Lekker hoor! Wij zijn lekker naar Antwerpen geweest en ook ff lekker wezen stappen, maar dat was in november en december. En nu Roos dr verjaardag gevierd en dus een paar 100 euro lichter. Dus deze maand ff niks, maar 5 maart is Vin jarig en dan gaan we wel ff wat doen!
Even tussendoor. Gabriëlla had heel erg last van berg, nu is de berg bijna weg maar heeft ze ook een stuk minder haar! Ze heeft nog wel genoeg, want ze had een volle bos, maar het is wel een stuk dunner. Is dat normaal?
david had heel erg last van berg nadat wij er olie op gedaan hadden is het helemaal weg gegaan maar de haren helaas ook. nu gaat het weer de goede kant op.
Mare, dat is toch mooi dat je vrienden hebt waar je echt van op aan kunt. Ariel, antwerpen lijkt mij echt een leuke stad!!
Nee nog niet, heb ik met Kylian trouwens ook niet zo heel snel gedaan, die was ruim 9 maanden toen die voor het eerst ging. Groetjes Anita
Is volgens mij heel normaal Eerised! Antwerpen is echt een onwijs leuke/romantische stad! Echt een aanrader!
Manolito is nog steeds nooit wezen logeren Maar goed we doen dus wel dingen met zijn tweeen en veel met zijn 4tjes wat ook gewoon gezellig is, maar als we de kids ergens brengen ga ik ze 's avonds altijd opheln, weet ook niet waarom ,maar goed volgens mij heb ik een loslaat probleem ofzo. En de verandering van 1 naar 2 kindjes vond ik idd ook minder groot hoor. Ik vind 23 ook niet jong, wilde eigenlijk op mijn 22e kindje, nouja bijna gelukt, wilde altijd wel "jong"moeder worde. @mare, jeej uitzichzelf omgedraaid. Lorenz ais het ook nog niet gelukt hoor, armpje ligt ook nog steeds in de weg, soms help ik haar ook wel ff, maar uitzichzelf doet ze het nog niet.
Nog ff over s-moeders Die van mij zijn ook echt overbezorgd, elke keer als mano ziek is en ze weten dat, belt ze wel een paar keer om te vragen hoe het gaat en ik word daar soms echt moe van, want op mij komt het over alsof ik zelf niet goed voor de kids kan zorgen ofzo. Maar goed mijn vriend heeft er van de week wat van gezegd en dan zeggen ze alleen maar ja dat dachten wij vroeger ook allemaal toen onze ouders dat deden ,maar het is echt anders, je bent veel bezorgder over je kleinkinderen. Maar goed word er soms echt moe van. Mijn moeder is dan helemaal niet zo.
Oh dat doet mijn moeder ook altijd en dan wil ze Kylian ook spreken, ik zet het dan altijd op speakerphone zodat ik ze kan horen en eventueel kan ingrijpen. Mijn moeder zegt dan vaak Kylian het doet oma zo'n pijn als je ziek bent . Ik heb nu gezegd dat ze dit niet meer mag zeggen omdat Kylian dus laatst na het overgeven zei dat hij niet ziek was omdat anders oma pijn heeft Dus dan grijp ik meteen in. Of mijn vader Ja je moet goed voor je zusje zorgen want jij bent de oudste. Ik meteen nee hoor hij moet lief zijn voor zijn zusje maar het zorgen doen papa en mama wel. Groetjes Anita
@Eerised: het komt goed...er spreekt zoveel liefde uit jullie contact! Trouwens over aardeschokkende dingen: samen een kind krijgen is al een enorme verandering, ongeacht hoe oud je bent. Wij waren net een half jaar samen toen Roos in aantocht bleek. Da's ook wel even slikken. Maar ja....haar komst was tevens de vervullign van een wens die wij, apart van elkaar, al jaren koesterden. En sinds dat we geliefden waren, wisten we, dat we er "ooit als we bij elkaar zouden wonen"voor zouden gaan. Dingen gingen even anders. Trouwens..de meesten vinden mij juist weer een "oude" moeder. Vind ik ook best beledigend, want ik ben jong van hart (hoewel ik me soms wel 80 kan voelen ) Lief en ik zijn zaterdag dus weer eens uit geweest. Met BV kan dat nog niet heel lang, maar even samen eruit was al heerlijk. 13 Maart hebben we weer een concertje gepland. Kan me er nu al op verheugen!
