Goeiemorgen! De film Avatar 3D is echt een must see! Wie hem nog niet gezien heeft moet écht gaan! Normaal hou ik helemáál niet van fantasie films maar deze is GEWELDIG!! Wel mis ik Kenji heel erg, dus dadelijk voor t werk even langswippen bij mn ouders! @Elizabethje, kan me voorstellen dat zon leeftijdsverschil behoorlijk in de weg kan staan, vooral als de groep ook nog van het feesten is, terwijl je zelf net een gezinnetje opgebouwt hebt! @Ariel, arme Noah, hoe is het nu met m? Oehh dat is wel héél handig dat Vin zon workshop heeft gedaan haha, voortaan lekkere tapas bij jullie Veel plezier vandaag! Dat was volgens mij een foto waard hoe jullie daar met zn drieën in bed lagen bij Rosalie! @Mamatob, fijn dat je s-moeder komt poetsen en jullie zo wat tijd voor elkaar hebben! Geniet van je vrije ochtend! @Sofie, jeetje wat een ellende met die telefonische stalker! Goed dat je aangifte gaat doen, ook al zullen ze waarschijnlijk niet veel kunnen doen, elke klacht die er ligt die ligt er! Mensen die dreigen doen in de praktijk idd meestal niks maar goed op je hoede zijn kan natuurlijk nooit kwaad! Hopelijk heb je snel een oplossing! Kun je geen contact opnemen met je telefoon provider om dat nummer te blokkeren? Of hem een waarschuwing te laten geven dat hij getraceerd en verwijderd wordt door de provider? @Madwin, sorry ik moet het kaartje nog altijd opsturen, komt eraan!!!! @Jocruella, wat een super leuke foto!! Geweldig als ze zo met de voetjes bezig zijn he Helemaal te gek die rare dingen aan hun been haha! En die foto daaronder, geweldig, dat koppie! @Merakli, dat valt even vies tegen zoveel uur werken en zeker als je je werk niet helemaal leuk vind. Hopelijk komt er een mooie baan op je pad waar je meer plezier in hebt en als de kerels thuis je dan ook beter helpen in het huishouden Hoe is het verder met je en met Gizem? @Jusi, arme Kenji!! Hele dikke knuffel voor je kleine vent en veel beterschap!! @Eerised, kan me helemaal voorstellen dat je er helemaal tegen op ziet dat ze daar zo rustig moet liggen! Laat zon kleintje dat eens doen Maar ze zullen in het Sophia ook wel genoeg ervaring met babys hebben toch? Haha, arme kloot is hier aan de orde van de dag haha! Feesten oké, maar aub met iets minder alcohol en iets minder uitbundig dan papa en mama *telt de slapeloze nachten die mijn ouders moeten hebben gehad* hahaha! Sow, dat zijn een boel zegeltjes! Had ik dat geweten, dat jullie die sparen, heb er laatst een reeks weggegooid omdat wij altijd bij Tango tanken. Wat een stomme regel eigenlijk dat hij alleen onbemand mag tanken, lijkt me juist de charme van de vrachtwagen, gezellig kletsen op het tankstation!! @Ikbenhetmaar, oei heeft ze je nu al uit bed verstoten haha
Ariel, lekker toch.. Ik kan dat nooit echt, slapen met de kleine in bed, kan zelfs niet goed slapen met de kleine bij ons in de kamer. Word van ieder geluidje wakker, de kleine is ook met 3,5 week naar d'r eigen kamer gegaan en heb het wiegje dus helaas niet zo lang gebruikt. Was je vriend al zo vroeg weg vanmorgen?
Euhm, die ging om iets voor half 7 de deur uit. Hij kwam nog wel ff zeggen dat ik een kneus ben en dat ie van me houdt haha. Kneus omdat ik niet in ons bed ben gaan liggen met de muppets. Maar ja dan slaapt hij weer niet. Doe ik is een keertje lief....
