Mamatob, ik ben toen ook zo ziek geweest in november. Echt verschrikkelijk, heb 4 dagen helemaal knockout in bed gelegen. Was gelijk 2kilo afgevallen en de kleine werd toen ook nog ziek, spugen enzo. Niks gegeten en gedronken alles kwam er gelijk uit! Ik weet hoe je je voelt, en dan nog voor een kleine zorgen. Verschrikkelijk is dat dan.. Ik hoop echt dat je je snel beter voelt! Mannen, hier geen last gehad van m'n vent. Maar gaat ook niet want hij stond bij Asten vannacht en is rond half 1/1uur thuis. Ga nu douchen en de kleine in bad doen. Boodschappen halen en dan is Fer wel thuis. Ik zit nu via m'n mobiel. En er zit een klein meisje telkens aan m'n hand en de telefoon te trekken en te plukken haha. Met heel veel herrie erbij en commentaar tegen de telefoon. Ik ga wat doen. Iedereen een fijn weekend.(heb zo'n zin in vanavond) Liefs
Fijn weekend Eerised! Mare, werkse! Madwin, Rosalie die had in verhouding ook een heel klein hoofd, maar was niet zo erg. Zou wel weer bijtrekken ofzo. En dat is ook gebeurt.
morguh lady's!! hier weer een goede nacht! Van 21.00 tot 08.15 geslapen! nu ligt meneertje er al weer in! moet een hele hoop doen maar heb er absoluut geen zin in! manlief is aan het werk! moet de wc's nog doen en de badkamer en ben al met de was bezig/. men aanrecht staat nog vol en bla bla bla nog meer!!!! hihihihi waar een zeurzak he! vanaaf weer het rijk alleen! manlief gaat stappen met vrienden. eens in de zoveel tijd gaan ze met zen 3en op stap en iedere keer naar een andere stad. ik denk dat ik vanavond weer eens mijn eerste borrel in 1 1/2 jaar ga drinken! ben nu toch gestopt met de bv dus kan weer! had voor men verjaardag zo'n pakket van een fles cola en allemaal kleine flesjes alcohol (jenever, malibu , bacardi ) gekregen dus die kan ik wel eens aan gaan breken! hihih volgens mij ben ik na 1 slok al dronken! hahahaha als manlief zo thuis komt gaan we sem zijn eerste fruithap geven! hier een foto van sem en zijn eerste liga!
@ franceska: wat een lieve foto van Sem! En laat je borrel lekker smaken straks! Succes met fruithapje @ eerised: ja, is echt behoorlijk K**** die buikgriep. Heb me net gedoucht en voel me wel al iets lekkerder, maar nu heb ik dus het gevoel dat ik een gewone griep/verkoudheid er over heen krijg, want ben continue aan het niesen en hoesten :x Ja Britt was ook al aan het hoesten afgelopen week dus dat virusje zal ik ook wel weer van haar hebben meegepikt... @ weegschaal: Ben er vanochtend maar eens op gaan staan, had wel al gedronken en beetje gegeten, maar was toch ruim 4,5 kilo kwijt dat zal wel een combinatie zijn van vier weken lijnen én een buikgriep er over heen... hoop dat het er af blijft, want nog eventjes en dan zit ik onder de 70 kilo weer als je nagaat dat ik vlak na de bevalling nog 80 kilo woog, is dat toch al weer 10 kilo er af... en dan nog vijf te gaan...
@ Francescak, oe lekker een borrel.. zal ik even langs komen hahahah! Leuke foto van Sem hoor, en veel plezier met het fruithappie. @ MamatoB, Fijn dat het na het douchen iets beter gaat. @ Weegschaal, ik durf er niet meer op te staan
madwin:kan dat kwaad dat het hoofdje iets kleiner is?? eerised:leuk hè nu dat alles interessant word voor de baby's willen ze alles hebben en vastgrijpen! hier ook hoor!zelfs bij het aankleden of verversen ligt mevrouw niet stil! francescak:jij ook vanaaf alleen?wel ik ook weer,vriend is vanaf 18u weer werken. spijtig dat je niet in de buurt woont,anders konden we die borreltjes samen benutten hoe ist gegaan met zijn fruitpap?? leuke spam trouwens!!hij heeft ook al van die mooie blauwe ogen! hier weer veel gedaan in huis:wasjes draaien en opvouwen,groentepap voor heel de week gemaakt,naar de apo en de winkel geweest en net nog eens lekker "verloren brood" gemaakt. nu even 'kinderen" en "ouders van nu" lezen. groetjes
wat een rust hier vandaag... joehoe wij zijn jullie allemaal? @madwin: een te klein hoofd? hm kan dat idd kwaad heb er eigenlijk nog nooit iemand over gehoord. david heeft vandaag nog een super stoer cadeautje gehad, zal er even een mooie foto van zoeken!
