oh hahahaha had de rest niet teruggelezen Ik vind gabriella echt schattig en met die beer, zo lief. Ja gelukkig slaapt ze 's nachts gewoon de hele nacht, daar ben ik blij mee en overdag maakt het me niet zoveel uit, ze slaapt meestal alleen lang alsik met haar wandel in de kinderwagen.
Pffftt....de invasie is weg. De foto´s waren wél heel mooi geworden, dus hopelijk is alle stress, pijn en schaamte niet voor niets geweest. Ga ik eerst maar eens wat eten (nog niet aan toe gekomen) en Roosje halen. Had om 2 uur al moeten kolven, maar ik sla het maar even over. Kans dat Roosje aan de borst wil is groot. En nu ik ook weer ongi ben is mijn productie echt vreselijk laag. Om 2 uur had ze 100cc KV op, samen met om 11 uur 180 cc BV is redelijk te noemen...zolang ze nu wel goed blijft drinken en plassen. Mijn mams ( heeft diploma kinder-en jeugdverzorging) is Roos duidelijk niet lekker, maar ze maakt geen heel zieke indruk. Ze is wel hangerig. Ze ligt dse hele dag een beetje bij opa te kroelen. Wel vinden ze dat ze wat zwaarder ademhaalt..maar ze lijkt er geen last van te hebben. Ik kijk het nog even aan...als ik er morgen geen goed gevoel bij heb, bel ik de Huisarts.
Zo, ben alweer klaar met werken, zometeen als Bart klaar is even in bad, langs de Prenatal en naar mn ouders daar blijft Kenji slapen. We gaan vanavond naar de film, Avatar in 3D, iedereen zegt dat die zo geweldig is en aangezien we keihard toe zijn aan een beetje quality tijd met elkaar ... Echt erg, ik ben net een leeuwin die haar welpje beschermt, mis hem nu al en moet me er echt toe kunnen zetten om te genieten als Kenji niet gewoon bij ons is. Het erge is dat dat gevoel steeds sterker wordt. Herkenbaar zeker!? Haha net hebben we ons kapot gelachen, Kenji had mijn zelfgemaakte Broccoli hapje en in het begin moest hij weer kokhalzen, hij keek zo zielig en maakte heel zielige geluidjes, alsof we hem aan het vermoorden waren haha! Arme kloot! Groente vindt hij echt geen succes haha! Gelukkig ging het op t einde al wel beter Haha en die Joepie, die stond er steeds zo naast van kom maar, ik eet dat wel Nu zit Kenji op een Liga te sabbelen en gooit hem steeds voor Joepies neus haha dus die heb ik maar even weggepakt haha! Als Joepie dan achter het wipstoeltje om loopt en weer aan de andere kant gaat staan probeert Kenji zich helemaal om te draaien haha, daar snapt hij niks van! @Eerised, he bah, weer allemaal vermoeiende tests dus. Hopelijk is ze dit keer net zo flink als de vorige keer, dan is het erger voor jou dan voor haar. Je merkt het dus toch, zal wel een lekker drukke boel bij jullie zijn als Fer ook thuis is en al die volumes omhoog gaan Zolang ze die flessen idd nodig heeft, ze zal het zelf wel aangeven toch! Hier ligt idd nog veel sneeuw, het heeft het hele weekend hier aan een stuk door gesneeuwd dus er was opnieuw zon 20cm gevallen in het zuiden. Was wel heerlijk om in te wandelen op de hei maar ben er wel echt klaar mee nu! Nu miezelt het wat en met de vorst van komende nacht zal alles wel een ijsbaan worden.. Super spam van mijn knappe schoondochter Past goed bij dr, die knuffel @Sofie, lekker dat Noa zo goed geslapen heeft! @Ikbenhetmaar, oei, als hij maar niet zon feestbeest wordt als papa en mama waren haha! @Hellen, dat je nog recht staat Gelukkig gaat het inmiddels wel al beter met Roos! Kan me voorstellen dat zon pittige makelaar even de druppel is maar misschien is dat wel even goed voor de verkoop nu.. Dikke knuffel! @Pluk, zal een kaartje halen morgen @Babijtje, balen dat Jurre uit zn doen is, misschien toch idd een tandje als je niet in zijn mondje mag kijken? Als het maar snel over is he! @Mamatob, alle kindjes, ook in de zomer geboren zijn het eerste jaar bijna constant verkouden en kunnen in contact komen met het RS virus door hun lage weerstand Ach wat ze nu hebben gehad krijgen ze straks niet meer! @Joyce, poeh dat is schrikken geweest met Mano! Kan me voorstellen dat je nu extra attent bent! @Elizabethje, het zit je niet mee he, met school! Eerst flink de griep en nu zon koppijn! Bevalt het wel? Bart is klaar dus ik ga me naar de badkamer verplaatsen, niet teveel kleten he!
@hellen, nou t blijft een beetje kwakkelen he. Als je het niet vertrouwd gewoon de huisarts bellen! Wel fijn dat de foto's mooi zijn geworden. En nu hopen voor een snelle koper! @Mijnkleine Bevalt wel, maar ik vind het nu wel een stuk zwaarder. De gebroken nachten breken me soms wel op. Ach komt vanzelf goed! Op school is het trouwens wel vreemd... was al de oudste (de meesten zijn begin 20 en ik word dit jaar 31 slik...), maar ben nu ook al mama. Flinke generatiekloof kan ik je zeggen haha... En dat verhaal van de liga... zooooo herkenbaar haha.... Nozem gaat tijdens het fruithapje dan ook naast de wipper zitten. Want ja, je weet nooit he...
Hello, Ik kom ook weer ff binnenwaaien. Heb het op de 1 of andere manier zo druk en ik weet eigenlijk niet eens waar mee. Noah was gister ineens ziek, koorts en spuugde z'n flessen dr uit. Dus die is gister lekker op tijd naar bed gegaan met een paracetamol en vanochtend was er weer niks meer aan de hand. Gek kind Als de muppets wakker zijn ga ik ff richting me schoonzus en dan eten we daar ff. Vin die is vanavond met ze werk een workshop tapas maken doen ofzo. Morgen nog een aantal dingen regelen en dan eind van de middag richting de RAI voor de 9 maanden beurs. Me portomonnee voelt de pijn nu al Zo ga nu weer ff wat doen hier in huis en vanavond kom ik ff bijlezen en reageren en ff spammen!
@Hellen; wat fijn dat Roos haar fles op had en een goede plasluier. Gelukkig dat de foto's mooi geworden zijn @Eerised; gave foto's!! @MijnKLeine; veel plezier vanavond! @Ariel; veel plezier morgen op de negenmaandenbeurs
@ariel: Beterschap voor Noah, hopelijk heeft ze t al niet meer nodig!En veel plezier met geld uitgeven ! @eerised: liefff die foto's van Gabriella (sorry,puntjes op de E werken nooit hier op het werk) met beer. zo schattig! @ werk: pfff...geen zin meer... lange dag vandaag... morgen gelukkig 's ochtends vrij, lekker thuis met ons meisje, morgenmiddag komt s-moeder bij ons thuis oppassen en die gaat dan ook poetsen, heerlijk... hebben we van 't weekend EINDELIJK eens tijd om met z'n drietjes een middag er op uit te trekken ipv alleen maar het hele weekend te poetsen thuis, omdat we daar doordeweeks niet aan toe komen met werken.
ooooooooooh shit, sorry Ariel!!! Was ff helemaal in de war!!! mijn excuses xxxxx ***gaat zich diep schamen***
Hihi das nou ook weer niet nodig Is opzich niet heel raar aangezien Noah voor een jongen en een meisje kan.
ariel beterschap met Noah!! mamatob:mijn noa is een meisje! hier al een maand of 2 last van een gsm-stalker,maar dan in naam van iemand die ik ken! af en toe kreeg ik s'nachts een paar keer telefoon en sinds deze nacht ook sms-jes en als ik er naartoe bel dan kom ik bij iemand anders uit,dus schakkelt hij mijne nr door naar die persoon,echt een klootzak(sorry)!!! dus die persoon van die gsm-nr waar ik op uitkom kent dat meisje van die gsm en tip haar even in dat hij weer bezig is en net heb ik telefoon van haar gehad dat haar telefoon dus is gestolen en dat nr kan ze niet afzeggen omdat dat een oplaadkaart is,dus hij zoekt eigenlijk continu ruzie,maar dan in haar naam. morgen naar de politie,klacht gaan indienen en dan zullen we wel zien hoe verder afloopt. maar heb al verwittigingen gekregen dat hij heeeel ver zou gaan met die sms-jes,zo van :"ik weet u wonen en ga u huis s'nachts afbranden" en dat soort gedoe. heb natuurlijk wel een schrik te pakken en ben nu wel uiterst voorzichtig,maar vrienden zeggen wel dat hij niet meer doet dan die sms-jes. groetjes
Sorry dat ik ff niet reageer! Maar ben echt giga moe. Heb ma en di gewerkt. Vandaag veel rennen en vliegen en eigenlijk had ik om 18.00 uur in het zwembad moeten zijn Maar ik trek het ff niet. Morgen moet ik ook werken. En dan ben ik vrijdag vrij. Dan heeft onze dochter haar kinderfeestje. En zijn de andere kids op het kdv of bso. Als ik weer meer energie heb kom ik weer reageren! KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFF voor allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Madwin, heb vandaag eindelijk het geboortekaartje op de post gedaan. Kun je het laten weten als je het kaartje hebt ontvangen en wat je er van vind? Reageer straks op alles.. Liefs
Madwin, heb vandaag eindelijk het geboortekaartje op de post gedaan. Kun je het laten weten als je het kaartje hebt ontvangen en wat je er van vind? Reageer straks op alles.. Liefs
Tuurlijk meid, komt helemaal goed!!! Ik ben heel erg benieuwd! Ik reageer pas morgenavond want ik moet eerst de hele dag werken.
