@jusi ja hij vond het super en hij had echt de allergrootste doos merci chocolaatjes voor me gehaald die er bestaat hihi ik zal straks een foto plaatsen van de tafel @Ariel is onderweg! het lijstje kijk maar even wat je ervan vind, als het teveel is moet je het even zeggen dan pas ik het even aan voordat ik langskom
Bekijk bijlage 51564 van deze middag had een halve liga over van het maken van het fruithapje voor dehele week dus dit was de eerste keer dat ze daar lekker op gesabbelt heeft
als ik alleen met sem ga zwemmen dan doe ik mijn badpak thuis al aan. sem neem ik in de mc mee naar binnen. ik kleed mezelf dan uit en ga met hem naar de badhal (bij ons in het zwembad liggen daar allemaal aankleedkussens) hier is het warmer dan in de kleedruimtes. ik kleed hem dan om ( sem heeft een zwembroekie van de hema aan. Je zou eventueel een zwemluier eronder kunnen doen en er zijn er ook genoeg die alleen een zwemluier aantrekken) en dan gaan we zwemmen. Zijn we klaar dan kleed ik hem eerst weer aan en doe het in de mc dan ga ik mezelf aankleden ( en dan ben je weer drijfnat van het zweet want het is altijd zo warm daar hahahaha) als we met zen tweeen zijn gaat het begin hetzelfde en als we eruit willen gaat 1 van ons omkleden en de ander blijft met sem in het water. dan komt de gene die omgekleed is terug en neemt sem over om die aan te kleden. dan kan de ander zich ook omkleden en ben je vaak tegelijk klaar!!! pfff een hele prestatie! maar het is het echt waard!!!! tis zooooo leuk!! sem geniet er enorm van!!
Nog eentje om het af te leren, en ojah ze is helemaal op aan het gaan in de baby televisie daarom kijkt ze zo Bekijk bijlage 51567
Torties, wat heb je de tafel leuk gedekt. En leuke foto's weer van Alisa. Wat wij gisteren trouwens hadden... In het boekje van het consultatiebureau staat dat je je baby aan brood mag laten wennen, en dat je dat het beste kunt doen met een stukje broodkorst. Dus had Jurgen gisteren een stukje korst van brood afgehaald, en gegeven. Nou, het begin ging goed, hij sabbelde er lekker op, tot ie op een gegeven moment doorhad dat je het ook door kon slikken. Hij stikte er bijna in! Ik raakte al helemaal in paniek, en Jurgen begon Kenji op zijn rug te slaan. Gelukkig liet het stukje los, en meteen begon Kenji over te geven. Jeetje, wat was ik geschrokken! Doen we dus nóóit meer! Stom toch ook eigenlijk, dat ze zoiets in het boekje zetten. Naderhand bedachten we dat wij ook stom waren geweest, en hem gewoon een normaal stukje brood hadden moeten geven. Ik voel me nog schuldig...
oooh torties:wat een mooie meid is alisa !!en dan ook zo alert! jusi:gek dat dat bij jullie in het boekje staat!hier staat zoiets niet in mijn boekje,maar ik weet wel dat je broodkorsten pas mag gaan geven als de kleine stukjes kan verdragen en verwerken,dus ik denk vanaf 8 a 9m ofzo pas. ja,je zal wel geschokken zijn!!gelukkig is het goed afgelopen. hier heeft noa de hele dag liggen te spoken qua slapen!ppppffff wat was ze vermoeiend vandaag seg! deze ochtens sliep ze maar 30min,dan in de auto nog eens 30min,na haar groentepap nog eens 30min,dan was ze na een 30min terug moe,dus weer naar bed ,na 10min weer wakker,dan na haar fruitpap nog een 1.5u opgebleven en dan ging ze slapen en dan sliep ze maar weer een 30min,hup weer naar onder en om 18.10u weer op bed gelegd om de jongens te wassen en wou ik haar halen,sliep ze terug,ik doe de laatste tree en begint ze terug te huilen,dus weer naar onder,na 10min was ze weer aan het zeuren dat ze moe was,dus weer op bed en toen heb ik haar om 19.45u wakker moeten maken voor haar fles die ze normaal om 19.30u moest hebben,dan de pijama aan en de fles pas gegeven om 20.15u,fles op en nu slaapt ze als een roosje! jeeeeetje wat is er toch aan de hand!?ben echt op vandaag. maar ze heeft ook last van luieruitslag,dus ik denk dat er tandjes opkomst zijn,maar er is nog helemaal niks te zien of te voelen. groetjes
@Jusi meid ik snap hoe je je voelt 3 weken terug ofzo stikte Alisa hier zowat ook in de kleine stukjes appel die de eerste keer nog in mijn zelfgemakte hapjes zaten ik schrok me ik weet niet wat, ik dacht dat k een beroerte zou krijgen! maar het gebeurd de beste hoor! en we moeten leren door schade en schande, zolang ze er niks aan over houden is er niks aan de hand denk ik maar.. @Sofie dank je!
