My god, mamatoB, ik lig helemaal in een deuk.. Whaaaaa!! Het zou je maar overkomen, verschrikkelijk als iemand dat zegt over je dochtertje, haha.. Maar humor is het wel zolang het niet bij mij gebeurt ..
hihihihihihihi ooh niet leuk op dat moment maar wel hilarisch als je in de auto zit Mijn zwager had ook een blunder begaan bij de dierenarts. Hun hond moet volgende week onder het mes en mijn schoonzusje is daar erg zenuwachtig voor. Zegt de dierenarts tegen mijn zwager volgens mijn verdrinGt je vrouw het waarop mijn zwager antwoord nee hoor hoe kom je daar bij ze raakt nog geen druppel alcohol aan dus die verdrinKt niets Groetje sAnita
@ eerised, ja, mijn man schaamde zich echt rot. Hij heeft er al een hekel aan om te moeten 'socializen' met andere ouders (hij weet dan niet zo goed wat hij moet zeggen haha), en nu overkwam hem dat ook nog. Ik heb tegen hem gezegd dat hij in het vervolg nooit geslachts-gerelateerde opmerkingen mag maken zolang hij het niet HEEL zeker weet de arme stakker @ pluk: wat zielig van die fles! Het arme kind zal nu voorlopig wel geen honger hebben... ben benieuwd wat CB zegt. Zal wel water drinken worden !
Hahahahaha.. Ik heb zelf ook van die rare actie's altijd en rare uitspraken en versprekingen! Maar die vergeet ik altijd.. haha! Gek he
@mamatob:haha lig hier dubbel maar echt waar soms zie j ook echt het verschil niet tussen jongen of een meisje..sommige babys zijn niet zoo knap als van de sept mamas @eerised: leuke spam echt schattige fotos!! en je heb idd gelijk als ik iets niet wil gebeurd het ook niet.. laat morgen me vriend wel ff zn ma bellen om het te zeggen want als ik het zeg blijft ze me ompraten das echt vervelend..
Fightforlove, ik denk eigenlijk dat je beter zelf is op je strepen kunt gaan staan! Dan komt het beter aan bij dr dat jij het echt niet wilt.. En je moet je niet laten ompraten joh!
Beterschap MamatoB! Ik zie als een berg tegen de komende dagen op. Jullie zullen dat wel gek vinden Mijn lief komt en ik hoef er niet om half 6 uit. Dat zijn juist leuke dingen en dat is ook zo. Maar....ik moet nog zóveel doen in huis. Als ik thuiskom met een vermoeide Roos, lukt dat vaak niet meer. Want dan is ze moe en huilerig en nu is ze ook nog eens niet fit..dus dan kan ik vrijwel niets doen totdat ze slaapt. Ze wil dan veel aandacht..en terecht. Woensdag komt de 2e makelaar dan eindelijk de opname's maken voor hun advertentie. Voor die tijd moet ik nog mijn hele huis aan de kant zien te krijgen en ik zie er als een berg tegenop. Ga ook nog op visite en dat kan ik echt niet meer afbellen: mijn vriendin heeft in november haar man verloren en sinds de uitvaart heb ik ze alleen maar telefonisch gesproken en kaartjes gestuurd. En ze verheugt zich er zo op dat we met Roos langskomen. Morgen komt er ook nog een koper voor mijn kastje van markptlaats en komt een vriendin mijn konijn en cavia ophalen, die op aangeven van de nieuwe makelaar beter niet in huis kunnen zijn i.v.m. kijkers. En dan wil ik ook ergens, tussen de bedrijven door, nog een beetje rust krijgen. Geloof niet, dat dát gaat lukken....