Rosalie heeft van de week een keer een bakje met kaas knabbels op en roept nu al de hele week vanaf 's ochtends vroeg sjippieeej. En ze wil ook gewoon echt niks anders eten. Zwaaaaar irritant. Vraag ik wil je pap of een cracker. Antwoord: Sjipiiej GGGRRRRRRR
Mijnkleine, dat is zo omdat ze eigenlijk alleen bij onbemande tankstations korting geven. Dus dan wil de baas dat. Scheelt enorm veel op zo'n tank van 1200l. Maar heb gister het boekje bijna vol geplakt op 33 zegels na. Dus m'n vriend moet proberen daar vaker te tanken! Inderdaad, minder drank mag wel.. En in papa's geval ook minder andere dingen.. Als ik de slapeloze nachten van m'n ouders moet gaan tellen, pff hou op.. Ja is Avatar goed? Is toch niet echt een film waar ik heen zou gaan.. Wij zijn zaterdag naar the Wolfman geweest. En willen naar Shutter Island.. Ja die vrouw heeft daar ervaring mee. Ze kreeg de vorige x Gabriëlla ook in slaap al duurde het even, ze was zo nieuwsgierig naar alles.. Arme kloot zeggen wij hier niet. Denk iets van het zuiden ? Ik mis Gabriëlla ook altijd zo snel hoor. Tot hoe laat moet je werken vandaag?
Goedemorgen dames, Ben weer aan het werk en met manotje gaat het wel, alleen hij heeft nog steeds een lelijke hoest, ga ik denk ik morgen maar ff de ha voor bellen. @Ariel, ja dat ken ik wel, dat heeft mano ook gehad Hij eet zijn avondeten nog steeds slecht eigenlijk, want hij lust niet aardappels Hij eet dus alleen vlees en groente :S. En rijst eet hij ook niet. Macaroni weer wel, dat vind hij wel lekker. En met zijn drieen in bed Nou dat doe ik ook als ik vrij ben, maar ja mano ligt al bij ons en als Lorenza 's morgens wakker word, dan leg ik haar ook nog ff naast me, zodat we gezellig met zijn drietjes liggen en in het weekend met zijn viertjes.
Ariel, mannen.. Pff zien ze niet dat je dat voor hun doet hé! Zegt hij gewoon dat je een kneus bent, en bedankt Schat. Al had ik er gewoon naast gedoken hoor haha. Maar bij mijn vriend kun je een bom laten ontploffen als hij slaapt.. Oh m'n neefje heeft ook zo'n periode gehad met gewoon stukjes kaas. Helemaal gek werd je er van.. Moest echt voet bij stuk houden want hij wou inderdaad ook niks anders.. Maar het is sowiezo een verschrikkelijke moeilijke en slechte eter. Eet Rosalie voor de rest wel goed? Sterkte ermee
@Eerised, nee normaal zou ik ook echt nooit naar Avatar zijn gegaan maar iedereen om me heen bleef er maar op hameren dus toch maar eens gegaan en ben er achteraf erg blij om. Prachtig! Kon me er helemaal niks bij voorstellen maar zou hem vandaag gewoon weer opnieuw kijken haha Wel 3D, want die goede 3D techniek van die film is juist hetgene wat het zo speciaal maakt. Heb het trouwens nog nooit meegemaakt dat de hele zaal zó muisstil was haha! Ahja, dan snap ik idd wel die regel van de baas! Vooral op een aantal wagens scheelt dat nogal wat! Moet vandaag niet zo lang, vertrek om 10u na ATWT naar m'n ouders even bij Kenji langs want dat ligt op een weg en dan moet ik tot half 3 dus dat valt reuze mee. Vanaf dit weekend zal het wel flink druk worden, dan moet ik 3 a 4 paarden per dag meer en als de dooi doorzet ook nog alle lessen daarnaast. Dan zal ZP ook weer even op een erg laag pitje gaan... Wel heel fijn dat ze daar erg geduldig zijn en ook goed met de kids omgaan! Dan heb je zelf er ook een iets minder rot gevoel bij denk ik!? @Ariel, haha Roos wil sjippieees @Joyce, gelukkig voelen jullie je al wat beter! Mano geen aardappels maar wel frietjes zeker?
