Even update van hier. We hebben beiden echt heeeeeel rot geslapen! Ik schrok telkens wakker en had werkelijk waar gewoon nachtmerries. Mn vriend smste vanmorgen dat hij echt kut had geslapen. En dat zegt wel wat hoor als hij slecht slaapt. Hij stuurde ook dat hij voor mij en de kleine door het vuur gaat en dat hij er alles aan zal doen om te zorgen dat het weer word zoals het was. Dat ik voor altijd zijn meissie ben en dat hij nog steeds vind dat we bij elkaar horen. Maar dat er gewoon zoveel veranderd is in één jaar tijd! En dat is ook wel waar natuurlijk. Vorig jaar, 9 januari, testte ik positief. We hebben er toen samen goed over gepraat en er voor gekozen de kleine te laten komen. Één jaar later hebben we een kleine van 4 maanden oud.. Nu alweer bijna 5 maanden! Ben ik full-time huismoeder en ga ik niet meer naar school, niet meer stappen, ineens 100% verantwoording over een kleine, administratie en een huishouding. Ben er ook echt van overtuigd dat wij niet bij de stellen horen die binnen één jaar uit elkaar gaan. Want ik weet gewoon, dat wij allebei zielsveel van elkaar houden en dat we hier wel weer uit komen. Al moeten we gewoon echt goed praten en zal het wel wat tijd nodig hebben. Zaterdag gaat de kleine iig naar mn moeder en blijft ze daar slapen. Wij gaan dan saampies uit eten en even lekker van elkaar genieten! **Oooh kleine gaat huilen, word moe denk ik ** Ben zo terug!
@eerised, ja hoor meid komt gewoon goed, het is wat je zegt, het is gewoon een grote verandering voor jullie allebei.
Ben weer terug met kleine meid op schoot. Miss wil ze ook nog wat kwijt ? haha Nee er is gewoon best wel veel veranderd in de afgelopen 1,5 jaar ook. Mijn ouders uit elkaar, mijn schoonouders gaan miss uit elkaar. Ik ben veel 'vriendinnen' kwijt geraakt ( vriendinnen, pff ja hoor) nu ik een kleintje heb. (Zo leer je je echte vrienden kennen).. En nog veel meer.. Ben ineens ook mama van zijn kind inplaats van alleen Fer zn vriendin. En we hebben eind november ook voor het laatst wat gedaan met zn 2en. Hebben nu afgesproken dat we het maar gewoon plannen 1x in de maand 1 avondje samen! Want het sluipt er zo makkelijk in met dat werk van hem. omdat ik dan allang blij ben dat hij thuis is.. Komt wel goed allemaal hoor! *ik moet trouwens echt lachen, de kleine volgt het niet meer. Al dat verspring van letters op het beeldscherm, en dat getik van mij op het toetsenbord *
Ja lorenza ging gisteren bij mij op schoot de hele tijd lachen naar de laptop En ja over die vriendinnen, die ken ik ook, als je een kindje hebt is het toch anders, je zit dan echt in een andere fase van je leven zeg maar. En de rest is nog bezig met uitgaan en studeren enz. En ik kreeg zelfs te horen op mijn 23e (en ik vind dat echt niet jong ofzo) sat ik veels te jong moeder werd enz.
Joyce, dat is ook heeel vervelend hoor, maarja aan de andere kant kan ik nu wel even op het gemak alles op een rijtje zetten en normaal denken. Ben nogal een flapuit en een prater. En mn vriend niet. En ratel soms aan één stuk door en soms zeg ik dingen dat ik denk .. Moest dat nou? Dus nu heb ik gewoon even bedenktijd! Mijn vriend is trouwes helemaal geen prater, en die vind alles maar ouwe koeien enzo .. Maarja, word gewoon een leuk weekend, komt wel goed Ik vroeg trouwens net aan het einde van dat bericht aan de kleine: Heb je er ook nog wat aan toe te voegen? Spuugt ze mn handen onder en dr slaapzakje. Dusse ze moet spugen van de situatie!! haha
arme meid Tja dan is het voor jou idd beter dat je er ff over na kan denken en alles ff op een rijtje kan zetten. Ja het word gewoon weer gezellig net als altijd
23 jong, nou dat vind ik dus niet echt. Maar goed! Ik ben 19.. Vinden ze mij helemaal jong .. Ja daarom, ik heb ook nog wel 1 vriendin van 'vroeger' die ik wel nog zie, en één daarvan is al 9 jaar mijn beste vriendin. En die vind de kleine helemaal leuk en lief en die gaat volgend jaar mee met ons op wintersport samen met haar vriend. We zien elkaar wat minder, omdat zij idd in een andere fase zit enzo, maarja we spreken elkaar regelmatig en zien elkaar sowiezo 1x in de 2 weken soms vaker. Maar dat is ook echt een vriendschap waarvan ik weet dat dat goed zit, ze stond op maandag ook gelijk op de stoep toen ik net uit het ziekenhuis was. De rest zijn allemaal vage kenissen, 2 'vriendinnen' kwamen na 8 weken eens aankakken. Telkens hadden ze geen tijd of moesten ze belangrijke dingen doen, en hoorde ik achteraf dat er weer een n**k*rtje kwam van hun, nou lekker belangrijk is dat.. Maar goed, hoef hun ook niet meer te zien! En ja.. sommige moeten nog langskomen En buurmeisje 2 huizen verderop heeft 1 kleine van november 2008, zij is 20 en zwanger van de 20e.. En 2 meiden die ik ken van vroeger, 20 en 21 hebben ook allebei een kindje van 1 jaar en die andere van 4 maanden! Dus zo bouw ik gewoon een nieuwe kenissen kring op. Maar vervelend is het soms wel.