Ja precies, nou bij mijn zijn het me schoonouders, die schrikken ook altijd heel erg als manotje zich verslikt of een te grote hap neemt en dan dus stikt ( nou ja het is niet echt stikken) en dan raken ze ook echt in paniek. Terwijl ik altijd rustig blijf, van de week bleven we daar dus slapen en we hadden mano alvast op bed gelegd, maar hij was wakker geworden en moest erg hoesten (slijm zat vast) En dan zie ik al aan die reacties van mijn schoonouders dat ze in paniek zijn. Nou voor mij is dat best normaal als hij verkouden is, ff een hoestdrankje en dan weer naar bed, nou mijn schoonmoeder heeft hem echt heel lang op schoot gehouden en mijn schoonvader is pas 's nacht om half 2 ofzo gaan slapen omdat hij bang was dat hij weer zou beginnen. Hij vroeg ook 's morgens aan ons hoe kunnen jullie nou gewoon weer gaan slapen ??
whaaaaaaaaaaaaa baby's zijn echt spoken!!!!!!!!!!!!! Ik denk, ik ga me even lekker douchen op het gemak nu ze slaapt, alles scheren etc. Ze toch dr heeft buikje vol. Wie ligt er te kletsen en te gillen? Mevrouwtje. En nu is ze boos haha. Babys
whahahaha ja kylian verslikte zich (een maand of 7 was hij) in een stukje koek, mijn ma meteen helemaal in paniek Kylian uit zijn eetstoel rukken. Wat dus niet wilde lukken, ondertussen Kylian aan het huilen (chips wat gebeurt er nu ik ben lekker aan het eten) en ik heel droog Ma hij heeft een riempje om en zit dus vast in de stoel Groetjes anita
Ja precies Nou en mano is nu 2 1/2 dus ik denk altijd hij kan het zelf wel weer uitspugen wat hij dus ook meestal doet, maar dan is ze al naar hem toegerend. Nou mano propt zijn mond meestal wel erg vol en hij krijgt dus nog steeds hele kleine stukjes daar, terwijl hij thuis gewoon grote stukken krijgt hoor.
Mijn moeder past op dinsdag op Linde en dan slaapt ze gewoon in haar bedje daar en gebruikt me moeder de babyfoon. Mijn vader past op donderdag op (is me moeder aan het werk) en dan slaapt Linde ook gewoon in haar bedje daar, maar dan werkt hij boven op de logeerkamer (hij is boekhouder) dus hup laptop en wat mappen mee naar boven, want hij vertrouwd de babyfoon niet.. Terwijl toen wij klein waren hij daar echt geen problemen mee had, maar hij zegt ook altijd jaa maar dit is heel anders, dit is mijn kleinkind
Volgens mij zijn opa's zo mogelijk nog erger dan oma's. Pas ook: we zaten met zijn alleen te eten bij mijn opuders thuis. Laat Roos d'r speen vallen. Ze huilde er niet eens om ofzo. Pa liet meteen zijn bestek vallen en sprintte naar de keuken om het speentje af te spoelen en weer aan Rozenkind te geven. Ik moest er stiekum wel een beetje om lachen en mijn lief zat er zelfs met open mond naar te kiken. Whahahaha..ze windt opa wel drie keer om die kleine vingertjes van d'r.
@ Hellen, Ja dat denk ik ook hoor! Het was onderling daar nogal strijd over wie er voor Linde zorgt.. me ouders willen allebei, alles zelf graag doen. Dus dinsdag is oma dag , opa is dan wel aan het werk thuis en komt af en toe neuzen. Donderdag is opa dag, en is oma de hele dag buitenshuis aan het werk