Hai Dames, Zo het drukke weekend hebben we weer overleefd. Hoe ist met iedereen? Heb niet veel terug gelezen want mijn huishouden wacht op me. Wij zijn hier alle 3 ziek.. pff Linde slaapt gelukkig nog wel goed, van 18.00 t/m 21.00 (dan maken we haar wakker) en vervolgends slaapt ze door tot 7.30
Hoi! Weeeeeeeeer alles bijgelezen... xD Mare, veel sterkte ook al weet ik niet wat er aan de hand is! Dikke knuf! Kyrian is hier heel zielig, veel hoesten en heeft ook nog eens een lichte oogonsteking en heel erg verkouden.. Maar vaak is hij gelukkig nog wel vrolijk, nadeel is dat hij doordat hij niet lekker is heel slecht slaapt. (okay, 's nachts gaat het wat beter, hij slaapt nu vaak 3 uur achter elkaar door, komt om te eten en slaapt weer verder) Gauw verder, ventje heeft honger!
jeetje wat een rust hier zeg!! zijn jullie allemaal druk dames? ik heb vandaag een beetje opgeruimd en de kasten weer eens geordend. ff stofgezogen ( of zeg je nou gestofzuigd hihihi) en ben ook bezig met de foto's van sem!
Hoi meiden, Leuke valentijn gehad gisteren??? deze mama was verwend met een ontbijtje op bed en een doosje met speukjes. Elke dag mag ik een rolletje open maken waarop dan een liefdesspreukje staat. En natuurlijk een super lieve kaart. @Eerised - fijn te lezen dat Fer je zo verwend heeft!!! @fransescak - nou ik ben er weer eens hahahahahaa @Andi - beterschap voor Kyrian!! @Mare - ik ga even lezen wat er met je aan de hand is, maar zie dat het gepast is je veel sterkte te wensen! @Babijtje - welcome back! @fightforlove - wij hebben met damian steeds zonder bandje gezwommen. maar nu hebben we zo'n heerlijke dobberband gekocht. Mede ook omdat wij een midweekje centerparcs in het visier hebben. Hoe gaat het bij jullie met een papfles?? Ik probeerde Damian net zo'n fles te geven maar hij ging helemaal kokhalzen, vond het dus echt niets! (moet zeggen dat ik papjes ook altijd smerig heb gevonden, nu nog!!) Hij wordt snachts steeds wakker, ligt ie op zn gemakkie te zingen en lekker de tonen van zijn stem te oefenen.............. Dus dacht dat een papfles misschien een uitkomst zou zijn.......niet dus!! Zag ergens voorbij schuiven dat iemand al een loopstoeltje had gekocht. Denk dat ik daar ook maar het weekend voor ga kijken. Volgens mij verveelt hij zich soms. Ps. Damian heeft medicijntjes gekregen voor zn longetjes. Dus we duimen maar dat die aanslaan!!
een papje maken van maizena schijnt echt wonderen te doen!! Vele malen beter (en goedkoper) als cremetjes
hee meiden was jullie kwijt!!!!!! ik kwam even melden dat we nog leven hahaha.. ik kan gewoon de tijd niet vinden... Maar alles gaat goed.. Jara is een heerlijke meid! 8 kg alweer! Tot gauw! xx Rox
zat een stukje te lezen over het zwemmen.. miss. een rare vraag maar doen jullie zo'n zwemluier om? wil volg week ook met dr gaan zwemmen.. lijkt me echt geweldig!
@Hellen - Damian is ook nog niet echt aan het rollen hoor, en tandjes blijven ook nog weg. Zie wel wat wits maar ze zijn zeker nog niet door. Hij kwijlt een eind weg en propt alles in zn mond dus kep wel het idee dat het aan het "werken" is. @Jusi - Damian was hier ook gestikt in een broodkorst en in een stuk liga. maar broodkorst en liga wordt wel gewoon aangeraden. Dus geef ik het maar wel, maar dan blijf ik er als een WAAKHOND naastzitten. Mamma overleeft een 2e hartverzakking niet!! hahaha @mamatobe - Jeetje meid wat is Britt snel met haar tandje! En wat een rode konen!!!! Wel een heerlijk meissie om te zien hoor!!
