goedemorgen! torties:jeetje wat kan alisa veel eten seg!! noa eet nog heel weinig tegenover alisa! wat een vrolijk meisje is alisa!!leuke spam!! twinkle:goh wat zalig in dat water!! ik word jaloers op jou!! francescak:gek hè dan heb je iets gepland en dan loopt die hele planning mis!! ik denk dat je niet te hard had moeten roepen over die borrel,sem heeft dat gehoord!! en die fruitpap-spam:idem gezichten als hier!! wel leuk! mamatob:leuke spam weer! ik zou ook zo graag willen leren fotoshoppen! hier nog eens een rot-nacht achter de rug!!pppffff gisterenavond heeft noa vanaf een uur of half 7 liggen te huilen van vermoeidheid,dan leg ik haar in bed en dan wil ze niet slapen omdat ze geen volle maag heeft,dan maar terug uit bed en dan bad in,pijama aan en fles en dan bed in,ze sliep binnen de minuut,zo moe! dan ben ik beginnen te hoesten rond 24u en om 2u ben ik opgestaan om iets in te nemen en gelukkig ben ik dan direct in slaap gevallen,maar om 6.30u was noa weer wakker en was het opstaan,dus ga ik vandaag weer op koffie leven!! groetjes
goedemorgen, @sofie: balen van je nacht zeg. hopelijk kan je een beetje rustig aan doen vandaag. @torties: leuke foto's van alisa, ze is alweer heel erg veranderd vind ik. @twinkle: je maakt mij wel heel erg jaloers hoor. veel plezier met de carnaval hier was de nacht eigenlijk oké. nu ik davod na de voedingen toch weer even rechtop houdt slaapt hij weer tussen de voedingen en komt om de drie uur. ja dat is nog veel maar beter dan elk uur een huilend kind te moeten troosten.
@Mare ja he word alweer een grote meid, niet normaal meer.. echt en kleine opdonder @Sofie ja he, ze eet ook veel vind ik! maar ze is ook veel wakker misschien dat ze daarom wat meer energie nodig hebt, ik weet het niet, ik zou het er niet geven als ze er gen behoefte aan zou hebben natuurlijk Wat een rotnacht voor jullie @mamatoB dit keer ben ik nog niet ziek geworden, maar we hebben dit al eerder gehad toen Alisa een week of 3 was ofzo, toen begon San eerst met overgeven en diarree en en half uurtje later ik, en toen had Alisa ook nog nachtvoedig enz. dus dat was zwaaaaaar Jullie ook nog beterschap! Twinkle, francescak, en mamatoB wat een leuke foto;s! Alisa slaapt hier al een uur en een kwartier, ik weet niet wat me overkomt hahaha, dat is bijzonder uitzonderlijk.. ben benieuwd hoelang ze nog doorslaapt. Mannetje heeft nachtdienst gehad dus die ligt nog te slapen, maar om 3 uur ga ik hem wakker maken en dan heb ik een leuke valentijnsverrassing voor hem: luke ontbijttafel met kaarsjes hartjes snoepjes, verse jus in champagneglaasjes met hartjes in de standaard (valentijnsglazen van de expo) lekker broodjes, croissantjes en beleg en ik heb bij de Parti een kado verpakking lekkere nootjes voor hem gehaald, issie gek op voorheen deden wij altijd erg dure valentijnscadeaus, heb al geregeld en goud kettingje, een mega bos rozen+beer enz gehad, dit jaar maar is even lekker normaal doen maar wel super leuk vind ik zelf, ik probeer hem maar uit te leggen dat het niet veel geld hoeft te kosten om iemand te vertellen dat je van hem/haar houdt..
Och verrek ja, het is valentijnsdag vandaag!! Dat was ik dus met alle ziekenboeg taferelen hier een beeeetje vergeten... oeps... maar denk ook niet dat mijn hubby iets voor mij heeft @ tandjes: Britt's tweede tandje is door!!! Ze had al een paar dagen een vuurrode linkerwang, (de wang die zo rood wordt is de kant waar een tandje door komt blijkbaar) en vanochtend waren haar wangetjes opeens weer normaal gekleurd, dus ik zei nog tegen manlief, volgens mij moet er een tandje door zijn gekomen, maar manlief dacht dat het kwam omdat hij haar met zwitsal de wangetjes had gedaan (ik dacht dat het dat niet kon zijn want doe haar elke dag de wangetjes met zwitsal omdat ze zo'n droog huidje heeft, haha) en toen ik haar aan het verschonen was en ze lachte naar me zag ik naast haar eerste tandje (midden onder) een tweede streepje wit zitten! Trotse mama hier!! Wel zielig hoor, het meisje had gewoon deze week én buikgriep, én verkouden, én een tandje door komen! moet je nagaan hoe ellendig ze zich gevoeld heeft, en dan nog zo lief blijven!!
dames, ik kom even met een vaag bericht. er is in mijn familie iets heel ergs gebeurd wat ik hier niet wil delen. ik voel mij op het moment niet in staat om hier vrolijk mee te schrijven en te lezen. jullie zullen mij dus even niet zien. als ik mij wat beter voel kom ik wel weer hier
oei mare!!nou weet ik wel niet wat ik moet zeggen?! hopelijk is het niet te erg?! torties:laat het smaken om 15u!! hier doen we vandaag niets,volgende week zijn we een paar dagen zonder de 2 oudste kids en dan zullen we dit wel dik en dun inhalen mamatob:britt al 2 tandjes!! hier nog niets te zien hoor,zelfs geen rode wangen ofzo.
@ mare :Heel veel sterkte meid. Dikke dikke knuf voor jou!! We zien je graag weer verschijnen als je weer zin hebt om te schrijven... @ tandjes: ja, Britt is er ook wel erg snel bij moet ik zeggen, qua tandjes dan. Het ziet er wel ontzettend schattig uit als ze lacht dat eerste tandje is echt al heel mooi omhoog gekomen en steekt echt uit. Ik doe dus ook elke avond haar tandjes poetsen, ze houdt zelf al haar mondje open voor het poetsen, haha, en kijkt dan heel raar Dat tweede tandje is nog maar een klein streepje, maar die zal ook wel binnen een week omhoog komen. Er zat nu ongeveer 2 weken tussen het eerste en het tweede tandje. En je ziet echt aan de rode wangen (echt vuurrood alsof ze koorts hebben maar dan niet warm) dat er eentje doorkomt, vaak is de wang aan de kant waar die door komt echt veel roder! Echt wel grappig hoor, een vier maanden oude meid al de tandjes moeten poetsen, lol haha!
Heej meiden, heb ff niet alles teruggelezen hoor, heb ik geen fut voor, kom net van de sportschool, dus heb weer lekker gesport. En ik heb gisteren de wii fit gehad, van mijn mannetje, wilde ik al een hele tijd hebben en nu heb ik hem Kan ik thuis ook nog ff een beetje sporten En mano kan het ook al, das echt grappig om te zien. Verder gaat alles wel goed, behalve dat lorenza weer een beetje ziek is, drinkt slecht en heeft vrijdag best veel gespuugd, maar nu houd ze alles wel binnen alleen drinkt maar 130 per keer ofzo, maar das nog wel genoeg gelukkig.
@mamatob, ja manolito had zijn 2 ondertandjes ook al met 4 maanden, bij lorenza nog geen tandjes te bekennen, maar het lijkt wel elke keer of ze eraan zitten te komen.
@mamatoB wat leuk zeg! gefeliciteerd met het tweede tandje! @Mare sterkte en hopelijk tot gauw! zooo de coissantjes staan hier lekker in de oven en de eitjes staan te koken
oh torties! wat lief van jou!!!! dat zal die wel heel fijn vinden!! hier doen we er eigenlijk niks aan! We hebben net lekker met zen 3tjes gezwommen! Sem die ligt nu te slapen in zijn mc! Ik doe dat normaal nooit dan leg ik hem over maar we moeten zo weer op visite dus dacht laat hem er in! mag dat eigenlijk wel?? hoe lang mag hij er eigenlijk in? eerder had ik vaak de reiswieg mee maar daar past hij nog net in en is zo'n gesleep en de mc is wel makkelijk! @mare: sterkte!
