September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce, ja en dan spaar je het niet zo op.
    Nou ik was van mezelf gewoon ja wel opgeruimd maar sinds ik met mn vriend ga, joh het word steeds erger.
    Maar hij is zelf heeeel opgeruimd en schoon en ik nu zelf ook.
    Zeker nu de kleine er is, alles lekker schoon en fris.

Strijken haat ik echt.. haha!

Boodschappen altijd op vrijdag, zodat Fer en ik in het weekend niks hoeven te doen. Want het weekend is zo weer voorbij..

Ja met 2 kinderen is het weer drukker natuurlijk.
    Maar als het niet smerig is is het niet zo erg natuurlijk.
    Bedoel je hebt verschillende soorten van niet zo opgeruimd zijn.
    De schoonouders van een vriendin van mij, nouuuuu haar zoontje mag daar niet komen.
    Die mensen zijn zo smerig.
    Honden en katten overal, poep en plas.. Roken binnen met alles potdicht, heel dat huis is geel.. Echt jakk!!

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Eerised nee het is niet smerig, ik bedoel ook meer het speelgoed dat gewoon overal ligt enzo :D Want ik moet wel ff een doekje overal overheen halen want anders kan het gewoon echt niet en de wc is altijd schoon :D en de grond is ook altijd schoon, want Lorenza ligt de laatste ook vaak op de grond, dus dat is wel opgeruimd, maar verder vind ik het niet erg als het een keertje niet gedaan is.

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    we hebben trouwens geen katten of honden dus geen haren en poep en plas :p We hebben alleen 4 schildpadjes en een paar vissen in een aqarium en een australische wateragaam. Dus das allemaal in een aquarium/terrarium en die moeten af en toe ook verschoond worden, maar dat is de taak van mijn vriend en die vind dat niet erg gelukkig maar :D

4. Nee, daarom..
    Het hoeft geen showroom te zijn, maar wel schoon..
    Al is het hier soms wel net een showroom ;) .. Maar heb dan ook veel tijd!

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    showroom, nee dat is het hier niet hoor, maar dat lukt ook niet meer hoor, met manolito die echt heel veel speelgoed pakt en bijna niks opruimd :D

6. Ohhhh jeetje meiden!!!

Mijn zus die is weer zwanger en ze weten niet wat ze moeten doen.
    11 januari was de 1e dag van haar laatste menstruatie.
    cyclus van 28 dagen.. Is ze volgens mij half oktober uitgerekend en nu ongeveer 5 weken!
    Maarja ze heeft al 2 kindjes en mn nichtje is net 8 maanden..
    Ze zijn wel een beetje dom geweest.. Mn zus zit echt in een dilemma nu!!

7. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ooow welke supermarkt is dat??:) want ik ga ook altijd naar een supermarkt waar ook een bloemist in zit en haal daar altijd super schattige plantjes vaasjes ed vandaan

heb nog niks gelukkig gehoord van die makelaar of van de advocaat van de verkopers ze is ook rond deze tijd uitgerekend hoop dat ze vele pijnlijke weeen krijgt...
    in het contract stond dat de eninge ontbindende voorwaarde is als de financiering niet rond komt en die kwam ook niet rond want me vriend kreeg dus toen geen intentieverklaring van zn werk toen ie opnieuw ingevuld moest worden...

moet ook nodig ff gaan poetsen haha maar me vriend is elke middag deze week om 2 uur thuis hij begint sochtends om 5 uur dus ja dan schiet het er nog wel eens bij in...
    en volgende week verveel ik me weer want dan heeft ie avonddienst haha..

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @fightforlove het is de AH :p

@eerised, ojeej, zo zou er echt niet aan moeten denken dat ik weer zwanger zou zijn zo snel al pff.....

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Poeh hey Eerised, moet er ook echt niet aan denken om nu al weer zwanger te zijn zeg!

Hier hebben we 2 katten en die vinden het nogal leuk om in de wasmand te gaan liggen en dan natuurlijk het liefst op de zwarte was. Dus die staat tegenwoordig ergens anders haha. Maar verder geen poep of plas hier in huis, ja in de kattenbak. Maar die verschoon ik iedere dag!

10. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

oow ik ga ook naar de ah maar dan op zuidplein ik d8 eerst dat je de nettomarkt bedoelde haha..
    en op zondag doe ik dus ech niet me boodschappen dan is het erg druk.. ga meestal op zaterdagochtend 9.00 dan is het lekker rustig:)

en moet er ook niet aan denken om zo snel weer zwanger te zijn een meid die ik ken was ook alweer 3 maanden nadat ze was bevallen weer zwanger..