Ja hoor gewoon zwemluier om en wij doen er dan nog een stoer zwembroekje overheen. Maar je ziet ze ook gewoon alleen in zwemluier! Veeeeeel plezier! Het is ontzettend leuk!
en wij doen alleen een zwembroekie! tenzij ik bijna zeker weet dat hij nog gaat poepen! die zwemluiers houden geen urine vast dus daar hoef je ze niet voor aan te trekken!
Rox, ik vroeg me vorige week al af waar je was Goed te lezen dat alles goed gaat met jullie! Gabriëllla doe ik een zwemluier aan met een badpakje, staat zo schattig !!!! Ik ga nu lekker een filmpje kijken, (the Proposal) en dan slapen. Ben zooo moe. Liefs
Pffff..Roos is alweer een paar dagen goed verkouden en ze hoest veel. Nu was het eerst een droge hoest, maar nu reutelt ze helemaal en toen ik haar vanavond op bed lag, hoorde ik het in haar borstje brommen. Ik baal als een stekker, want een maand of wat geleden had ze al een infectie van de bovenste luchtwegen en ik ben bang, dat we weer zoeiets hebben. Ze had toen ook zo goed als geen koorts ( één avondje 38 graden en verder niets) en nu weer. Toen heeft ze antibiotica moeten nemen en ik hoop niet, dat ze met 5 maanden al aan haar tweede kuur toe is Toch stelt dat gebrom me niet gerust. Op het KDV schijnt regelmatig ook RS virus voor te komen en daar ben ik toch wel een beetje bang voor nu. Morgenochtend dus toch maar weer ff de dok bellen!
Hellen, idd naar de dokter gaan. Hopelijk geen RS, dat virus blijft zoo lang door sluimeren, Gabriëlla heeft het nog steeds benauwd soms, heel verkouden en hoesten met veel slijm! En we waren 20december in het ZH toen Rs werd vast gesteld. Beterschap voor Roos, hopelijk knapt ze snel op. Nu ga ik echt, ga geen film meer kijken zo moe ben ik..
@francescak ik had het gelezen hoor! dank je! ik denk dat ik nog heel eventjes wacht tot iets lekkerder weer buiten en dan heb ik er wel zin in om te gaan zwemmen, ik vind die kou gewoon zo vreselijk en dan zo warm in te moeten pakken binnen.. Alisa heeft eerst alleen een paar weken alleen 1 ding per dag gehad, de eerste 2 weken zo en zo alleen verschllende fruit soorten en daarna ook groente geprobeerd, pas sinds deze week krijgt ze beide op 1 dag, omdat ze duidelijk aangaf daar behoefte aan tehebben, niet meer doorsliep en in overleg met het CB. (ik wilde gewoon niet te veel geven als ze het niet nodig heeft) nu eet ze een heel potje fruit bijna (of soortegelijke hoeveelheid vers) en een half potje warme gtroente, die heb ik nog niet zelf gemaakt. @Jocruella ooh ik hoop dat de medicijntjes ook aanslaan! de papfles gat hier geweldig naar binnen! de eerste keer vond ze het niet zo leuk dat ze harder moest zuigen, maar nu.. geen druppel blijft er over, van geen 1 fles trouwens.. @Eerised ooh dat is een leuke film veel plezier @Hellen beterschap voor Roos!
Ben vandaag naar de HHB geweest.. mij n god je wilt echt niet weten hoe ik thuis kwam.. veeeel dat ik gekocht had, vooral in de culinair hal, aaaaalllemaal aanbiedingen! en ik ging met de trein met een vriendin, omdat zij gratis kaarten had door heel NL voor 1 dag, en met een zware tas of 6, een vole trolley en daar nog weer 2 zware tassen aan vastgeknoopt, kom je zeer moeilijk de trein in en uit! dat ik het thuis heb gekregen.. sta er nog van te kijken! maar ach het was wel gezellig het is dat ik de kaarten in Nov al had gekocht anders was ik niet gegaan, er staat me al een zware week genoeg te wachten maar ik had het voor mezelf even opgeshcreven hoe de week erit kwam te zien en hoe ik savonds steeds moet vorbreiden voor Alisa enzo en nu ben ik een stuk rstiger in me hoofd
Heej meiden, pff.... ben ziek en heb mano aangestoken dus nu zijn we allebei ziek. Heb gisternacht echt heel vaak gekotst en manolito was gisteravond lekker bzig, we moesten gewoon 2 keer ons bed verschonen. Voel me nietzo goed nu, maar ja heb niet zoveel gegeten en gedronken dus voel me heel slap, hoop dat het morgen weer wat beter gaat want dit is ook niks hoor. Heb verder niet teruggelezen, geen fut voor, komt wel weer als ik beter ben.
hoi dames hier weer een goede nacht. sem sliep van 21.15 tot 08.45 dus heerlijk klokkie rond! hij ligt nu lekker in de box te spelen!