Pluk: goedzo van Kinley zeg! Diaanaatje: welkom he! Madwin: Yanoah is een lekker ding hoor! Sofie: ahh wat is Noa lieffff MamatoB: hoe izzie nou? Leuk geshopt die fotos FrancescaK: die Sem is om op te eten, met zijn ligaatje. Whahaha de fruithap viel een stuk minder zie ik * proest* @steriliseren: ik doe het nog gewoon elke dag in de magnetronsterilisator. Mijn kolfstukken en potjes voor de moedermelk moeten immers ook elke dag, dus die fles gaat gewoon mee in de routine. 4 minuutjes per lading en klaar is Klara! @Torties: Alisa is ook al zon scheetje! Hmm..dat is een romantisch ontbijtje geweest, zo te zien J @Twinkle: dat ziet er leuk uit, die foto van jullie in de zee! @Mare: poeh meis, wat het ook is: heel veel sterkte! Hoop je toch weer snel hier te zien hoor! Volgens mij is Roos een beetje lui aan het worden! Van die snelle beeb is weinig meer over als ik lees dat er al van rug naar buik wordt gedraaid en er tandjes aan het doorkomen zijn (bij Roos zie ik ze al tijden door het tandvlees schijnen en ze heeft ook heel vaak knalrode maar geen warme wangetjes..maar die tandjes wachten volgens mij tot er een rode loper wordt uitgelegd ofzo ..) Ach ja..ieder zijn eigen tempo, maar het verbaast me toch dat ze van snel ineens een beetje aan het inkakken is. Misschien wel omdat ze, net als mama, een héél druk leventje heeft? Wie zal het zeggen. Ons weekend was vrij hectisch. Zaterdag heeft mijn vriendin mijn konijntje en cavia opgehaald, die op aanraden van de nieuwe makelaar maar niet meer in huis aanwezig moeten zijn. Alleen voor mijn 17,5 jarige kater heb ik geen consessies willen doen. Die blijft. Als er kijkers komen neem ik hem gewoon mee in zijn reismand. Zon ouwe sok moet je niet meer zomaar even verplaatsen. Verder ben ik (samen met Lief) druk geweest met verder opruimen en glad en kaal maken van het huis. Ik krijg het niet allemaal af, woensdagmorgen gaat Roos daarom toch even naar opa en oma, zodat ik de handen vrij heb om wat puntjes op de i te zetten. En dan nóg is het niet perfect, maar gezien mijn omstandigheden is het een voor mij best haalbare resultaat! Kreeg van mijn vriendin nog 2 volle tassen met kleertjes in maat 74 tot en met 92 overhandigd. Van een vriendin van haar en een oude klasgenoot van mij. Ze weten van mijn situatie en wilden me graag een handje helpen. Zitten de sachitterendste dingetjes tussen en de" piece de resistance" waren een paar schattige bruine laarsjes, helemaal nieuw, waarvan ik hoop dat ze ze deze herfst aankan! Een andere oude buurvrouw was boodschappenpaketten aan het sparen geweest en had bij mijn ouders 5 pakken melkpap van nutrilon, waar ik over een maandje dus mee kan beginnen. Het ontroert me nog steeds dat er zoveel mensen met een warm hart aan ons denken. Ook al zei een vriendin nog: jij doet altijd zoveel voor anderen en je weet toch, dat als je goed doet het ook weer naar je terugkomt? Toch zal ik nooit iets voor iemand doen in de verwachting dat ik iets zal terugkrijgen. Maar het blijft fijn te zien dat het toch zo kan werken!
hoi mieden! heb net ff men nagels gedaan! en ...... ben weer voor het eerst ongesteld geworden!!! tis nog niet veel maar dat zal nog wel komen!! bah! nou ja aan de ene kant vervelend maar aan de andere kant voelt het ook als een teken dat mijn lichaam nog naar behoren werkt! @torties heb je mijn reactie over het zwemmen gelezen?? kwam precies tussen de foto's van je meisje door dus dacht misschien dat je het daardoor gemist hebt! @hellen: goed om te weten dat er mensen om je heen zijn die je door dik en dun steunen en dat er ook hulp komt uit andere hoeken! heb je ondanks alle drukte wel een beetje genoten van de aanwezigheid van je lief????
Hi meiden, Ik probeer nog regelmatig even mee te lezen, maar het lukt me nog niet om ook leuk mee te schrijven.... Hopenlijk lukt dat binnenkort weer! Op dit moment is Jenne weer vrolijk aan het spoken, dus ben ik even achter mijn laptop gekropen. Omdat Jenne koemelkallergie blijkt te hebben, krijgt ze voorlopig alleen nog borstvoeding en kan ik nog even niet meepraten over de hapjes. Wel heb ik een tip voor verslikkende kindjes: jullie zullen nog veelvuldig meemaken dat ze kokhalsen gaan en wanneer je een armpje omhoog strekt, zal dat ophouden. Natuurlijk heeft het kokhalsen een functie, maar hiermee blijven ze er niet zo lang in! Tot snel!
