September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijnkleine. Ik merk het trouwens wel aan d'r. Als ik soms tegen d'r praat reageerd ze niet. En dan praat ik net wat harder en dan kijkt ze me echt zo aan van hé er word tegen me gepraat.

En ze is ook heeeel visueel ingesteld. Ze reageerd ook nauwelijks op omgeving geluiden enzo. En ik kan ook gewoon een pan laten vallen en dan reageerd ze niet.. Dus ik merk het wel hoor, ook aan d'r eigen volume. Ze maakt echt heel veel herrie met alles. Ze kletst hard. Ze gilt hard en ze huilt ook heel hard. Omdat ze zichzelf dan beter hoort denk ik..

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Mijnkleine, kenji is gewoon al een echt feestbeest dat die het zo lang vol houdt :D

@ Eerised, Spannend hoor weer testen, maar snap dat je er misschien ook wel een keer klaar mee bent.. al die onderzoeken pff.

Linde heeft weer heerlijk geslapen van 20.00 t/m 8.30.
    Alleen ik kon niet slapen.. zat om half 2 nog tv te kijken. :(

3. Ikbenhetmaar. Ja eerst naar het Sophia. Dan naar de audiciën en daar moeten we waarschijnlijk wel 2x terug komen om te passen enzo voordat de apparaatjes goed zijn.. Maarja, alles voor de kleine, het is voor de kleine meid het beste! Komt allemaal wel goed. Ze is voor de rest gezond en super vrolijk.

Wat een slaapkopje is Linde hé. Gabriëlla slaapt vaak ook klokje rond en soms langer. Heerlijk.
    Maar heeft Linde al 5 tandjes? Wow, dat is bizar haha. Gabriëlla nog geen één..

Wil je mij nog een pb sturen? Alvast bedankt meid.

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik heb gewoon in je topic gereageerd, ik werd gek van al die pb's van al die mensen ;) Als je echt meer informatie wilt over bijvoorbeeld de marge tussen iets, kan je me beter even mailen.
    want dat ga ik uiteraard niet hier zo op internet zetten..;)

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Sofie ik vind het lastig die ademhaling. Normaal hoor je um niet zo, he..maar nu ze pruttelt uit keel en neus vind ik het moeilijk om te bepalen of ie oppervlakkig of versneld is…

*EGOBERICHT-WARNING*

Hier dus een dramanacht achter de rug. We kwamen thuis om 6 uur. Om 4 uur had Roos slechts 40cc gedronken uit het flesje op het KDV. Eenmaal thuis wildfe ik haar de rest geven, daar dronk ze maar 45 cc van. Voor het slapengaan maqg ze altijd ook nog even aan de borst en daar dronk ze maar een beetje. Om 11 uur dronk ze ook nog wat. Roosje werd om half 3 wakker en heeft gedronken ( hoeveel is natuurlijk onduidelijk) toen ik haar luier wilde verschonen, merkte ik, dat ze maar een ieniemini plasje had gedaan. Sinds ze thuis was gisteravond had ze nog geen plasluier gehad! Toen ze net een kwartier op bed lag ging ze vreselijk huilen. Ik weet datr mijn productie door alle slaapgebrek etc. heel laag is en dacht dat ze niet genoeg gedronken had. Dus ik naar beneden een flesje maken. Daarvan wilde ze niets weten. Weer terug naar bed dan maar. Maar ze ging weer huilen en dat is niets voor haar! Zo ging het dus verder: even slapen, weer huilen, even slapen weer huilen. Om half zes huilde ze door en heb ik weer de borst gegeven, wéér geen plasluier gezien…en weer ging het zo door. Uiteindelijk was ze tussen half 7 en kwart over 7 stil en toen begon het weer. Ben maar uit bed gegaan. Vond ein-de-lijk een dikke plasluier en heb haar aangekleed en naar beneden. Daar dronk ze om 8 uur nog wat, ging weer huilen en is nu met mijn pa mee zodat ik mijn huis aan kant kan krijgen voor de makelaar (weinig hoop dat het ook helemaal lukt).

Maar ik vind Roos zó niet haarzelf. Zelfs toen opa binnenkwam lachte ze niet naar hem, normaal doet ze dat altijd! Dus pa en ma houden het in de gaten en bij twijfel gaat er maar weer een telefoontje naar de huisarts.

Inmiddels ben ik de instorting nabij na de derde vrijwel slapeloze nacht, een giga klus hier die toch niet helemaal gaat lukken en ik maak me toch ook zorgen om mijn meissie….

Maar goed..ik ga weer verder!!!!

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Hellen, ik zou toch even naar de HA gaan hoor, uitdroging komt veel voor bij kleintjes en kan erg gevaarlijk zijn.
    Ze moeten echt voldoende plasluiers hebben per dag!
    Wil je echt niet bang maken,maar kijk het aub niet te lang aan.
    Heel veel beterschap voor Roosje.

7. Hellen, ik zou toch ook echt naar de ha gaan. In combinatie met de andere klachten lijkt het toch op rs. Niet twijfelen en echt gaan. Gabriëlla had ook nauwelijks nog plasluiers en was gelijk veel afgevallen ze stikte ook bijna. Rs is niet niks en niks helpt daar tegen alleen spray om de klachten te verminderen!
    Voor de rest een dikke knuffel.

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Pluk, Ik heb je berichtje gelezen via Hyves, het kaartje lag al klaar voor Kylian, wachte alleen nog op het adres hihi! :)

9. Ikbenhetmaar. Jij krijgt nog wel een pb van mij straks. Ik denk dat ik het echt ga doen als ik alle middelen en het geld er voor heb!

10. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Kan je me beter even mailen.. als je via hyves kijkt.. zie je mijn voor en achter naam.. nou dat @ hotmail. com ;)

11. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hellen:
    als het moeilijk in te schatten is,dan kijk je even naar haar bloot buikje en zie je bij de ribbetjes,aan de zijkant dat ze vlug in en uitademt,dan zou ik even naar de ha gaan!
    ja ik zou zo ie zo gaan,want roos drinkt niet genoeg en kan vlug uitdrogen.

groetjes

12. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Jusi; dat zouden best tandjes kunnen zijn. Bij Jurre gaat het op dit moment ook zo. Huilt Kenji ook meer? En zit hij de kauwen op zijn handjes?

@Eerised; ach wat sneu zeg dat eczeem. Gelukkig heeft ze er weinig last van

@Hellen; ach gut arme jullie. Dit is echt slopend voor jullie allebei. Ik zou inderdaad bij twijfel gewoon even langs de huisarts gaan. Het is moeilijk he met die kleintjes, want ze kunnen je gewoon niet vertellen wat er aan de hand is.

Hier zit Jurre ook helemaal niet lekker in zijn velletje. Werd vannacht om 1 uur wakker en om 5 uur. Allebei de keren flink honger. En wilde niet echt meer slapen, dus maar bij ons in bed gelegd en daar is ie gelukkig wel weer in slaap gevallen. Hij werd vanmorgen om 9 uur wakker, dus heb gelukkig nog wel ff kunnen slapen. Mijn vriend moest er om 6 uur uit, dus dat is wel sneu.
    Ik weet niet of het een tandje is, we mogen niet in zijn mondje kijken of voelen, maar hij is wel enorm aan het kauwen aan 1 kant. Het kan natuurlijk ook nog een sprongetje zijn. We wachten wel af, hoop voor hem dat ie snel weer wat lekkerder is.

13. Sofie, ja idd als je zo kijkt bij de kleine kun je dat zien ja, lastig hoor!
    Maar Hellen ik zou sowiezo even langs de HA gaan..
    Beterschap en een knuff..

Babijtje, wat vervelend zeg voor jullie en ook voor Jurre natuurlijk.
    Idd miss een tandje of een sprong.
    Pff lastig is dat altijd hé als ze onrustig zijn of ziek dat ze niet kunnen zeggen wat ze hebben..
    Jij ook beterschap!

Ikbenhetmaar, ik wil ALLES van je weten haha. Want ik heb serieus de plannen :D .. Nou ik mail je straks meid!

14. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ Hellen: Dikke knuf... ik sluit me bij de dames aan hoor, ik zou ook even langs HA gaan, als je het niet vertrouwt. Volg je moeder-intuitie...

@ eerised: ohw, die lompe acties daar heb ik er meer van hoor, haha, ben gewoon heel lomp van mezelf :D loop ook regelmatig ergens tegen aan en stoot mijn hoofd aan dingen die er toch al heel lang staan (maar nog steeds niet schuiven)

@ sneeuw: Boh, hier ligt nog wel sneeuw links en rechts, de grotere wegen zijn redelijk vrij... hoop gewoon echt dat de dooi doorzet en dat het eindelijk lente gaat worden!!!!!

@ Britt: Ze is nu heel erg fan van het 'klappen'. Ze slaat overal heel hard op met haar handje. Gisteravond was ik de bijsluiter aan het lezen van de bisolvon druppeltjes, nou dat papiertje vond ze ZO interessant, ze was er telkens tegen aan het meppen (zat op schoot), heb tien keer opnieuw moeten beginnen met lezen :D

@ zieke kindjes: BETERSCHAP voor alle zieke kindjes en mama's natuurlijk, hier ook nog steeds een groot snotterfestijn. Wat is dat toch, nu onze kindjes geboren zijn was er eerst mex.griep, nu dat RS virus, weeeeeken lang sneeuw, waardoor de weerstand ook niet echt beter wordt... het schiet niet op zo he????

Moet weer ff verder werken!!!

xxx

15. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    babijtje:ach jurre ook al niet zo goed!
    ik denk dat de meeste kindjes nu in een sprongetje zitten,want iedereen heeft nu wel iets aan de hand.
    maar ik denk ook wel dat het kan komen door tandjes,want noa zit al sinds gisteren met rode wangen.

mamatob:hier ook overal op slaan en dan de grooste lol als mama of de rest reageert.
    oooh en alles wat lawaai maakt zoals een papiertje,een papieren zak of een knisperboekje vind ze hier ook interessant.

16. Ikbenhetmaar, You've got mail!! :D

17. Je hebt al terug gestuurd zie ik.. haha:)

18. MamatoB, Gabriëlla slaat ook tegen alles aan, en trekt alles uit mn handen.
    Brood, een telefoon, een boekje..
    En ze wil dan alles in dr mond stoppen!
    Van de week kwam ik niet meer bij.
    Zat ze met mn mobiel in dr handen, echt helemaal netjes recht.
    Met dr vingers op de knopjes. Ik zeg ga je papa smsen?
    Keek ze me aan echt zo van wat heb jij dan?
    En keek ze weer serieus naar mn mobieltje.
    Echt helemaal dat ding bestuderen.. Zo lief!

MamatoB, ooh je bent echt een blondje dus!
    Heeft jouw vriend nooit commentaar?
    Mijn soms wel hoor als ik weer is iets doms doe ;)

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Eerised, ja heb al terug gemaild.. ;)

20. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Ik ben het helemaal met Mamatob eens. Laat de lente maar komen!!!!!!!!!
    Ik ben echt een lente en zomermens. Hoe warmer hoe actiever. Vind de herfst en winter echt helemaal niets.

Hier vind Jurre het ook reuze interessant om overal op te slaan. Hij zit nu achter het keyboard van Marc muziek te maken en geweldig dat hij het vindt :D. Heeft mama even rust ;)

Deel Deze Pagina