meer actief

Gefeliciteerd trouwens met de 6 maanden van Kenji! Wat gaat het snel zeg!!

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Twinkle, wat een rotbericht van je vader. :( Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid.
    En ik weet niet of je het al gevraagd is, maar komt Ruben eigenlijk uit Curacao? (En alt 135 werkt hier niet. :()

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nee joh, toch niet 6 maanden na de bevalling nog? :$

En 3 weken al ongi... pff, lijkt me echt zwaar verrot!

6. Femya

Femya Niet meer actief

Dank Jusi, het is ook een rotbericht.
    Ja Ruben is hier geboren.

Oh ik moet gaan ze wachten op me...

7. Femya

Femya Niet meer actief

Je lijf moet toch 9 maanden ontzwangeren?!
    Het is wel heel licht hoor mijn menstruatie, maar toch...

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Twinkle wat fijn dat Yanoah is opgeknapt, hopelijk vind hij de dierentuin leuk en ontsnapt er niet weer een aap.
    Wat een vervelend bericht voor je vader, heel veel sterkte.

Sophie zo die kleine heeft even goed zitten bunkeren in de fruithap.

Hier liggen de muiters heerlijk op bed en hebben papa en mama even lekker rust Papa achter de laptop en mama achter de comp.

Groetjes Anita

9. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Mare; wat leuk dat David heeft gedraaid

@Sofie; ja Jurre staat al. Hij loopt zelfs al, het liefste tig keer de kamer door

@Twinkle; fijn hoor dat het weer beter gaat met Yanoah. Mmmm wat een vervelend bericht van je vader, sterkte!

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Babijtje, loopt Jurre echt al?! :$ Wow zeg, dat is toch niet normaal meer. Kenji kan alleen nog maar liggen. :D

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Jusi, oeii pil in de 2e week kan gevaarlijk wezen..;)
    Maar waarschijnlijk is het niets joh! :D
    *praat moed jouw kant op! :D

@ Twinkel, fijn dat het beter gaat met je mannetje!, en nee niet de eerste dag beschermd hoor.. dat drukte de HA mijn nadrukkelijk op het hart en staat ook in de bijsluiter

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0

13. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @Jusi
    ja ik ga morgen weer werken, dan is me vriend tot 14.00 thuis en daarna gaat Alisa een paar uurtjes naar me oma tot ik haar ophaal.
    kon me eigenlijk zelfs niet permiteren vandaag niet te werken, maar Alisa gaat voor alles, dus dikke pech, ik kijk wel hoe ik dat op los
    ik heb me eigen werk op kantoor namelijk en volgende week hebben we beurs, en daarmee nemen we met ons bedrijf 3/4 van een hal van de jaarbeurs in..
    met die beurs voorbereiden heb ik het dus ook nog mega druk

@twinkle
    wat een rotnieuws over je vader :( sterkte ermee!

@ikbenhetmaar
    heb de kleertjes nog niet :( jammer zeg, ben zo benieuwd hoe het er in het echt uit ziet
    maar zal morgen wel komen dan

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Torties,
    Ik heb vandaag (mede voor een andere klant) contact gehad met de tnt, en er is een flinke achterstand.. grrmz.. heb ze even flink toegesproken maar dat lost niets op uiteraard. Dus hopelijk heb je het morgen, maar ik heb er een hard hoofd in.. een klant wacht al een week! pff

15. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    zoooo ik ga weer lekker mc clouds daugheters dvd'tjes in bed kijken
    met Alisa gaat het wel aardig geloof ik :) net een beetje jengelig met afdrogen na het douchen, maar ze zal nwel flink wat slaap nog moeten bijtanken, dus is eigenlijk niet verwonderlijk

Als ik Alisa onder der armpjes beet houdt en der voetjes op de grond dan loopt ze ook :) gekke kids
    maar in hoeverre je dat lopen kan noemen dan, alhoewel het ook geen reflex meer is volgens mij

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Hier kan Kinley zich op haar zij draaien (beide kanten op)
    Soms draait ze zich perongeluk van haar buik naar haar rug (omdat haar hoofd te zwaar wordt)
    En als je haar in zitstand zet blijft ze even zitten met haar neus op haar tenen.

Groetje sAnita

17. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Hallo dames,

Ik wil even vertellen dat het goed met ons gaat, zoals ik vorige week heb verteld, ben ik gisteren begonnen met werken bij een callcenter. Valt tegen om Gizem achter te laten bij papa :( mis haar enorm, maar ik moet het doen. Vind het heel erg om niet te kunnen kletsen kan het ook niet meer bijhouden. Als jullie het goed vinden plaats ik af en toe een berichtje van ons.

Dikke knuffel voor iedereen!!!!! nog gefeliciteerd voor de meiden waarvan de kleintjes 6 maanden zijn geworden!!!!!!!!

Groetjes!

18. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Jep hij loopt echt. Armpjes vasthouden, dus omhoog en hij loopt zo weg. Tja................................... het vervelende is dus dat hij het liefste loopt en de rest gauw zat is. Hij houdt me in beweging zeg maar ;)

19. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Ik dacht toevallig vandaag nog aan je en het werk. Kan me voorstellen dat het erg moeilijk is om Gizem achter te laten. Maar wel fijn dat papa dan thuis is.
    Leuk om weer eens wat van je te horen

20. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluk: Enorm bedankt voor de twee prachtige geboortekaarten die op mij lagen te wachten toen ik uit het werk kwam!!!
    Ik ben er heel erg blij mee!!!

Verder ff geen reacties van mij.
    Ik ben heel erg moe en ga vanavond maar eens vroeg naar bed.
    Moet morgen al vroeg met mijn moeder in het zhs zijn.
    En ik verwacht geen goed nieuws....

KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf voor allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina