September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hier heeft Linde haar slaap aardig ingehaald, met maar 420 cc op ging ze naar bed, (ik dacht dat wordt wel een nachtvoeding) want ze lag er om 19.00 al in, maar om 6.45 werd ze pas wakker.En wou direct 240 +8 drinken en heeft daarna nog 1.5 uur gespeeld.. (spelen deed ze ook de laatste 2 dagen niet meer), dus die is aardig opgeknapt denk ik. :)

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Klinkt aardig als de oude worden Ikbenhetmaar.

Groetjes Anita

3. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Ikbenhetmaar; tjeetje joh das ook wat met Linde. Schrikken zeg. Wat fijn dat het nu weer beter gaat!

@Pluk; wat lief van Jan dat hij die armband heeft gegeven. Je hebt het verdiend hoor!! Getsi wat een verhaal zeg over de buurman van je zus. Nek gebroken brrrrrrrrrrrr

@Hellen; dat is ook iedere keer wat met het KDV. Balen zeg

@Eerised; prettig weekend! Dat klinkt heerlijk zeg dat ie pas maandagochtend weg hoeft.

@Joyce; beterschap voor Mano!

@Mamatob; wat een onwijs geutige foto. Leuk

@Sofie; ach gut toch. Wat vervelend dat NOa zo kort slaapt. Heb helaas geen tips voor je.

Ik lees dat een hoop van jullie danoontjes geven. Dat zijn toch de gewone danoontjes of zijn dat speciale voor baby;s? Ik wil dat denk ik ook eens gaan proberen.

Hier heeft Jurre voor het eerst vanmorgen een flesje KV op. Nu ik weer werk loopt de BV toch wel aardig terug. Afgelopen dagen heeft ie heel slecht gedronken (60-130 cc) en nu dronk ie van de KV 200 cc op :D. Zul je altijd zien.

Vanavond hebben we gezellig met een groepje vrienden afgesproken. Ze wonen hier 1,5 uur vandaag, dus Jurre gaat gezellig bij mijn ouders logeren.

Ow er wordt er hier 1-tje wakker. Ga snel.
    Fijn weekend allemaal!!

4. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Lieve Sofie,
    Je bent echt geen slechte moeder hoor. Soms hebben die kleintjes gewoon een paar dagen dat ze ook hun draai niet kunnen vinden. Wij zijn laatst een keer met Britt naar de huisartsenpost gereden 's avonds, omdat ik in paniek was en niet wist wat er met haar aan de hand was, ze bleef maar krijsen... achteraf bleek dat ze gewoon oververmoeid was en niet in slaap kwam... had haar dus eigenlijk gewoon even moeten laten liggen, maar ja, ik dacht dat ze pijn had. Kortom; ook het moederschap is vallen en opstaan, het is gewoon een groot leerproces, en daar horen ook 'fouten' bij. Probeer niet te streng voor jezelf te zijn, je doet het hartstikke goed!!

liefs
    mamatoB

5. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    thanx voor de aanmoediging!!
    die kan ik wel gebruiken!
    ja,ik denk ook wel dat ze in een sprongetje zit want haar flesjes blijven ook voor de helft staan,maar ik ben natuurlijk gewoon bang dat als ze slaap te kort komt,dit voor later gevolgen zal hebben.

6. Diaanaatje

9 feb 2010
    26
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoofddorp
    Lieve sofie28,
    Ik snap hoe frustrerend je je voelt, je wilt gewoon dat alles goed is en probeert het allemaal zo goed te doen en toch blijft ze huilen. Het enige wat ik kan zeggen is hou vol!! Je kan het!! Hoe frustrerend ook. En je bent geen slechte moeder als het je zo enorm aantrekt en je zo enorm schuldig voelt. Blijf goed nadenken over wat het kan zijn en blijf proberen naar oplossingen te zoeken..........en als je dat doet dan ben je een super moeder...
    Liefs....DI

7. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @liga's: thanks voor de reacties! Ga vandaag meteen de goeie halen :D

@ ikbenhetmaar: SUPER dat het meisje weer wilde spelen :D dat is zeker een goed teken! En ze heeft je ook nog een goede nachtrust gegund, geweldig toch!

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja en ze heeft me getrakteerd op weer een mega poepbroek.. dus dat zit allemaal goed, en bovendien, ze is koortsvrij :D

9. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Oooh dat is helemaal goed nieuws, koortsvrij!! :D Nou dan hoop ik dat jullie een lekker rustig & gezellig weekend hebben, dat hebben jullie zeker verdiend!!

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemiddag!

Sofie, je bent echt geen slechte moeder hoor! Hier heeft Noah de afgelopen dagen ook ontroostbare krijsbuien gehad. Denk door tandjes ofzo.