Hoi dames! Even tussen alle drukte door.. Het zijn 44 paginas sinds mijn laatste berichtje, heb braaf bijgelezen maar op alles reageren is iets teveel van het goede Dus even uit mijn hoofd, sorry voor wie ik vergeet ik doe het niet bewust! @Mare, veel sterkte! @Hellen, wat lief dat er zo aan je gedacht wordt! Hopelijk is je huis na de metamorfose snel verkocht! @Jusi, wat een gedoe op het werk! Weet je al meer over de AH? @Torties, flink geshopt op de HHB! Veel sterkte deze week!! Kan me voorstellen dat je het vréselijk vind! @Mamatob, Britt al een tweede tandje Wat leuk! @Twinkle, ooh heerlijk! Heb meteen zin in de zomer als ik jou foto zie en wat een geweldige rubberband!! Geniet nog lekker daar in Curacao! @Eerised, herkenbaar dat je het moeilijker vind in je relatie! Hier ging het voor de zwangerschap ook helemaal vanzelfsprekend, nu moeten we héél veel praten en een weg zoeken maar het schijnt na het eerste jaar idd makkelijker te worden. Veel praten en proberen de ander te begrijpen helpt enorm (ennuh.. Mannen van Mars en Vrouwen van Venus is ook een aanrader, ondanks hij niet echt lekker weg leest ) @Fotos, wat een geweldige fotos! @Zwemmen met de kids, heel leuk! Met dit weer en die sneeuw heb ik geen zin om naar het zwembad te gaan maar als het een beetje beter weer is hoop ik ook flink te kunnen gaan zwemmen met Kenji @Steriliseren, hier maak ik na elke voeding de fles goed schoon met sop en de flessenborstel en s avonds gaat hij in de vaatwasser met een hygiënisch programma. Nog maar 1x in de twee weken kook ik alles uit. @Valentijn, wat een leuke verrassingen! @Zieken, veel beterschap! Hier gaat alles goed! Kenji doet het super! Hij heeft ook de eerste keer omgerold en oefent nu hard! Ook doet hij me na als ik mijn tong uitsteek en dan 'spetter' geluiden maak heel gaaf! Door de sneeuw (het heeft hier gewoon 2 dagen aan één stuk door gesneeuwt) en de vorst wat minder werk maar daarom veel tijd aan elkaar kunnen spenderen. Dit jaar niet zon zin in Carnaval maar gister en vandaag wel naar de optocht, vandaag komt hij door onze straat dus dat is wel makkelijk Kenji wordt wakker dus ik ga weer stoppen met reageren, nogmaals sorry voor wie ik overgeslagen heb, het was echt niet bewust, 44 paginas is gewoon iets teveel van het goede
@ikbenhetmaar; wat vervelend dat jullie ziek zijn Gaat het inmiddels weer wat beter? @Jocruella; hier wil Jurre ook nog niet echt een papfles. Ik denk dat het nog te zwaar is voor zijn darmen, want hij gaat ook echt huilen. Heerlijk he zo'n weekje centerparcs in het verschiet @Hellen; beterschap voor Roos @Joyce; beterschap voor jullie Hier is Jurre niet helemaal lekker in orde. Ik denk dat er een tandje doorkomt. Hij wil echt overal op kauwen, huilt veel (zijn we totaal niet gewend van hem), niet kunnen slapen en als ie slaapt ligt op zijn ene wang waar wij denken dat het tandje door komt. Ook heeft hij koorts 38.7. Hij is ook nog eens snotverkouden (wat heerst lees ik al). Kortom een zielig ventje. Hoop dat ie snel wat opknapt.