@mijnkleine, ja frietjes gaan er wel in hoor , maar gebakken aardappels ook ,alleen gekookt niet Nou ja zal ook vast wel weer overgaan, hoop ik.
Voor de rest eet ze redelijk. Eerst at ze helemaal geen groente enfruit en nu eet ze fruit en groente begint een beetje te komen. Rijst en aardappels enzo dat eet ze allemaal gewoon.
Oh men wat een nacht hier.. Linde was gisteroverdag al helemaal van der ritme af, haar schema was, 8.30 fles, 15.00 fles en 19.00 fles (waar ze 100 van liet staan), en voor de rest slapen!, dus 2,5 flessen.. met als gevolg dat mevrouw om 23.00 wakker was (maar niet een fles wou) en gewoon klaar wakker was. Uiteindelijk heb ik haar om 1.30 een potje wortels gegeven.. merkte aan haar dat ze echt honger had maar ze weigert haar flessen nu!? Nu heeft ze ook maar 120cc gehad.. Komt dit voor rond deze leeftijd dat ze flessen gaan weigeren?
@ikbenhetmaar, geen idee. Manolito had dat niet, was wel met 9 maanden ofzo geloof ik, klaar met de fles. Geef Lorenza ook nog maar 3 flessen nu, omdat ze dan evenveel drinkt als met 4 flessen. en dan meer groente en fruit en een danoontje.
goedemorgen! hahahah mijnekleine:klink overtuigend die film!! zal eens een voorstelletje doen aan vriend. het is een betaalkaart dues,nee die kunnen ze niet blokkeren,anders had de provider dat al gedaan,omdat er nog 6 klachten zijn tegen hem. ariel:tja als je met snoep en dergelijke begint,zijn ze rap verkocht hè! hier weer een goede nacht gehad en nu ligt ze al weer in bed van 8u,heerlijk zo vroeg wakker en wat tijd hebben voor jezelf! vandaag gaan de 2 jongens weer even logeren bij hun oma,dus hebben vriend en ik 2 dagen vrij,buiten noa,maar dat is een makkelijke,die kan je overal mee naartoe nemen. vanavond komt oma en opa babysitten en gaan we lekker uiteten en daarna nog even iets drinken met vrienden die we al een tijdje niet meer hebben gezien,ooohh ik verheug me erop!! verder geen last meer gehad van die telefoonterreur,een rustige nacht,maar zet zoiezo geluid af. vandaag even aangifte doen. ik heb natuurlijk zo'n type telefoon waarmee je die persoon niet mee kan blokkeren,anders had ik dat direct gedaan. groetjes
ikbenhetmaar:ik denk dat dat bij het sprongetje hoort!de ene heeft het wat vroeger als de andere. maar als het een troost kan zijn,het gaat altijd over.
ehm nou rond ongeveer 08.30 krijgt ze 210/7 11.00 fruit heel potje zeg maar (meestal vers) 13.30 210/7 fles rond 17.00/17.30 groente, ook heel potje met danoontje erna en dan rond 20.00 haar laatste fles 210/7 met 3 scheppen rijstebloem. En soms krijgt ze 's morgens pap.
ze eet haar flessen zo goed als leeg, soms laat ze 20/30 cc over maar meer niet. En met 4 flessen at ze ze bijna allemaal niet leeg alleen de laatste
Ja heel herkenbaar nu dat ze het niet leeg drinkt.. Ik ga vandaag eens jouw schema uitproberen, in de hoop dat mijn dochter vannacht weer slaapt ipv denkt dat het speeltijd is..