Hellen, ik begrijp je wel hoor. Je wilt gewoon van elkaar genieten, zonder dat er van alles moet gebeuren in je huis. Is er niet iemand die dinsdag op Roos kan passen? Zodat jij dan heel je huis schoon kan maken, dan hoef je je daar niet zo druk om te maken dit weekend en kun je gewoon genieten en het hoog nodige doen.
hallo, mamatob en ariel:wat een leuke spam van jullie schatjes!! jocruella:goed nieuws van damian zijn hartje!! hellen:wat een schatje die roos!! pluk:als je kindje bijvoeding gaat krijgen is het normaal dat ze niet zoveel zin meer hebben in de melk! heb je al eens geprobeerd om 1 fles melk weg te laten en een volledige bijvoeding te geven?vb s'middag een grote portie groentepap of fruitpap? ps:jij ook al zo'n leuke spam!!en echt typische meidenkleertjes!!ik ben ook zo,iedereen moet zien dat het een meid is. oh,ik lees het al,cb hetzelfde gedacht als ik. noa heeft soms s'morgens ook geen zin om te eten,daarom laat ik haar even wakker worden in de box en na een 45min heeft ze wel honger en dan gaat de hele fles erin! ooh en tja moeders hè!!heeft kinley last gehad van de-veelste-veel-voeding-in-de-fles-fles??? francescakok al zo'n leuk menneke!! ik zie die spam graag voorbij komen! fightforlove:leuke spam van levi!! mare:noa heeft het kwijlen ook zo hard!!leuke spam! wat worden ze groot. eerised:leuke foto's,maar wat is gabriella groot seg!! mamatob:ik lig dubbbel van die stunt van je man!!! jeetje die vrouw moet haar echt wel beledigt gevoeld hebben! sterkte!!klinkt als een serieuze buikgriep!verzorg je maar goed! hahaha plukok een goede stunt van je vent!!
Sofie, ja he.. ze is zwaarder als dr nichtje van 9 maanden.. En een paar cm korter, mn nichtje is 71cm en ik dacht 8300 gram.. haha ! Het is een grote meid ja!
haha, ja mijn man had ook echt zoiets van 'de volgende keer ga jij maar weer met haar naar het CB, ik ben daar niet meer zo populair nu' *** probeert heel voorzichtig iets te eten *** heb wel honger maar hoop dat het ook binnen blijft!
hier loopt alles goed! gisteren had ze niet zo'n een goed dagje,de hele namiddag was noa precies slecht gezind,maar vandaag is ze weer super goed gezind! ook heel goed geslapen,van 20u tot 7.15u! en deze ochtend wou ik haar uit haar wiegje nemen en haar beentjes hingen buiten het wiegje en haar billen zaten tegen het einde(ze slaapt nog altijd in de wieg van de buggy en die staat een beetje schuin voor de reflux)!! deze ochtend de wieg opgeruimd en haar in haar ledikantje gelegd en ze vond het geweldig,ze heeft deze ochtend nog een 15min liggen te kletsen tegen haar muziekmobiel en ze heeft 1.5u weer geslapen! groetjes
Sofie, op een gegeven moment worden ze krap he. Zeker als ze schuin staan en gaan bewegen! Gabriëlla heeft op 1e kerstdag voor het laatst in de bak gelegen. En ze vind het helemaal geweldig in de kinderwagen nu ze alles kan zien!
@mamatob: te gek toch?! ik zou er gewoon om gelachen hebben. ook als moeder van dat kind het is gewoon niet altijd te zien op jonge leeftijd. oei mijn man is vandaag vrij en heeft enorme nesteldrang. hij zegt de hele tijd en dit moeten we nog doen en dat en hier en daar maar ik heb echt helemaal geen zin. behalve koken heb ik ook nog niets gedaan. ja nou ja david verzorgd.
oh ja wij gaan onze wieg verkopen, david slaapt er toch niet in. hij slaapt bij ons in bed en bij een tweede zou ik een co-sleeper kopen.
Gabriëlla heeft maar 3,5 week in de wieg gelegen. Toen is ze over gegaan naar dr ledikantje. want ik slaap zo super licht. Maar een 2e kindje wil ik wel wat langer in de wieg laten hoor. Ga hem niet verkopen, want het is een familiewiegje ..