helemaal mee eens, wat heb ik weer mooie foto's langs zien komen! hier weer een nacht waar david om de drie uur kwam. hopelijk zet het nu even door dan kan ik tenminste een beetje bijkomen. ook lukt het nu overdag om er meer tijd tussen de voedingen te laten, soms 3,5 uur en zelfs een enkele keer 4 of meer. het gat de goede kant op @eerised: wat balen dat fer pas zo laat komt, je wilt zeker graag nu met hem praten en het even goed uitpraten vooral.
Eerised ik ben even gaan zoeken voor je het blijkt dus om Afslag UMC te gaan en dan de uitzending van 26 januari Player omroep.nl Als het goed is kun je met deze link de aflevering zien. Groetjes Anita
Mare, ja dat ook.. En vorig weekend was niet zo lang, zaterdag om half 12 thuis en zondagavond om kwart voor 7 weer weg! En vind het ook wel weer lang zat eigenlijk.. Maarja! Pluk, leuke kleertjes! En een heel lief lachje .. Zal die aflevering is kijken straks. En ga zo ook even spammen
joehoe!! liep vanochtend naar het slaapkamertje van levi en meneertje lag dus op zn buikje helemaal zelf gedaan mama is trots!! zin in het weekend!! zaterdag naar mn oom en neefjes toe en zondag ga ik naar overijssel toe eerst langs mn opa en oma en dan naar me oom en tante en neefjes en nicht echt leuk! alleen me opa en oma weten nooit van te voren dat ik kom dan zegt me oma altijd dat is veelste ver rijden dit en dat..ze is ook erg ziek..dus heeft ze geen zin in drukte om zich heen daarom ga ik dan maar anderhalf uur daar zitten en dan altijd langs me oom en tante anders is het zonde van de benzine.. als jullie toch aan het spammen zijn doe ik er ook nog ff een leuk fotootje bij
Pluk, ja die onderzoeken en dat gesprek hebben wij dus ook gehad. Alleen hoort dat kindje denk ik nog minder als Gabriëlla. Want bij haar is geen sprake van een CI (implantaat), in de toekomst. Wel een gek gezicht zo'n apparaatje. Nouja, we zullen er zelf ook aan moeten geloven! Vind het wel jammer dat ze het niet over de hoeveelheid verlies hadden. Hoeveel decibel...
so fightforlove wat heeft levi (toch?) al een wijs koppie zeg! ik ga zo ook een foto spammen van david nadat hij voor het eerst zichzelf had omgedraaid
hij was heel verbaasd dat het gelukt is en van alle spanning loopt het speeksel eruit ben zo trots op me schatje
echt een schattig foto van david..en dat trotse gevoel dan he heerlijk!!! als ik tegen levi een heel verhaal aan het vertellen ben gaat ie serieus kijken en dan schiet ik in de lach en dan gaat hij boos kijken echt zo grappig die gezichtsuidrukkingen van hem.. oke sorry dames voor me gezeur maar zit met dilemma schoonmoeders belde precies onder het eten en om van haar gezeur af te zijn heb ik ja gezegd op iets stoms..ze wil as maandag komen maar dan wil ze die oma van me vriend meenemen waar ik al eerder over had verteld dat ik haar echt niet mag en dan verplicht ze me dat ik dan die oma dan heel de tijd levi mag vasthouden ik word nu al gek... zo'n raar gevoel ik kan me er gewoon niet overheen zetten bij die oma normaal wel maar nu ik wil t gewoon echt niet ben ik nu een zeur en moet ik gewoon maar toegeven??
Fightforlove, Ik vind dat je geen dingen moet doen waar je je niet goed bij voelt.. Mooie spam dames!