haha, david wil altijd meetypen. die slaat met zijn handen op het bureau! ik ben mega trots, mijn mannetje heeft zichzelf omgedraaid van rug naar buik! helemaal alleen. hij moest er alleen bijna van huilen. van tevoren van frustratie en toen het lukte wist hij denk ik niet of hij blij moest zijn of huilen iets met z'n tweeen doen. tja wij zijn laatst door het centrum gelopen. maar over een week is jaap vrij en dan gaat zijn moeder even op david passen. al zie ik dat eigenlijk niet zitten vanwegen haar zicht op dingen. maarja met een kleinkind is het toch anders dan met haar kinderen wat betreft laten huilen bijvoorbeeld oh nu heeft david alles ondergespuug omdat hij natuurlijk net op zijn buik lag -.- hm ik had net gedouched
Zal zo is op de rest reageren, als de kleine herrieschopper in bed ligt! Mare, wat goed van David!!! Ik heb er stiekem ook wel eens moeite mee om Gabriëlla bij mijn schoonmoeder te brengen hoor, soms snap ik niet dat zij 3 kinderen heeft opgevoed. Hoe ze over dingen denkt of soms dingen doet, dan denk ik echt.. Nou oke?!?! Wel fijn dat jullie wat samen gaan doen, al wat in gedachten ?
euhm ja, samen douchen het bed induiken en er niet meer uitkomen totdat we david weer gaan ophalen. en ik hoop dat we niet in slaap vallen
wahahahah dat lijkt mij onmogelijk 8) Mare wat een heerlijk vooruitzicht zeg. En wat goed dat hij al gedraaid heeft zeg, hier blijft Kinley nog steeds op haar zij liggen totaal gefrustreerd. Hier gaat Kinley de 21ste t/m de 23ste naar mijn schoonmoeder logeren, dit omdat Kylian de 22 ste de amandelen eruit moet, dan hebben we even helemaal de tijd voor onze kleine man zonder dat zijn zusje steeds de aandacht vraagt. Eerised het komt allemaal wel weer goed meid, gewoon volhouden. Groetjes Anita
Heel herkenbaar, dat met die vriendinnen! En wij hebben toen Rosalie net geboren was ook zo'n lastige periode gehad. Met de geboorte van Noah eigenlijk geen problemen gehad..
@ Eerised, het komt echt helemaal goed meis! @ Mare, oow lekker voorruit zicht , al snap ik dat je het moeilijk vind om david " achter te laten " Toen ik nog zwanger was vertelden mijn ouders dood leuk dat ze ons ook rustig lieten huilen.. maar als Linde nu 1 kick geeft staan ze naast haar, misschien een gerust stelling? @ Pluk, heeft Kinley al eens eerder gelogeerd?
Mare, wij zaterdag ook hoor.. Gaan gezellig uit eten en filmpje pakken.. En dan thuis lekker masseren en lang van elkaar genieten! Met mij in bed val je niet zomaar in slaap haha.. Dan lekker uitslapen, samen badderen en ontbijten en op het gemak richting mn mams. Ik zeg alvast, geniet er van! Pluk, uuuuuuh de 2e hahaha! Gabriëlla heeft heel weinig geduld, ze probeert het 2/3x en dan komt ze niet over dr armpje. En dan is ze zéér pissig en is ze er klaar mee voorlopig haha .
Ik werd moeder op me 22e niet heel erg jong. Maar ik vraag me af en toe wel is af of ik nu geen dingen mis...Zeker als ik zie waar mijn kennissen mee bezig zijn.
Ariel, denk dat het voor de relatie tussen 2 mensen een grotere verandering is om naar één kindje te gaan inplaats van 1 naar 2.
Ariel dat heb ik soms ook wel hoor. Misschien heel normaal denk ik.. Ik wou eigenlijk op mn 22/23e voor een kindje gaan en gewoon mn school afmaken etc. En ik hou er ook nogal van om lekker te gaan stappen en helemaal los te gaan. Dat is nu ook al een poos geleden, maar 20feb ga ik lekker weg!!
ik vind eerder dat mijn kennissen iets missen omdat zij nog geen kinderen hebben. ik ben gelukkig geen vriendinnen kwijt geraakt. heb er alleen meer bij gekregen. en al onze vrienden zin super gek op david. s-moeder: ja ik heb ook meer de zorg dat zij david niet met rust laat. zij snappen zijn: nu ben ik je zat- signalen niet en gaan door totdat hij echt doodmoe is