@ ariel: Ja, oke, maar toch vond ik het een stomme fout van mezelf! @ sofie: Wat akelig zeg! Ik heb ook eens een gsm-stalker gehad. Die smste en belde vier weken lang elke dag, om het half uur, dag en nacht. Werd er helemaal GEK van. Ook aangifte gedaan, politie heeft op zn voicemail ingesproken, maar had geen nut. Heel vervelend. Meestal blijft het wel bij die telefoonterreur 'gelukkig',maar het is wel supervervelend!! ik ken het gevoel! Hoop voor je dat die achterlijke idioot snel ophoudt! Ik kreeg destijds bij mijn stalker het idee dat hij 'kickte' op mijn voicemail bericht, dus heb ik die verwijderd. Daarna was het opeens over. Hij hoorde mijn stem niet meer op de voicemail en blijkbaar vond hij het toen niet meer interessant....
@MamatoB laten we het dan nog op dementie van de zwangerschap houden Sofie; jeetje wat eng zeg. Heb je al aangifte gedaan?
@Joyce84 - Beterschap voor jou en Nano. @Babijtje - Hopelijk knapt Jurre snel op!!! Die tandjes brengen heel wat te weeg bij die kleintjes. Damian blijft ook overal maar op bijten, maar gelukkig valt het nu nog met het huilen reuze mee. @Hellen - Jeetje meid wat vervelend dat Roosje het zo benauwd heeft!! Maar ik vind jou echt een KANJER hoor dat je nog steeds BV geeft! Neem mijn petje diep voor je af!!! Ben je nog bij de HA geweest?? En met die makelaar zou ik ook niet blij zijn. Volgens mij mag ze niet eens aan jou spullen zitten hoor!!! @FightforLove - dat is mooi K**!!! :xWat een rotstreek van die baas, zou hem mooi de rekening van die 15.000 euro presenteren! Kan me goed voorstellen dat je het nu even niet ziet zitten. Tis een boel geld, zou ik ook van wakker liggen. KNUFFEL voor jou!! @Sofie - Damian slaapt hier ook maar max 45 min in de middag. Mn schoonmoeder zegt steeds dat we hem op bed moeten leggen en dat ie niets te willen heeft pffffffffffff alsof je een kind kan dwingen te slapen. Heb je die siroop op doktersrecept gekregen of is het iets wat iedereen met slechtslapende beebs in de middag kan halen?? @Eerised - Hollands welvaren hoor!!!!! jammer dat we haar schattige badpakje nou niet zien!!! Damian heeft ook lekker van die heerlijke dikke beentjes...........zaaaaalig gewoon!! Lees dat de apparaatjes bij Gabriella toch doorgaan. Ze krijgt toch hopelijk heeeeel kleine apparaatjes toch? @ikbenhetmaar - 5e tandje???????????? IK BEN IN SHOCK! Damian was als eerste geboren maar nog geen tandje door! @Mamatobe - hahhha leuke verspreking!!! en moest ook om je tankstation verhaal lachen! Kreeg je geen mars voor de schrik?? hahahahahaha owwwjaaaa meiden weten we het nog.........puffen in die hitte vorig jaar met onze dikke buiken!!!hahahhhaha ik ben nu echt weer toe aan ZON, STRAND, ZWEMBAD, BLAUWE LUCHT....*zucht* Trouwens hier is Damian helemaal geobsedeerd door zn voetjes! Hij heeft ze gevonden hoor.........owwww wat issie er druk mee hahahhaha