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Zo dames ik ben er weer, we zijn dus 4 dagen bij mijn ouders geweest (althans ik en de kids Jan moest gewoon werken)

Het was erg gezellig om weer even met mijn zus op de bank te zitten en mijn vader flink voor de gek te houden maar ook heel vermoeiend.
    Vooral voor Kylian.

Het begon zaterdagmiddag al toen Kylian weer koorts kreeg, de nacht slecht geslapen, steeds Kylian controleren en 's morgens stond de wekker voor 6.30 uur.
    Tegen 5 uur was de koorts verdwenen, tegen 6 uur ging de telefoon met de mededeling dat mijn zus vertraagt was en dat ze pas om 14 uur zou landen (ipv 9 uur).

Kylian erg teleurgesteld want die was belooft dat Oma hem uit bed zou halen, maar na uitleg en de belofte dat hij de hele middag bij Oma zou zijn was het goed en gingen we dus maar de tas inpakken.

Komen we op het vliegveld is de vlucht vertraagt naar 14.30 uur, we lopen even rond en zien dat het 15 uur is geworden.
    We lopen weer een stukje rond en om 14.15 uur staat er in eens dat ze geland zijn.

Tegen 16.45 waren we thuis, kinderen en spullen ingepakt en op naar Enschede.
    s'avonds kreeg Kylian weer koorts en heeft de hele nacht liggen spoken (en mama lag naast hem) van 1.30 uur tot 4.30 uur is meneertje aan het praten geweest en klagen dat het bed niet lekker lag.
    En daar kon ik hem geen ongelijk in geven, dus ik om 4.15 uur hele bed afgehaalt blijkt mijn moeder het ding dat je normaal onder je matras legt zodat je matras niet verschuift er bovenop gelegd te hebben.
    Geen wonder dat we zo hard lagen.

Mijn ouders zijn zo druk zo druk met de kinderen dat Kylian al na dag 1 helemaal munt was. Ze laten het kind geen moment met rust,als het even alleen zit te spelen moet mijn vader van mijn moeder alweer met hem spelen.
    Resultaat is dat we gisteren met een oververmoeid jongentje zaten, gelukkig kalmeerde hij wat toen ik hem even op bed had gezet om met hem te praten en toen kwam de aap ook wel uit de mouw.
    Hij vond het helemaal niet zo leuk bij opa en oma want die praten te hard (je mijn ouders zijn aardig doof aan het worden)

Maar goed voor de rest was het reuze gezellig, we hebben dinsdag flink geshopt.
    2 truien voor mijn neef(je) gekocht, bakjes om eten voor Kinley in te doen en in te vriezen (6 stuks voor € 5,- van de nuby en bij Etos gekocht), snowboots voor Kylian (tuurlijk aan het einde van het seizoen kom je eindelijk die dingen tegen in zijn maat) een nieuwe broek voor Kylian en voor mama natuurlijk helemaal niets. :D

Vanavond heb ik wat meer tijd, ik heb nu 3 pagina's terug gelezen, dus als er schokkende dingen zijn gebeurt dan hoor ik het graag.

Groetjes Anita

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @pluk, fijn dat het zo gezellig was met je zus meid, kan je er weer ff tegenaan :D

Wel vervelend dat Kyllian zo aan het kwakkelen is. Beterschap !!

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Nee, ze werkt in een bloemenwinkel die ook in de ah is en die is niet op zuid hoor, maar in kralingen :D

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ schoonmaken en was: drama hier. Als ik bij mijn ouders eet ben ik meestal tussen half 8 en 8 thuis en dan moet ik haar nog badderen, voeden en naar bed brengen en steriliseren. Op andere dagen eet ik pas als Roos op bed ligt, meestal dus ergens rond half 9. Dan doe ik nog wat kleine klussen in huis. Wassen kan helaas niet op die tijdstippen, mijn wasmachine staat op zolder en maakt een vreselijke herrie. Je hoort het zelfs beneden nog goed, dus dat doe ik Roos niet aan. Wassen moet dus op woensdag of in het weekend. Grotere schoonmaakklussen ook. Het is hier dus regelmatig niet zo schoon als ik zelf graag zou willen.

@Eerised: da’s schrikken voor je zus, maar aan de andere kant; als je dingen doet waarvan je weet dat ze risicovol zijn…..

Roosje is weer een stuk meer haarzelf dan gister: ze heeft weer blosjes, lacht veel en ze speelt weer. Er zijn weer poep- en plasluiers. Ze eet nog niet helemaal zoals vanouds, maar dat is deels ook omdat ze momenteel óveral mee bezig is en dus heel snel afgeleid. Nah..als ze écht honger krijgt zal ze vast wel eten.

