September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mare, een co-sleeper die zit aan je bed vast toch :) ?
    Een soort ledikant zonder zijkant..

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heje meiden.

@sofie vind ede haartjes van noa ook geweldig, lorenza heeft zo weinig haar :p

Heb ff alles teruggelezen, maar niet alles is blijven hangen.

Heb mooie foto's voorbij zien komen, september baby's zijn idd mooie baby's !!

@pluk, schoonmoeders :D :p Nou ja het is goed gekomen.
    En Lorenza heeft 's ochtends ook niet zoveel honger hoor, ze eet haar flesje dan ook niet helemaal leeg.

En dan heb ik het van de week wel goed gedaan toen ze maar 3 flessen had, beetje meer groente gegeven en een danoontje :D

Nou hier gaat het goed verder, lorenza is alleen erg aan het snotteren maar ja met neusspray en tussikind moet het wel weer gaan lukken :D

3. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    eerised:
    je echt !je ziet dat aan gabriella dat ze een flinke meid is!maar het kan goed zijn dat ze nu niet meer zo hard gaat groeien en dat ze gelijk zal gaan komen te staan met leeftijdsgenoten!

en ja,nu zie je pas hoe groot de kindjes worden hè!?nu ze in haar eigen bedje ligt,lijkt ze nog wel klein,maar ze word echt veelste groot voor de kinderwagenbak!

ja,leuk hè dat haar!en dat staat altijd omhoog of opzij en soms heeft ze echt een "badhairday"!!!:D

groetjes

4. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    *gloeiende gloeiende allememaggies 15 pagina's bij moeten lezen* :x :D

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Andi ik moest ook wel weer een aantal paginas bijlezen en ik was er gisteren nog :D

6. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Kan Jaaaren duren wat ik begrpen heb, wel tot 9 jaar ofzo, soms gaat ie niet weg

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ohhhh Noa is echt een schaaaaatje! Wat een mooi meisje zeg!

Over lijstjes: jaa..ik heb er eentje liggen ja :) vervelende is dat alles gedaan moet zijn voor dinsdag en vrij nemen is niet een optie. Ik heb echt heel weinig verlof. Ach ja. Deze bui gaat wel weer over...komt ook gewoon omdat ik zo enorm moe ben. Dan heb je sowieso al minder veerkracht he

8. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Whaha, Joyce, errug zijn ze hier, hè?? :D

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @eerised: ja precies het zit vast aan je bed en zeker met borstvoeding is dat heel erg handig dus die komt er bij een tweede echt wel, nou slaapt hij toch al bij ons in bed en zijn we niet anders gewend dus nu ga ik er geen meer aanschaffen.

@hellen: op zulke momenten ben ik altijd blij dat mijn man enorm veel sociale contacten heeft dus hij kan dan mooi zijn hulptroepen inschakelen. ik zelf heb niet zo veel vrienden maar hij wel dus dat komt altijd wel goed uit.
    ik hoop dat je alsnog een beetje kan genieten van je lief en je rozenkind dit weekend

10. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Alisa krijgt maar 4 voedingen op een dag.. ik denk dat et em daarin zit dat het veel lijkt.
    Maar 4 voedingen van 210 (in mijn geval 3x210 + 1x240) is dus eigenlijk helemaal niet veel
    aangezien het volgens mij heel normaal is dat kindjes tussen de 800 en 1000 drinken op een dag.
    En inderdaad de voeding zoals ik het een paar pagina;s terug heb opgeschreven wat Alisa nu krijgt (dus aaaal die rijstebloem, papfles, en fruit en groente naar behoefte)
    is inderdaad op advies van het CB omdat ze na der diarree/ziek zijn, maar niet verzadigd leek EN ook niet meer doorsliep, wat ze eerst eindelijk wel aardig deed

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja en meestal als ik denk zo ga vanavond lekker op de comp zijn jullie er niet :p

12. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Heb je danoontjes voor vanaf 4 maanden?

13. Bekijk bijlage 50991
    Heb ik jullie die al laten zien?!
    Little Me :) Dat was in de zomer van '91, toen was ik nog geen 1,5jaar..

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha, dat heb ik ook Joyce, dan is't ineens rustig! :p

Hey, Eerised, had jou nog wel gelezen, maar wel een dikke knuf van mij!!

15. Joyce nou ik had precies hetzelfde vanmorgen!
    Alle tijd om slap te ouwehoeren hier, is er niemand.. :(

16. Ik mis trouwens wat mensen hier de laatste tijd..
    Tineke, Rox en Slaapzak..
    Hoe is het met jullie?
    Of weet iemand dat?

17. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    eerised;die foto van toen je 1.5j was,daar lijk je wel wat op gabriella hè!?

groetjes

18. Sofie, beetje wel haha:D..
    Ze heeft de ogen van mama, en de dikke wangen die ik ook had.
    Voor de rest is het eeeecht dr papa..

Deel Deze Pagina