Joyce, weer een mijlpaal he, dat rollen! Hier draait Kenji alleen nog van buik naar rug, maar dat is meer toeval volgens mij. (Hij leunt dan naar rechts of links, en dan rolt ie dus om.) Francescak, zo zeg, dat heeft Sem lang volgehouden om wakker te blijven! Fijn dat ie ondertussen weer bijgeslapen heeft. En pff, die vriendin van je groeit erg hard ja! Ik hoop voor dr dat ze snel mag bevallen.
Hierrrrrrrrrrrrrrr! Lief dat oe mie miste! Kan het allemaal niet bijhouwen hier, joh.. Daarnaast had Kyrian echt een baggerdag vandaag.. is van 13:00 tot 22:00 aan een stuk wakker geweest, zielig gedaan, gelachen, dan weer zielig.. Pffff... Morgen naar de verjaardag van mijn opa(70 geworden), dus ben dan ook wel weer ff zoet. Vandaag ook bezig geweest met de verjaardagstaarten voor Gabriëls verjaardag!(Volgende week zaterdag wordt hij al weer 3!!!), dus drukdrukdruk...
Mamavanbas, ik ben er ook nog wel . Probeer zo nu en dan mee te lezen. Maar de tijd vliegt man!! Haha en ik wil zo graag op iedereen reageren, maar het lukt me niet :O. Maar alles onder controle hier .
@Eerised; gelukkig dat je zus er nu "vanaf" is. Maar het kost inderdaad dan wel gewoon tijd............. @Madwin; heftig geweest dan zeg voor jou na je tweede. Heeft je dat nu nog angstig gemaakt bij deze zwangerschap dat het weer zou gebeuren? Wat heerlijk dat je dan nu zo kan geniet van Yanoah. Bedankt voor je eerlijkheid @Joyce; wat leuk he dat ze zelf draait! @Mare; goh David al twee tandjes die doorkomen. Vervelend dat ie zo hangerig is. Dikke knuf voor jou @Jusi; bellen zou kunnen, alleen weet ik dat ze de schurft heeft aan telefoneren. Ik ga het gewoon eventjes laten bezinken wat ik ga doen. Thanx voor het meedenken. @Francescak; veel plezier op de 9 maandenbeurs. Vervelend die keelontsteking, beterschap Hier een kort nachtje achter de rug. We lagen er om 2 uur in en om 8 uur was ik al weer wakker. Nu dus even goed aan het wakker worden met een bakkie koffie en dan straks weer lekker ons ventje ophalen. Fijne zondag!
goedemorgen! babijtje:vermoeiend hè zo'n kort nachtje?! hier gelukkig een goede nacht gehad en gisteren in de dag ook!! gisteren heeft noa de hele namiddag geslapen ,van 12.30u tot 14.30u en toen in de m-c gelegd en dadelijk terug inslaap gevallen ,want we moesten de jongens gaan halen en ze werd pas wakker om 17u,dus 1u nadat ze eigenlijk de fles moest hebben. ik denk dat de calmomel-siroop begint te werken want gisteren heeft ze maar 1x kort gedroomd en is ze zelf terug in slaap gevallen. vandaag gaan de jongens naar de scouts en heb ik een rustig namiddagje ,want vriend is werken en komt pas om 18u thuis. groetjes
@Sofie; Wat heerlijk dat Noa gisteren zo lekker heeft geslapen. Houden zo . Ik moet zeggen dat ik nu wel goed wakker bent. Dipje zal wel later op de dag komen.
goedemorgen, ahh ik had het al verwacht. david had gisteren geen ene keer een poepluier en dus werd hij vannacht een paar keer huilend wakker van de buikpijn en ja hoor rond 5 uur een mega luier! maar even manlief gestuurd want ik kon echt niet meer. oh ik heb nog iets leuks (voor mezef dan) david leert steeds beter om zelf in slaap te komen. de afgelopen 4 maanden is dat niet gelukt maar nu al twee avonden en vannacht dus ook weer. ben zo blij, mijn ventje wordt groot
@Mare; get wat sneu zeg dat ie zo'n buikpijn had. En wat fijn joh dat hij nu steeds beter zelf in slaap komt. Geduld wordt eindelijk een beetje beloond.