goedemorgen dames! hier een goede nacht sem sliep van 21.00 tot 08.30. heerlijk dus! hij ligt nu in de box tegen zijn muis te praten! men moeder komt straks weer ff langs en dan ga ik even naar de sportschool! heb nog niet zo'n zin maar als ik er eenmaal ben dan komt het wel weer goed! sem gister alleen peer gegeven! hij moest wel wennen maar hij keek niet zo vies als bij appel/banaan. ik mag trouwens ook de warme hap gaan geven of laten proeven eigenlijk maar deden jullie dat op de zelfde dag? of de ene dag fruithap en de andere dag warme? straks krijgt hij het natuurlijk ook gewoon op de zelfde dag maar wil zen maagje niet van streek maken! ow ja en ik heb gister lekker men eerste borrel weer gedronken! (jenever cola) heeeeerlijk!!! heb er ook super op geslapen! hahahaaha zal er na zo'n lange tijd wel extra inhakken! voor de zwangerschap dronk ik niet veel maar we dronken altijd op zondagavond samen een borrel! gewoon voor de gezelligheid! vind het leuk dat we dat nu weer kunnnen doen! @alle zieken: al een beetje beter?? @siesje: bedankt voor de tip!! wat gebeurt er dan eigenlijk? zou er niet aan hebben gedacht om zijn arm op te tillen als ie zich verslikt?
goedemorgen! siesje:bedankt voor de tip,zal het eens proberen als het nog zo ver is! francascak:hier heb ik noa eerst 2 weken alleen groentepap gegeven en als dat goed ging ben ik na de middag een beetje fruitpap bij gaan geven en dat gaat nu goed. ik ben wel eerst begonnen met groentepap omdat dat volgens het cb het minst lekkere is. hier gelukkig een goede nacht gehad,ze heeft geslapen van 20.30 tot 8u deze morgen,dus ik ben ook wat bijgeslapen,alhoewel ik ben wel lui,heb geen zin om iets te doen. ooh noa heeft sinds gisteren last van luier-uitslag en ik doe er dermocreme op,maar heb de indruk dat dat niet helpt. wat gebruiken jullie ervoor??? ik heb hier nog bepanthol liggen,zou dat ook helpen?? groetjes
ik doe er altijd sudocreme op! dit werkt hier altijd super!! je zou ook bepanthen kunnen gebruiken! of zwitsal billenzalf. ik heb ze allemaal wel in huis maar ik gebruik eigenlijk altijd sudo!
Hey meiden, Wij hebben echt een super gezellig weekend achter de rug en echt totaal geen ruzie's o.i.d... Zaterdag gezellig uit eten geweest bij de Griek en daarna naar de film (The Wolfman).. Thuis aangekomen was het al half 2/2uur en was Fer geheimzinnig aan het doen met een tasje en liep naar de schuur enzo! Toen lag er een grote knuffelbeer in bed met een hartje in zn handen waar op staat: I love you en de beer had 2 cadeautjes. Een armbandje en een ketting met een brede plaat waar love in verschillende talen op staat. Zo lief!! Zondagochtend zijn we lekker gaan zwemmen, ons neefje ging ook mee. Was super gezellig, de kleine had bij mn zus en dr man geslapen en ze was om half 8 al wakker. Ze heeft van 11.10 tot 12.00 gezwommen en toen daar helemaal gedoucht en opgefrist en door naar een verjaardag van Fer zn nichtje, die word 4 woensdag. Daar nog een flesje en toen ging ze om kwart over 2 pas naar bed. En ze heeft helemaal niet gehuild niks.. Echt een grote meid al! Ze vond het zwemmen zo leuk ze heeft alleen maar gelachen en geschaterd, gillen en kletsen. Zo leuk!! Ik ga nu weer, ze wil niet slapen.. Liefss
@eerised: lief van fer die cadeautjes en ook leuk dat je een gezellig weekend heb gehad.. hier gelukkig ook geen ruzies meer met vriendlief na die ene keer we praten beter met elkaar... even vraagje als je gaat zwemmen moeten ze dan in zo'n band of kan j de kleine gewoon vasthouden? zo ga nu ff gauw nog de keuken poetsen..schoonmoeders komt straks met dus de oma van me vriend heb hier nog steeds geen zin in... heb me verjaardagskado al binnen mn beco buttefly heb um zelfs al getest buiten hihi...terwijl ik zondag pas jarig ben hoop dat schoonmoeders en overgrootoma snel weer weggaan vanmiddag want ik ga nog ff naar de kruidvat wat fotos afdrukken van me kleine mannetje voor in zn foto album.... doeeeiii doeiii
Fightforlove, ik heb de kleine gewoon zelf beet. Omdat ze het leuk vind als ze hoog gehouden word. Of als ik rondjes draai om mn as en dan heb ik er beet zo voor me en dan doe ik er telkens uit het water en zo in het water plonzen.. En vind het heerlijk om dr lekker tegen me aan het hebben en zo te zwemmen en te dobberen enzo!
Ha meiden, Ik kom me weer ff melden. Pc moest opnieuw geinstalleerd worden, dus was me abonnementje kwijt. Ik pak het vanaf hier weer op
@fightforlove: ik heb sem ook altijd vast maar zo'n bandje is ook best leuk hoor! ik ga er wel eentje kopen voor der bij! s6 straks met je "gezellige" overgrootoma!