ooh als ik haar zo zie,zie ik jou ook er toch in,maar ja,ik heb de papa ook nog nooit gezien! hier is het echt een mengeling van de papa en mij hoor! de krullen komen langs papa's kant en het lange haar dan weer van mij,de ogen van papa en de bolle wangen,neus en lippen weer van mij. groetjes
Ja ze lijkt ook wel een beetje op mij hoor Sofie. Maar ze heeft heel veel trekjes en wat karaktereigenschappen van papa. Dat driftige, ongeduldige en hongerige en het figuurtje wat ze nu heeft, heeft ze van mij zegt mn moeder .. Dr oren, 2 druppels water die van papa. Vorm van dr hoofd ook. Dr mond. En hoe ze kijkt.. Maar gelukkig zien mensen ook wel dat het een kind van mij is
Ahh Eerised was zelf ook een heel cute beeb en peuter zie ik al Wat er net gebeurde is toch wel iets uit de categorie "Erg": Ik ben net tijdens het kolven in slaap gevallen ...Hoezo moe ? (Gelukkig had ik het kolfstuk in de hand die tegen de muurkant zat en daarom viel ie niet helemaal om. Anders was ik ook nog eens mijn melk kwijt geweest..denk ik)
Hellen, lief he haha! Echt joh? Dat zegt wel wat.. Gelukkig heb je je melk nog! Ik heb echt zoveel respect voor jou, want ik ben dan wel alleen maar ik werk niet en mijn meisje slaapt van 8/9u en dan het klokje rond!
Ohh..ik schaam me gewoon en beetje....hoewel ik er niets aan kan doen, natuurlijk. Maar goed. Ook OEPS-momentjes mogen we hier vermelden he. Mijn collega zei al: "jij was lang weg". ik dacht nog: je moest eens weten.
eerised:gek hè hoe een kindje toch zo fel op mama of papa kan lijken! hellen:thanx voor het complimentje!! en jij hebt toch echt wel eens nood aan bijslapen hè!? gelukkig kieperde je de melk niet weg,anders was het voor niks,maar ja,dan had/heb je toch een klein tukie gedaan! hier ligt noa weer op bed na haar buikje vol te hebben gegeten van de fruitpap en deze keer was het een mengeling van gestoofde appeltjes en peertjes,een geplette kiwi en een klein stukje geplette banaan,nu pas begint ze het allemaal lekker te vinden. de groentepap gaat hier ook goed alleen wil ze nog niet echt een grote hoeveelheid. groetjes
Ik moet nog even teruglezen... maar we zitten duidelijk in een sprong!! Sinds vandaag zien we (en beseffen we) dat oma niet hetzelfde is als mama (gevolg; brullen haha) en we hebben voeten! Oh en dat het best lachen is als je door tegelijk hoesten en boeren melk door je neus naar buiten gooit...pppffff... Alleen zo sneu dat allebei zn oogjes ontstoken zijn! Ik ga weer teruglezen...
oh hellen ik moet er wel een beetje om lachen. heb je toch lekker even je rust genomen papa is hier op stap met david. david zat te brullen maar slapen ho maar, dus had ik hem een kwartier eerder aangelegd dan normaal. hij viel direct in slaap maar heeft zich helaas na een kwartier wakker gespuugd. dus zei papa weet je wat ik ga wel even op pad en dus ga ik nu op bed liggen lezen en misschien even een dutje doen
Hier even heel snel want papa staat te douchen dus heb ik heel even de comp. Helen gewoon de volgende keer de hele mikmak met ducktape vastzetten en lekker verder maffen Kinley heeft zich omgedraait van rug naar buik Dat deed ze net even vlak voordat het bedtijd was. Groetje sanita
jaa anita, wat leuk! hier had david onderweg een pesthumeur en heeft de hele autorit van 20 minuten gebrult dus mijn man kwam heel boos thuis. gelukkig is het na het drinken weer over. maar hij is zo moe en wil gewoon niet eerder slapen dan tien, elf uur en ik kan het niet vervroegen. daar baal ik van
Misschien een hele stomme vraag. Maar doe jij alles altijd rond hetzelfde tijdstip? Want als je zo'n vast schema hebt. Dan kun je de slaaptijden iedere keer een beetje vervroegen.
vast schema hebben we geprobeerd maar dat interesseerd david helaas niet. ik ben dan ook blij als hij überhaupt slaapt zeg maar. het hele mik mak met 's avonds licht dimmen, zacht praten, vast avondritueel enz. slaat allemaal niet aan bij hem. het is gewoon een pittig mannetje met slaapproblemen. dat heeft ie van mij want zodra papas oor het kussen raakt is hij vertrokken nou dat duurt bij mij altijd wat langer.
Oh dat is wel lastig dan. T schijnt dat die kleintjes ook pas echt een ritme krijgen na 6 weken iets structureel te doen. Maar Rosalie ging ook pas toen ze bijna 9 maanden was vroeg naar bed. Daarvoor ook tot 22.00 of 23.00 op. Dus waarschijnlijk komt het beter slapen bij David ook gewoon nog! Ik hoop het in ieder geval voor je!
Hallo mama's, Ik ben nog maar een paar dagen aangemeld op dit forum maar vind het reuze interessant. Nog leuker vind ik de berichtjes te lezen van deze topic....ik herken enorm veel van jullie verhalen. Heb namelijk ook een dochtertje geboren 06-09-09. genaamd Eva. Eva is de laatste week ziek geweest (buikgriep...braken en diarree) en ben nu helemaal uit het ritme wat betreft voeding......vandaag gaat het gelukkig weer iets beter en heb afgelopen nacht dan ook lekker geslapen. Ze werd om 05.00 uur wakker voor de eerste fles....en vandaag was ook weer lekker vrolijk.....