Weet je ook hoe laat ze komen? Want dan kun je natuurlijk kijken of levi precies op dat moment ligt te slapen Hier heeft net het cb gebeld en we gaan langzaam over op 3 flessen (maar dan wel alledrie met rijstebloem desnoods de vanille variant want ze moet wel 500 cc flesvoeding minimaal binnen krijgen) De 4de fles gaan we vervangen door een volledige maaltijd (dus 200 gram) en dan een danoontje (als het goed is hebben ze die ook van 4+) En dan hopen we het uit te kunnen zingen tot ze 6 maanden is (ach duurt nog maar 2.5 week). Wat is dus vreemd vind is dat ze dus de eerste fles heel slecht eet, je zou toch denken na 12 uur slapen dat ze dan juist honger zou hebben maar volgens de voedingsdeskundige waren er ook genoeg kindjes die juist 's morgens geen zin hebben en pas tegen een uur of 9.30 uur trek krijgen (ja dat is duidelijk haar hele fruithappen gaan zonder morren naar binnen). Groetjes Anita
Voor de hyvers onder ons: Mijn vrolijke meisje.. (ze lacht hier niet zo uitbundig als normaal omdat ze de camera zo interessant vind, en let niet op mij ) Gabriëlla met dr nieuwe jassie enzo .. Bekijk bijlage 50941
Van links naar rechts: Naomi (13 oktober), Isis mijn nichtje (20 mei) en Gabriëlla (20 september) Bekijk bijlage 50943
ja dan gaat ze gewoon op het slaapkamertje kijken tot levi 1 kickje geeft zo is ze deed ze ook bij kraambezoek... dus dat word um niet... nog 1 foto
Joh ik zou gewoon een hond aanschaffen dan hoef jij in ieder geval niet meer te 'blaffen' of je leent even die van mij. Maar wat een heerlijke lach heeft ze toch. Groetjes Anita
Wat een ENIGE spam zie ik langs komen, heerlijk, wat een schatjes!!! En jullie hebben gelijk, de septemberbaby's zijn echt wel KNAP!!! Mijn man had laatst een enorme blunder gemaakt, op het CB. Er kwam een vrouw met een manneke aan, die nog in zijn rompertje was. Hij was heel stevig en keek een beetje akelig, mijn man noemde het een 'mini-Hulkje'. Toen keek hij opeens op naar Britt en keek helemaal verliefd... dus mijn man zo 'Oh, wat leuk, is hij al verliefd?' waarop die moeder niet echt vriendelijk reageerde... mijn man snapte er niks van, totdat ze het manneke aan ging kleden en hij er achter kwam dat 'hij' roze kleertjes aan kreeg... het was een meisje!!! mijn man schaamde zich dood, blijkbaar zag het meisje er dus echt uit als een jongetje (en ook nog best lelijk) dus hij had onbewust die moeder beledigd.... ik moest er toch wel best een klein beetje om lachen @ Eerised: meid ik voel met je mee hoor. Ik zou daar ook niet zo nuchter onder kunnen blijven allemaal. Het is toch jouw kleine meid. Gelukkig is ze supervrolijk en ziet ze er ook zo uit - echt een heel happy kindje! Maar ik kan me je zorgen wel voorstellen hoor! @ Hier: nou, ik heb tot zeven uur vanochtend heen en weer gerend naar het toilet. Ik heb nog nooit van mijn leven zo veel moeten overgeven. En daarbij ook nog flinke diarree. Op een gegeven moment zat ik gewoon met een emmer op schoot op het toilet, zo heftig was het. Om zeven uur heb ik mijn man huilend van ellende wakker gemaakt, en gezegd dat ik het vandaag echt niet alleen trek. Ik zag me al zitten met Britt op schoot met de fles, en dan opeens moeten overgeven... dus mijn man heeft zich een dag vrij genomen, godzijdank, en is nu dus thuis gelukkig. Ik heb uiteindelijk nog van 7.00 u tot 13.00 u geslapen vandaag, ben godzijdank niet meer misselijk, heb alleen nog diarree. Maar dat vind ik niet erg, als ik maar niet misselijk ben want daar kan ik echt slecht tegen. Godzijdank duurt buikgriep nooit veel langer dan 2 dagen. Mijn man en Britt voelen zich ook al wat beter gelukkig.
Figtforlove, als jij het niet leuk vind dan doe je dat toch niet? Sorry, maar jij bent zijn moeder. Als de kleine slaapt hoeft niemand in dr kamertje te zijn. En als ze wakker word hoeft een ander haar ook niet te pakken hoor als ik dat zelf kan doen!