Hoi!! Heb bijgelezen en meegeleefd maar geen tijd gehad en nu ook niet om uitgebreid te reageren! Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft en heftige verhalen gelezen over PND! Fijn dat de meeste kindjes alweer aan het opknappen zijn! Hier gaat ook alles goed, krijg het nu steeds drukker dus zal nog minder hier zijn. Erg druk weekend gehad, vrijdag gaan bowlen met een groep meiden van de paarden en gister na het werk even snel de stad in voor het een en ander en daarna naar een verjaardag wat erg laat was geworden. Ben dat niet meer gewend haha. Om 3u vannacht nog gauw de was opgehangen en meteen onze kleren en jassen in de was want alles stonk naar rook. Onder de douche en uitgeslapen tot 9u, dat was lang geleden haha! Nu gauw huis poetsen, beesten verzorgen, nog wat werken en Kenji halen. Heb hem zóóó gemist dus ga nu flink opschieten dat ik op tijd klaar ben! Doei!!
@mare: arme david! Maar wat goed dat hij zelf in slaap komt! Knap! @ postnatale depressie: Lijkt me ontzettend moeilijk, ook voor de mensen om degene heen die de PD heeft. Iemand is gewoon totaal niet zichzelf door die depressie en dus is het zooo moeilijk om diegene te steunen... ik ben na de bevalling drie weken niet mezelf geweest, elke dag wel dertig huilbuien, kende mezelf toen niet meer terug... bij mij trok het gelukkig vanzelf weg, maar het lijkt me afschuwelijk als je daar niet meer uit komt. En al helemaal als je geen gevoel kunt hebben voor je kindje, dat lijkt me zoooo akelig...
even een vraagje over tandjes: ze zijn dus nu allebei al door het tandvlees heen alleen nog niet helemaal zeg maar. dus de puntjes zijn al vrij. hm dat klinkt vaag maar jullie snappen wel wat ik bedoel. moet ik nu al beginnen met poetsen of kan ik wachten totdat ze echt volledig zijn door gekomen?
Mare, fijn dat David ook uit zichzelf in slaap kan vallen. Goeie hoop voor de toekomst zullen we maar zeggen! En over dat tanden poetsen, dat weet ik eigenlijk ook niet. Even Googlen? Vanmorgen was het ook vroeg dag voor ons, want eindelijk gingen we dan babyzwemmen met Kenji, wat om 9 uur zou beginnen. Daar zouden we al 2 maanden geleden mee begonnen zijn ofzo, maar telkens kwam er iets tussen: Eerst dat rotweer, dat het zo glad was, dan was Kenji weer ziek enz. Maar Kenji vond het leuk, en papa ook. Ik heb ook het een en ander gefilmd, dus zijn eerste keer zwemmen staat al vast! Thuisgekomen Kenji meteen op bed gelegd, want hij was in de auto al in slaap gevallen. Maar hij had maar een uur geslapen, dus zijn we rond 11.30 even naar mijn oma geweest, waar ook mijn ouders, 2 tantes en 2 ooms en een neefje (19 jr) en nichtje (12 jr) waren. Daar kreeg ie dus volop aandacht. Daar de fles van 12.00 maar gegeven, 210/7 ipv 180/6 en binnen 10 minuten had ie die leeg, zo'n honger dat ie had! Om 12.30 zijn we maar weer naar huis gelopen, aangezien Kenji weer hartstikke moe was. Mja, ook niet gek natuurlijk, met zo'n drukke ochtend! Nu slaapt ie dan lekker. Straks komen mijn zusje en haar vriend langs, das wel gezellig. En dan is onze zondag weer voorbij, en gaan we weer richting de maandag...
