@ Mare, Ik zat even je babysite te bekijken maar daar zie ik dat je alles in het duits doet. Ga je david 2 talig opvoeden?
hahha owh ik begrijp het wel.. Mijn nichtje is met een fransman getrouwd en die voeden hun 2 kindjes ook 2 talig op, vandaar dat ik het me af vroeg
Hihi Noah heeft door dat als je een speeltje in je hand hebt. En je beweegt je hand, dan beweegt het speeltje ook. En een lol dat ie heeft haha
Haha, ja herkenbaar! Mijn schoonmoeder is erg bezorgd, als wij daar zijn en Britt ligt boven in bedje, en ze begint even te huilen (vaak is het gewoon zo'n ' ik kom niet in slaap' huiltje), dan wil ze meteen naar boven rennen. Terwijl wij dat dus bewust niet meteen doen. Maar wij kennen haar huiltjes natuurlijk ook al veel beter en horen wanneer het echt menens is.
Zal er straks als ik bij mijn moeder ben (blijf daar eten) ff een fotootje plaatsen Zal ik wel ff een nieuwe maken van ze. En britt is echt een schatje !!
hihi wat een grappige foto van britt, ze heeft mooie grote ogen! babysite: hm ja de bedoeling is eigenlijk dat ik de site in twee talen bijhoudt maar dat lukt me niet. te weinig concentratievermogen op het moment. maar ja david wordt tweetalig opgevoed. ik praat alleen maar in het duits tegen hem wat soms lastig is als andere mensen erbij zijn maarja het blijft mijn emotionele taal en dus de taal die ik gebruik om tegen mijn kind te praten
@ Mare, Misschien heb je het wel eens gezegt hoor, maar jij bent officieel duits en je man nederlands? Heel goed hoor dat je Duits tegen hem praat. En kindjes pikken heel snel op wie welke taal spreekt, zo spreekt mijn nichtje de kinderen aan in het nederlands, en mijn neef praat alleen maar frans tegen ze.. Als de kindjes mama nodig hebben praten ze nederlands en als ze papa nodig hebben praten ze frans. Erg bijzonder vindt ik dat altijd
Ja ik vind het ook knap hoor !! Nou bij ons word het lastig want we zijn allebei nl, maar anders had ik het ook gedaan hoor !!
Nou belt mijn zusje net weer dat we weer niet naar de sportschool kunnen want mijn zwager moet overwerken en heeft de auto dus nodig. En mijn vriend moet ook werken dus geen auto Nou zijn we dus helemaal niet geweest deze week en heb pas zondag weer tijd om te gaan, zo gaat het niet echt goed.
hmm balen Joyce, uhmm ik denk even mee.. Heb je een wii? Of anders vanavond vroeg naar bed met je mannetje en daar je spieren eens flink gebruiken?
Ja dat vroeg naar bed dat kan wel En heb wel een wii trouwens hoor maar geen wii fit, die wil ik wel , maar mag ik niet kopen van mijn vriend