en toen riep david om de melkbar en was ik weer wg david is denk ik nog steeds aan het springen hij wil maar niet slapen vandaag. sinds half 6 heeft hij misschien in totaal 2,5 uur geslapen en dat niet eens aan elkaar. heel raar en vermoeiend voor ons alledrie
mare:leuk cadeautje!! hier heeft noa vanaf half 1 tot nu ook maar een 30min geslapen,maar zij heeft nog altijd veel last van lucht in haar maagje en elke keer als ze goed slaapt word ze huilend wakker en als ik haar dan oppak laat ze altijd een flinke boer maandag maar eens de ha bellen om te vragen hoe ik dit het beste kan oplossen. groetjes
Heb je al infacol geprobeerd Sofie? Dat hielp hier echt goed bij het boeren! Balen dat de kleintjes zo slecht slapen zeg. Noah was ook erg onrustig tijdens de middag slaap en toen heb ik em maar bij mij in bed genomen en toen heeft ie 3 uur achter elkaar geslapen. Misschien zou die nog wel langer gaan slapen maar me moeder belde ons wakker....
ariel:ik ben een weekje gestopt met infacol en het bleek goed te gaan,maar denk dat ik terug ga starten want het word weer moeilijker. noah ook al last bij het slapen?!ze zullen allemaal een sprongetje maken zeker?! heb net haar bedje lager gezet zodat ik haar hoofdje nog schuiner kan zetten en ik heb aan het hoofdeinde nog een stapeltje boeken eronder gestoken dat haar bedje nog ietsjes schuiner staat,hopelijk helpt dit ook nog wat.
Ben je er even een paar dagen niet, is er gelijk 30 pagina's bijgekomen ofzo. Gisteravond hebben Jurgen en ik met vrienden al carnaval gevierd. Morgen hier de optocht kijken met vrienden, en maandag brengen we Kenji weg, en gaan we 's middags naar Den Bosch, en 's avonds hier in het dorp. Heb er wel zin in. Dinsdag doen we niks, en halen we onze Kenji weer op. En woensdag weer werken, bleh! :x Heb het nu helemaal gehad daar, afgelopen week is de bom gebarsten bij me, en zal zo blij zijn als ik weg kan daar! Maar goed, dan weten jullie iig waarom ik zo weinig online ben de komende dagen.
@mare: Eeeenig, die traktor voor David! Hij lijkt er erg blij mee! @ jusi: Heerlijk dat jullie ook carnaval vieren. Wij waren dat ook van plan, om vandaag en maandag te gaan vieren, maar vandaag is in de soep gevallen door de buikgriep dus wij vieren (als we dan weer beter zijn) maandag alleen dit jaar. Wat rot dat je het niet meer fijn vindt op je werk. Hoop dat je dan snel wat anders vindt... ik herken dat althans van mezelf, als het over is is het ook echt over en zoek ik gewoon wat anders. Daar gaat wel een strijd aan vooraf (ik ben normaal ook een doorzetter) maar als het echt kapot is, is het over en uit. Sterkte! @ slecht slapen: Bij Britt is het de laatste tijd echt de ene voor de andere dag. Meestal is ze vooral lang wakker tussen de 3e en 4e fles. Dan houd ik me echt tijd vrij om met haar te spelen, knuffelen, en houd ik haar bewust wat langer op na de fles, totdat ze echt haar duimpje gaat pakken en moe uitziet, dan pas leg ik haar in bed. @ flessen: Vraagje: ik steriliseer nu elke dag de fles. Of ja, we hebben drie verschillende (difrax) flessen, dus ik hoef maar eens op de drie dagen te steriliseren. Maar nu las ik laatst ergens dat je vanaf 8 of 12 weken, maar 1 keer per week hoeft te steriliseren? Is dit echt zo? En hoe doen jullie dat? Ben ik nu té voorzichtig bezig ??