Hi Mare, Wat leuk dat David twee tandjes heeft!! Britt heeft 1 tandje al helemaal door en het andere alleen de puntjes (streepje) en ik doe wel al haar tandjes poetsen. 1 x per dag is genoeg, met een speciaal tandenborsteltje voor baby'tjes (heb ik bij de etos gekocht) die zijn namelijk extra zacht, en speciale tandpasta voor baby's (vanaf 0 jaar), daar doe ik dan tandpasta zo groot als een erwtje op (te veel mag niet) en dan beetje water. Ze vindt het nog steeds een beetje gek (trekt gek gezichtje) maar ze houdt wel haar mondje open als ik haar tandjes poets, zooo lief Volgens mij adviseren ze om meteen te beginnen met 1 x per dag poetsen. Succes!
@hier : Bleuhhh, de verkoudheid blijft hangen en ik krijg er ook nog voorhoofdsholteontsteking bij mijn hoofd bonkt, pijn achter m'n ogen en alles dicht zitten. Zit dus maar aan de paracetamol, te stomen en te sprayen... hoop dat het snel over is met al dat gezondheidsgekwakkel!
mare:leuk als hij nu zelf inslaap geraakt en nu ook al 2 tandjes?! hier nog niks. ik zou poetsen als hij al echt uitsteekt. mijnekleine:jeetje lange nacht gehad!hopelijk heb je er van genoten. jusi:leuk baby-zwemmen! staat ook op mijn to-do-lijst,maar het is er nog altijd niet van gekomen. mamatob:verzorg je maar goed!beterschap! hier net een lekkere appel-cake gebakken met de jongens! vinden ze super leuk! aangezien het vandaag geen scouts was en dan maar iets doen om de verveling tegen te gaan. groetjes
Dankjewel voor de beterschapswensen Babyzwemmen: Lijkt me ook leuk!!!! Ga binnenkort eens kijken wat hier in de buurt mogelijk is. Hoe is het verder met alle dames??? Stil hier vandaag! Wij zijn net terug van een verjaardag met Britt, ze vond het wel interessant al die kinderen en dieren en mensen die langs kwamen lopen, haha, totdat ze... het niet meer leuk vond ze was opeens erg moe, duimpje ging in de mond, en dan weten we inmiddels genoeg... ze ligt nu lekker in haar bedje, na drie minuten protesteren is ze al in slaap gevallen. Dikke knuffel Christianne
Oh jee nu voel ik me echt oud, mijn vader wordt dit jaar ook 70 Mamatob als je je neus sprayt dan moet je het in je neus steken en dan het fles van je af drukken (zeg maar), dan spray je zo richting je bijholtes (zo heeft mijn huisarts het vorig jaar uitgelegd) en dan heb je kans dat die eerder open springen dan wanneer je alleen naar boven sprayt. Wat dat betreft heb ik mazzel want bij voorhoofdholte ontsteking krijg ik sneller antibiotica dan gezonde mensen omdat MS en koorts nu eenmaal geen goede combo is. Mare je kunt nu gewoon met poetsen beginnen hoor. Voor de rest hebben we hier vandaag Kinley afgeleverd bij opa en oma, daar blijft ze tot dinsdag. Kylian moet zich morgen om 8.20 uur melden in het ziekenhuis en we hopen tegen het eind van de middag toch echt weer thuis te zijn met zijn drieën. Update van de buurman van mijn zus. Vreselijk allemaal, ondanks zijn herhaaldelijke verzoek om de buren op de hoogte te stellen heeft zijn familie dit niet gedaan. Zijn familie bestaat uit een zus, zijn dochter en ex vrouw. Zijn ex vrouw heeft liever dat er helemaal niemand komt, zijn dochter heeft ook de buren niet ingelicht (ze is 18) en zijn zus wil hem niet meer zien sinds ze er achter is gekomen dat hij verzorging nodig zal hebben tijdens de rest van zijn leven. 1 buurvrouw is kapster en die hoorde het dus van iemand, die heeft de andere buren op gebeld en met zijn allen hebben ze alle ziekenhuizen afgebelt tot ze hem gevonden hadden. De dokters waren hiermee heel blij omdat visite goed voor zijn moraal is en sinds de buren een pool hebben opgezet zodat hij elke dag visite heeft is hij van 1 uur per dag van de beademing af naar 2x 4 uur van de beademing af gegaan en heeft hij zelfs al in een rolstoel gezeten. Tja wat moet ik ervan zeggen, van je familie moet je het hebben :x Groetjes anita