September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Rust als die daarop speelt hahaha, nou ik zou dat geen rust noemen..;)
    Dikke knuffel voor Jurre, dat die maar snel weer lekker zichzelf kan zijn :)

2. Babijtje, ik hou ook echt van de zomer..:D
    Kan niet wachten om naar Griekenland te gaan!!

Nou ik heb nooit rust als de kleine wakker is, ze vermaakt zich prima echt een schatje hoor.
    Maar ze maakt zoooveel herrie en gilt zo hard!
    Word tijd voor apparaatjes, dan heeft ze tenminste door dat ze zo hard gilt ;) ..

3. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ eerised:

Ohw jawel hoor, mijn man maakt regelmatig grapjes over mij... hij lacht altijd het hardst als ik weer wat lomps doe of op mijn gezicht ga, haha... ik heb ook een keer in het zwembad een blauw oog opgelopen omdat een hele dikke vent recht op me af kwam zwemmen en mij niet zag aankomen, ik zag hem wel aankomen maar ik kwam niet snel genoeg weg, en toen zwom hij recht tegen mijn oog op, nou, ik had echt een ENORM blauw oog.... dat is echt iets voor mij zulke dingen... kom ik thuis van het zwemmen met een blauw oog, dan ligt mijn man echt naast de bank van het lachen :D

@ slaan en uitproberen:
    het knisperboekje is bij ons ook zeer populair. Ze vindt het geweldig om overal in te knijpen en alles in haar mond te stoppen. Als ik met mijn moeder aan het bellen ben en ik houd de telefoon tegen haar oor en mijn moeder zegt dan wat, dan kijkt ze ook echt naar de telefoon zo van ' heyyy wie praat daar tegen mij??' en dan gaat ze hele hoge piep geluidjes maken en lachen in de telefoon ;) zooo leuk... mijn moeder ligt dan helemaal in een deuk want door de telefoon klinkt dat natuurlijk nog schattiger haha

@ eerised: ik ben echt helemaal verliefd op Gabriella. Wat een prachtig kind is het, en je ziet ook de humor er van af stralen. Zo wijs al :D

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden, ben al weer redelijk opgeknapt en manotje ook, hijs alleen erg verkouden nu en lorenza begint ook te snotteren.

Manolito is ook toen hij bijna 4 maandjes was, bijna gestikt in zijn slijm, maar hier geen rs virus, maar goed ze wilde me eerst ook niet eens laten komen ,want ik moest maar met hem gaan stomen. Nou daar ben ik wel echt heel erg van geschrokken, nu heb ik het nog elke keer als hij hoest en er dus slijm vast zit,daarom ligt Lorenza ook bij ons op de kamer.

@helen, ik zou ook ff langs de huisarts gaan hoor.

Lorenza stopt ook alles in haar mond hoor, en vind alles interessant, hier vinde zede sleutels het leukste daar kan ze lekker in bijten :D Alleen gebruikt ze hier nog steeds alleen haar linkerhandje.

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Kreeg rond 11 uur een sms van pa: Roos had heel de fles leeg én een goede plasluier...misschien hebben we vannacht het ergste wel gehad.

De makelaar is hier nu...oh my...sta stijf van schrik en schaamte. Ik moest echt hééééél veel doen in huis en wist dat ik dat niet zou halen, dus ik heb het zichtwerk gedaan, zodat het er op de foto's goed zou uitzien. Maar wat doet ze? Alles van zijn plek halen, zodat je heel goed kunt zien dat ik tegenwoordig niet echt tijd heb voor het huishouden:). Kan nu écht wel janken. Ze wilde zelfs de box weg hebben..daar heb ik ternauwernood een stokje voor gestoken.

Tuurlijk wil ze de woning goed verkopen..maar ze is nu alleen nog maar met de woonkamer bezig en ik vrees voor wat er nopg aan verschuivingen in de andere kamers gaan plaatsvinden:$

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @hellen, gelukkig maar meid, dat gaat de goede kant op met roos.

En over de makelaar, daar zou ik ook niet blij mee zijn hoor!

7. Joyce, dat is ook eng van Mano toen..
    Hadden ze toen zijn snot op kweek gezet?

Hellen, oh dat is balen van de makelaar zeg!
    Ik zou je zo graag willen helpen.. :( Vind het echt rot voor je allemaal en hoop echt dat je nu snel van dat huis af bent..

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @eerised nee, ik was toen langs de huisartsen post gegaan gelijk, ze wouden ons niet laten komen, maar mijn vriend die had gezegd dat we anders gewoon naar de 1e hulp zouden gaan, nou toen mochten we wel komen en toen heeft hij alleen even geluisterd, gezegd dat we met hem moesten stomen en zijn neusje moesten sprayen en dat was het.