15. Hellen, ja ik zei het ook.. Wat zijn jullie dom zeg maar goed..

Maar ze laat toch een abortus doen, en nu stuurt de dokter haar ineens wel door voor een operatie om d'r eierstokken te klemmen zeg maar!
    Wou ze eerst absoluut niet doen omdat mn zus nog maar 26 is..
    Ze vind het super moeilijk, dr gevoel zegt doen en dr verstand zegt nee..

Hier is alle drukte weer weg, was wel gezellig met de 2 dames :) ..

Super dat Roos weer bijna de oude is!!
    Wat vervelend dat je de droger/wasmachine niet aan kan zetten als Roos slaapt.
    Hier gaat alles door hoor, als Gabriëlla slaapt.
    Deed kraamhulp al, stofzuigen, door dr kamer lopen, praten, drogers wasmachines alles..
    Nou is ze ook slechthorend natuurlijk, maar ze is het ook gewoon gewend!

Hoe is het nu met je huis?

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Hier hebben we de waser en droger ook niet aan als de kinderen slapen.

Ten eerste staan ze pal naast Kinley's slaapkamer
    Ten tweede was laatst het stopcontact versmolten dus ik ben goed geschrokken en dus als de dood dat er de volgende keer iets gaat smeulen als de kinderen boven liggen. (bij de wasser en droger dus)
    Vreemd genoeg heb ik er geen problemen mee om het aan te zetten en we vervolgens weggaan. Tja dan heb ik de kids bij mij en mag van mij gerust de hele mikmak affikken, zou dan zeer balen van al onze persoonlijke spulletjes en dergelijke maar het belangrijkste heb ik dan toch bij mijn ;)

Hier verkondigde Kylian net dat het brood bij oma vies was en heeft net even 4 boterhammen weg gewerkt, een halve kozak en is nu bezig met wat chips (omdat hij van mij als hij honger had wel wat meer boterhammen moest eten, toen die naar binnen waren eisde hij alsnog zijn beloofde chips op 8))

Groetjes Anita

17. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    nou meiden ga ervandoor gizem is wakker!

latersss

18. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Zo heb ff tijd om te reageren :)

@ Eerised, mijn man past gewoon 5 dagen in de week op haar, ik wordt rond 5 5.30 wakker gemaakt door Gizem :D krijgt ze de fles en gaat ze weer terug naar bed :)

@ Mijnkleine, de mannen helpen :D vind het al knap dat mijn man oppast!! Met mij en Gizem gaat het goed, gizem is een vrolijke meid die alleen huilt als ze honger heeft, voor de rest is ze niet zo moeilijk. hoe gaat het met jullie?

@ ikbenhetmaar, dikke knuf meid!!

@ sofie, wat leuk dat jullie alleen kunnen zijn

@ Helen, is inderdaad super dat papa de zorg opzich neemt!! Wat fijn dat Roos goed geslapen heeft!!! vind het al moeilijk om om 5.30 op te staan, maar was gewend om rond 7 uur wakker te worden. Volgens mij merken de kleintjes dat mama moet gaan werken :) want 's avonds begint ze te kletsen en te schreeuwen.

@ mamatob, zo lang met de gordijnen van de ex :)

@ Eerised, je zus zwanger!!! dat is snel!! maar lees weer dat ze abortus gaat plegen, zwaar zeg

19. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hallo dames!
    Haha lach me rot met Kenji, die maakt allerlei nieuwe oerwoud geluiden haha! Ook heeft hij de klinker ‘A’ ontdekt en laat dat veelvuldig horen haha. Omdat hij flink lag te gapen had ik hem even op bed gelegd om een dutje te doen voor hij (eigenlijk over 10 min.) in bad moet maar hij heeft het veel te druk met geluidjes maken en sit-ups om te slapen :D Gek kind!

Bart wilt Ajax-Juventus kijken dus even hiet bijkletsen en dan nog wat leren. De ene dag heb ik enorm veel motivatie en werk het ene hoofdstuk na het ander af, de andere dag heb ik totáál geen motivatie maar het stomme is dat ik nu alweer aan het zoeken ben naar een nieuwe (thuis)studie voor als ik klaar ben met deze... Sja, iedere gek is anders gek he!!

Morgen eerst ’s morgens werken, naar de Prenatal voor nieuwe rompertjes en een extra dekentje halen en ’s avonds gaan we met meiden die ik van de paarden ken en waar we een privé forum mee hebben gezellig bowlen en eentje drinken (cola want moet rijden..), heb er nu al zin in! Zaterdag eerst werken en ’s avonds naar een verjaardag dus genoeg te doen dit weekend!