hoi meiden ff vraagje tussendoor: ik wil gaan zwemmen met levi binnekort..ik heb alleen zwemluiers en zwembroekje wat moet ik nu nog meer hebben om te zwemmen? enne mag je ook al in het gewone bad of is dat te koud?? groetjes
Francescak er wordt geadviseerd niet langer dan 2.5 uur of zoiets in de mc geloof ik, maar dat is meer een richtlijn zodat ouders hun kind niet de hele dag elke dag erin laten slapen ofzo een keertje langer is niet meteen slecht fightforlove ik kan je daar geen antwoord op geven.. ik ben nog niet met Alisa wezen zwemmen ik ga binnenkort maar eens zwemluiers kopen en dan gaan we over 2 weekjes ook maar een keertje denk ik ben alleen bang dat Alisa het ook te koud vind Francescak hoe doen jullie het precies?? en hoe drogen jullie de kleine dan weer af en aankleden enzo ? vertel eens ben ik een beetje voorbereid hoe of wat
MamatoB, ja het was echt een heel gezeik op het werk hoor. Schijnbaar ging het werk wat ik doen moest niet goed, en aangezien ik de enige was deze week die het werk kende, werd ik verantwoordelijk gehouden door het bedrijfsbureau. Terwijl ik 'maar' een gewone medewerkster ben, zónder verantwoordelijke taken! En dat was ik dus zo beu, dat ik nu ook heb gezegd dat als mensen iets moeten weten, ze maar wachten tot onze baas terug is uit de ziektewet. En al die tijd het werk maar laten liggen als ze het niet weten. Maar daar waren sommige leidinggevenden het dus ook weer niet mee eens. Ik wil eerst maar eens een hogere functie, voordat ze die verantwoordelijkheid bij mij neerleggen.. En ja, hier in Brabant vieren we ook carnaval he. Vandaag dus de optocht gekeken met vrienden, en dat was wel leuk. Vanavond nog lekker niks, en morgen de hele dag op pad. Hoe gaat het nu met jou? Nog ziek? Oh lees net dat Britt al een tandje heeft, wat leuk. Hier begint nu pas een tandje door te breken geloof ik. Maar nog geen vuurrode wangetjes eigenlijk. Torties, hoe vond Sander de ontbijtverrassing? Mare, klinkt heavy... Sterkte!
@ Jusi: Je hebt helemaal gelijk wat betreft je werk vind ik. Als ze zulke verantwoordelijkheden bij jou neerleggen (eigenlijk een compliment wel voor jou) moeten ze je ook er naar betalen & waarderen. Belachelijk dat ze dat zo aangepakt hebben. Kan me voorstellen dat je op deze manier te werk bent gegaan, ik zou dat ook echt niet pikken. Helaas is het vaak bij bedrijven zo dat je eerst op je strepen moet gaan staan. Ben je al aan het zoeken naar iets anders zelf? Brabantvac - Dé Brabantse vacaturebank op Internet - Brabant, Banen, Werk, Vacatures, Vacature, Personeelsadvertenties, Personeel, Automatisering, Techniek, Financieel, Administratief, Secretarieel, Management, Directie... is een heeele goeie site he, in limburg heb je limburgvac.nl ; staan vaak hele interessante vacatures op! Momenteel ben ik niet aan het zoeken, maar ik heb daar wel vaker werk via gekregen. Succes! @ tandjes: tja, Britt had dus echt VUURrode wangen. En vooral die wang waar het tandje door moest komen, ik zal een foto er bij doen, dan zien jullie precies wat ik bedoel; die wang waar het tandje door aan het komen was, was beduidend roder dan de andere. Daar zie je het echt goed op op die foto. Nu het tandje door is gekomen, zijn de rode wangen ook weer verleden tijd. @ ziek: we zijn weer redelijk beter. Husband voelt zich al helemaal goed, ik ben alleen nog behoorlijk verkouden. Maar we hebben voor het eerst weer warm eten gegeten en het ook nog binnen gehouden, jey!
Het is op zich wel een compliment ja, maar dit speelt al zo lang! En zomaar solliciteren gaat niet, ik werk op een sociale werkplaats... Wsw voor SW'ers in het kort - Aan het werk met de Wet sociale werkvoorziening Maar goed, gelukkig ben ik dus al bezig met ander werk, dat noemen ze dus detachering. A.s. vrijdag heb ik gesprek, dus ik hoop zo dat het hem dat gaat worden! Fijn dat het beter gaat met jullie. En volgens mij is hier iedereen verkouden lijkt het wel. Beterschap nog!
@ jusi thanks meis Hoop dat dat wat wordt voor je!! ga heel hard duimen!! @ spam: nog eeeentje om het af te leren