Toen gingen we weer naar huis, alleen die nacht heeft hij het toen wel vaker gehad, dus vanaf toen sliep mano ook weer bij ons op de kamer met zijn bedje. Was me echt kapot geschrokken hoor :D

9. Joyce, ja heel veel dokters die beginnen geeneens over RS.
    Dokter hier zei precies hetzelfde en toen wij in het ZH waren het eerste wat de Kinderarts zei, dat kleintje heeft RS..
    En toen snot op kweek, en idd..

*oh ze word wakker, ze heeft vanaf 11.00 liggen slapen*

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja nou ja, dan zou hij het best gehad kunnen hebben. Maar de dokter heeft het er niet over gehad.

Ben nog wel een paar keer met mano naar de huisartsenpost geweest hoor, maar was idd altijd hetzelfde verhaal. Stomen, hoestdrank en neusspray.

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Zo dan, das lang Eerised, Lorenza ligt nu net een half uurtje te slapen weer. En als ze zo wakker word, krijgt ze een flesje.

12. Dokter hier ook..
    Dus die was ik zat, en toen ze op zondagavond rood aan liep en bijna stikte en al 2 dagen maar 300cc dronk en bijna niet meer plaste en poepte hup naar SEH.

Ben zo blij dat ik dat gedaan heb, ze moest bijna opgenomen worden. En die stomme dokter met zn flinke verkoudheid!!

Ja Gabriëlla slaapt vaak zo lang hoor, en 's nachts ook klokkie rond meestal.. En dan slaapt ze straks ook weer een paar uur en dan gaat ze tussen 8 en 9 naar bed!

Wanneer word Lorenza ongeveer wakker?

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Nou ze gaat rond 20.30/21.00 echt nar bed 's avonds daarvoor slaapt ze ook al maar dan in de box denk dan vanaf ongeveer 19.00/19.30 en dan word ze 's ochtends als ik niet hoef te werken tussen 08.0 en 08.30 wakker en dan slaapt ze overdag maar heel weinig niet langer dan 3x een half uurtje denk ik.

Ze is nu ook weer wakker geworden, doordat mano aan het hoesten was :D ga haar ff een flesje geven.

14. Ze heeft de beer die IK heb gekregen voor Valenijnsdag gewoon ingepikt :(..

haha :p

Bekijk bijlage 52228

15. Zo ligt ze nu dus te kroelen op bed met de beer haha..
    En als ik dr dan aan kijk, begint ze heel ondeugend te lachen ;) Bekijk bijlage 52230

16. Joyce, gelukkig slaapt ze 's nachts goed!!
    Gabriëlla is gewoon een slaapkop. haha

17. Joyce, bij Gabriëla kan je alles doen als ze slaapt. Stofzuigen, praten in dr kamertje.
    Ik doe ook rustig alle lade's open en dicht en de deuren om op het gemak alle kleertjes in de kasten te leggen als ze slaapt..

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Bij Lorenza kan je ook best veel lawaai maken hoor, ze is het wel gewend dat haar broer hier ook rondloopt, maar van zijn hoestje van de laatste dagen word ze wel wakker.

Zo ze heeft weer gegeten en schone billen en Manolito ook, die ga ik zo maar weer ff bisolvon geven denk ik en dan ga ik zo maar ff met mijn vriend en de kids naar de winkel want ben al vanaf zondag niet meer buiten geweest, wil weer ff naar buiten nu.

19. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Oh ok, ja de Lanette helpt idd maar eventjes. Komt ook omdat ie een paar plekjes in zn gezicht heeft en ook continu in zn oogjes wrijft. Gevolg; plekken gaan meer jeuken en het helpt zn onstoken oogjes ook niet. Hoop dus maar dat de hormoonzalf zn werk gaat doen. Gelukkig heeft jouw moppie er blijkbaar weinig tot geen last van.
    Verder gaat alles goed hoor met Luca. Alleen slaapt hij nog niet door. Hoop zoooooooo dat het een sprongetje, maar het gaat nu wel echt zn tol eisen bij me. Zeker omdat ik deze week ook weer met school begonnen ben... Had maandag meteen van 11 tot 6 les.. pppffff koppijn dat ik had...

Jep obl heeft het ook. Lijkt me zo gaaf zwemmen. Leuk dat Gabriella (sorry sneltoets doet het niet) ook zo'n leuke tijd had! En al fans hihi... Maar die foto was zo leuk haha Hier begint het spek ook wel wat te komen hoor... De mc is voor mij eigenlijk al niet meer te tillen. Krijg jij dat nog voor elkaar ppppfffff....

Joh je nichtje ook? Tis echt heel sneu. Gelukkig gaat het nu iets beter. Zondag kreeg hij zijn oogjes niet goed open door alle smurrie... zo zielig hij raakte zelfs een beetje in paniek.

Zo weer ff verder lezen...

Deel Deze Pagina