@Huishouden, probeer elke dag voor Kenji wakker wordt te poetsen en dan meteen alles even, dus ook badkamer, wc, stofzuigen, de plinten, deuren en het dweilen om de dag ongeveer. De keuken gebeurt twee keer per dag, ’s morgens en ’s avonds na het koken nog een keer goed.
    Was draai ik als ik genoeg gespaard heb, hij is muisstil en er gaat 8kilo in de trommel dus was wanneer hij vol is en op het tijdstip dat het me uitkomt ;)

Hou me trouwens er niet aan op als Kenji nog slaapt, heb gewoon de radio aan, poets zijn kamertje tijdens het slapen en praat er niet zachter om en dat gaat prima :D

Boodschappen haalt Bart normaal altijd op maandag direct na zijn werk (AH ligt hier schuin tegenover achterom) en eens in de twee weken ongeveer gaan we samen naar de AH-XL om dingen te halen die je hier niet krijgt :) Kenji in dat Maxi Cosi stoeltje van de winkelwagen en jùh ;)

Strijken, dat doet Bart :D Als ik dat doe komt het er erger gekreukt uit dan het was.... Dat klusje is echt niet aan mij besteed, net als ramen lappen.. Als ik ramen heb gelapt dan hebben ze daarna een zebra patroon aan strepen, dus dat vraag ik aan mijn moeder :D

Begrijp dat het voor veel mensen moeilijk te realiseren is om het huis spik en span te houden, gelukkig krijg ik het nog goed voor elkaar want heb een hékel aan rommel en sla dan ook geen hoekje over :$ (zoals ik al zei, iedere gek is anders gek haha!)

@Ikbenhetmaar, had het al eens eerder geschreven hier maar Kenji liet ook wat van de flessen staan omdat het hapje véél lekkerder en leuker is dan de fles, de laatste paar dagen wilt hij juist weer meer melk (komt vast doordat hij de groente die hij nu krijgt helemaal niet zo lekker als het fruit vindt hahaha :D ).
    Hopelijk gaat het vannacht beter!

@Sofie, heb je aangifte kunnen doen? Ben benieuwd wat ze ermee doen! Veel plezier vanavond, geniet er lekker van!

@Hellen, oei, zo’n stalker daar zit ook niemand op te wachten, zeker niet met de lichte/korte straffen in NL! Nu geen last meer?
    Fijn dat het met Roos alweer wat beter gaat! Nu jij nog!!!

@Eerised, ben je niet meer bezig met je paarden nu? Geen mogelijkheid om dat weer op te pakken dan?
    Gezellig druk daar met twee kleine dametjes :D !
    Jeetje, dat is idd helemaal niet handig van je zus en haar man..... Heftig dat ze abortus gaat laten plegen.

@Mamatob, hahaha zie je al zwoegen en zweten.. Ze zijn er iig vanaf, dat is wat telt he! :D

@Joyce, opa’s en oma’s zijn er om de kids te verwennen he ;)

@Fightforlove, dan staan jullie volgens mij gewoon in jullie recht hoor, tenminste als die periode niet overschreden was (hier konden we toen zonder probleem binnen 3 dagen ontbinden maar wanneer de hypotheek niet rond kwam binnen 4 weken geloof ik). Heel veel sterkte ermee iig!!! Erg slopend!

@Pluk, hahaha sorry ik moet toch weer om Kylian lachen ‘ze praten te hard’ haha! Wel vervelend dat ze té bezig zijn met de kinderen maar goed dat nog altijd beter dan dat ze er niet naar om kijken he :)

@Merakli, haha we kunnen ook niet teveel van onze mannen verwachten eigenlijk he :D Wel heerlijk dat het met Gizem zo goed gaat en ze een tevreden meisje is! Gauw nog eens spammen hoor!
    Hiet gaat ook alles zijn gangetje met zijn ups en downs en een héérlijk kereltje :D !!

Zoals verwacht, slaapt Kenji nu dus door zijn badje heen. Dadelijk maar even een 'handwasje', flesje en naar bed :) Balen dat de Pfaffs er nu niet op zijn, kan ik ze eens kijken 's avonds, is er voetbal op! Moet dus toch maar echt gaan leren haha!

20. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Sofie; getsie zeg wat akelig van die smsjes zeg. Ben je nog naar de politie geweest?

@Jocruella; geweldig he die voetjes. Jurre is er ook echt helemaal mee bezig Voetjes pakken, in zijn mondje stoppen

@Merakli; knuf voor jou. Kan me voorstellen dat het heftig is

@Jusi; arme Kenji. Hoe gaat het vandaag?

@Ariel; was een gezellige boel in bed vanmorgen dus :D

@Ikbenhetmaar; balen van die nacht zeg Hoe is het vandaag gegaan?

@Hellen; balen joh dat je zo beroerd was vanmorgen. Gaat het nu al weer beter?

@Eerised; tjeetje zeg das ook wat voor je zus

@MijnKleine; succes met studeren

Ik ben een beetje moe. Ga hier lekker languit op de bank voor de buis. Fijne avond!

Deel Deze Pagina