Jeeej Linde is weer ongeveer beter! Wat fijn!! :D

11. Hey Meiden,

Wil jullie een fijn weekend wensen.
    Ik ben er morgenavond weer:)!
    Mannetje moet toch morgenavond weer weg :( .. Helaas!

Geniet er van allemaal.
    Liefs van Ons

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Balen meis dat ie morgenavond al weer weg moet! :(

Geniet nog even lekker met z'n 3tjes!

13. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    diaanaatje en ariel:
    thanx voor de geruststelling!

ikbenhetmaar:super dat linde erdoor is!!

eerised:geniet van je weekendje!!
    en eeuuuhhh niet doen wat wij ook niet zouden doen hè:D;)

hier even lekker bijgetankt,zowel ik als noa!
    ppfff kan toch goed doen hè!
    ik had zelf van donderdag op vrijdag nacht maar 5,5u geslapen,dus eigenlijk wel logisch dat ik een dipje had.
    we hebben allebei toch 1.5u geslapen en lekker gegeten en nu ligt ze weer op bed.

groetjes

14. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Eerised; balen joh dat Fer al weer morgen weg moet. Geniet nog ff lekker samen.

Ik kreeg net een berichtje op mijn hyves van iemand bij mij van de zwangerschapsgym:
    "Ben afgelopen week weer door een enorm dal gegaan waardoor er nu iedere dag iemand bij me moet zijn ter bescherming van mezelf en Esmée. Wat een drama :(

De kleine is 1 maand jonger dan Jurre. Vind het echt zo verschrikkelijk om te lezen.
    We zouden af spreken, maar iedere keer zegt ze dus af omdat het niet gaat. ze heeft een postnatale depresssie. Ik zou graag een keertje bij haar langs willen gaan ook zodat haar kleine eens kan "spelen" met een ander kindje (want er komt daar helemaal niemand op bezoek), maar ja, ze kan het niet aan.
    Vind het een erg moeilijke situatie hoor.

Moest ff luchten. thanx voor het lezen.

15. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ooh babijtje:eek:ok erg voor je vriendin!!
    en van een pnd kom je naar het schijnt ook niet zo vlug vanaf.hopelijk word ze vlug beter.

natuurlijk sneu voor jou dat je haar niet meer "ziet",maar dat zal wel goed komen zeker!?
    heb je het haar al eens voorgesteld om bij haar langs te gaan?

16. Babijtje, mijn zus heeft ook een PND dpressie gehad bij de eerste.. Ze wist echt niet hoe ze van mn neefje moest houden en vond het een last en had totaal geen emotie's. Ook weet ze niks meer van de eerste weken..

Ze heeft behoorlijke zware medicijnen moeten slikken en toen ze zwanger was van mijn nichtje heeft ze ook gesprekken gehad bij de psycholoog en heeft ze ook 3 dagen na de bevalling in het ZH gelegen ter obervatie van hun..
    Toen mocht ze afbouwen met de medicijnen en nu is ze helemaal zonder en gaat het prima!

Het is zo heftig. Sterkte.

Wil ze zelf ook niet dat er iemand op bezoek komt?

17. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Ja constant spreek ik af om bij haar langs te gaan, maar ze zegt het iedere keer af, omdat ze niet lekker in haar vel zit.
    Ik vind het echt verschrikkelijk voor hun. En wat je zegt een pnd kan errug lang duren heb ik ook gehoord. Vind het ook zo verschrikkelijk voor haar vriend (die ik helaas niet spreek, want ken alleen haar zeg maar) en voor die kleine meid.
    Zit er over te denken om gewoon een keer langs te gaan, zonder af te spreken, maar weet niet of ze dan boos word.
    Ik moet het gewoon ff laten bezinken.

En nu ben ik weg, gezellig op visite naar vrienden. Eventjes iets leuks en even afleiding.

18. Mijn zus is pas aan het eind van de zomer van 2009 'genezen' verklaard.. Geen medicijnen meer en geen gesprekken en ze voelt zich nu prima!
    Maar m'n neefje was toen wel al bijna 4 op een paar weekjes na..

Veel plezier!

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje ik wist helemaal niet dat een PND zo lang kon duren zeg! Heftig hoor!

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden,

Met manolito gaat het weer een beetje beter, geen hoestbuien gehad vannacht, hij is nog niet helemaallekker hoor, beetje moe en nog erg verkouden, maar hoop dat het kuurtje aanslaat.

@ikbenhetmaar ,fijn dat het met Linde weer beter gaat !! :D

@ eerised, geniet maar lekker met zijn drietjes !!

Deel Deze Pagina