September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!

ikbenhetmaar:das ook niet zo goed dat linde niet zo goed drinkt,maar je moet gewoon zien dat ze ongeveer 500cc binnen heeft en of dat ze nog levendig genoeg is.
    de verhouding van rijstemeel is per 200ml mag 6 eetlepels meel in,maar je kan ook minder hoor,je moet alleen kijken dat je lepel er niet recht blijft instaan,anders heeft linde nog meer last van harde ontlasting.

hellen:bedankt voor het goed woordje!
    fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad en nog fijner dat roosje erbovenop is!

hoe verloopt de bv??is ie al terug opgekrikt??

joyce:ja,dat kan wel dat ze daar diarree van krijgen.
    maar geef hem veel banaan of rijst dat "stopt".

pluk:hou ons op de hoogte van kylian hè!?
    succes!!

hier weer een "rare" nacht gehad!pppfff
    mevrouwtje was wakker om 4.30u en heeft liggen brabbelen en gillen tot 6u en toen was ze het beu en wou ze eten,dus fles en daarna heeft ze door geslapen tot 8.15u.
    das wel een voordeel zo vroeg wakker,het huis is al opgeruimd en heb al enkele wasjes gedaan en nu ligt ze in bed en heb ik even tijd voor mezelf.

groetjes

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Balen Sofie dat Noa zo vroeg wakker was. Wel lekker dat je wat in huis hebt kunnen doen !

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik weet niet of dat normaal is hoor :D is de 1e keer dat hij een kuurtje heeft, maar d8 al dat het door het kuurtje kwam :D

Ja banaan eet hij wel, maar rijst niet.

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Morgen!
    Zo ik ben uitgeslapen, ben om half 11 pas opgestaan :D
    Linde was om 6.15 al wakker.. me vriend is met haar opgestaan.
    Volgens mij zit bij Linde haar ontlasting niet helemaal goed, ze heeft gister 4x een enorme eruit geperst waar ze echt moeite voor moest doen, en net weer.. en zoveel voeding krijgt ze de laatste dagen niet dat ze zo extreem moet poepen.

@ Ariel, succes met werken! Fijn dat de kindjes lief spelen.

@ Sofie, he balen dat ze zo vroeg wakker was, maar ook wel fijn dat je het huis dan al aan kant hebt he. :)

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ikbenhetmaar, lekker pas 10.30 opstaan, das voor mij echt heel lang geleden :p

Vervelend dat Linde last heeft van haar ontlasting.

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Misschien dat ze zo'n last heeft van dr ontlasting omdat ze niet zo veel vocht binnen krijgt?? Noah die krijgt een paar keer per dag een beetje diksap voor z'n ontlasting.

Lekker hoor tot half 11 slapen. Ik wil ook weer is uitslapen, maar Vincent vind het niet nodig..

7. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Goedemorgen dames!!!

Ik zie dat een aantal al erg vroeg op waren :D Hier om 6.45 uur, we moesten allebei gaan werken dus 'vroeg' op. Britt was het er niet helemaal mee eens want die lag nog lekker te snurken toen ik haar wakker kwam maken.

Ik heb een heel raar iets, ik heb het vermoeden dat er iets 'mis' is gegaan, ik weet het niet... heb al een paar dagen donker bruin bloed verlies terwijl ik aan de pil ben... heb zo het idee dat ik misschien (heel even) zwanger ben geweest :$ :( Iemand hier ervaring mee? Heb ook wel wat buikpijn, echt vreemd.

xxx
    mamatoB

8. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ikbenhetmaar:misschien een tip maar als ze last hebben van harde stoelgang dan moet je haar straks eens een rijpe peer geven als fruitpapje,peer is een beetje laxerend.

groetjes

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

ik mocht vandaag ook "uitslapen" alleen kwam jaap david wel even voor een voeding brengen, maar ja ieder slaapje dat ik kan pakken helpt.

@mamatob: oh dat klinkt niet fijn. ik zou er niet teveel over nadenken en het wel in de gaten houden. als het snel over is dan niets doen en anders even langs een arts?

@joyce: ja ab en diaree gaan vaak samen. wel vervelend dan voelt hij zich wat beter maar heeft dan wel weer diaree...

@pluk: heel veel succes met je kleine mannetje vandaag!

@hellen: leuk dat jullie zo van elkaar kunnen genieten in de weekeinden. hopelijk is dat snel ook doordeweeks.

10. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Ja, ik vind het wel heel raar, heb er een beetje een naar gevoel bij. Ik heb al jaaaaren de pil geslikt voordat ik zwanger raakte van Britt, en heb NOOIT bloedverlies gehad tussentijds. Nu dus wel. Het is echt heel donker en best veel, en heb gewoon echt het vermoeden dat er 'iets' heeft gezeten dat nu dus afkomt... maar weet het niet zeker. Misschien toch eens een zwangerschapstest doen straks :$ :(

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @mamtob, ja ik heb wel 2 mk gehad, maar pas rond 10/11 weken ,dus niet zo vroeg ,maar het zou wel kunnen idd. en ja dan heb je bloedverlies en buikpijn, maar het hoeft het niet te zijn.

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    ja een test kan, want die blijft ook altijd nog ff positief na een mk. EN ik had toen idd ook donker bloedverlies.

13. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ joyce: had jij dan ook donker bloed verlies? Het is echt heeeel donker....

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Verlies je ook stolsel dan ??

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    JA heel donker rood maar wel met een heleboel stolsels en erg veel ook, maar goed was dan ook best ver met de zwangerschappen.

16. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    ja wel stolsels, maar wel hele kleintjes....

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, maar hoe ver zou je dan ogeveer geweest zijn denk je ?? want het zou wel kunnen als ik je verhaal hoor hoor en voel je een soort van ongiekrampen maar dan net ff wat heftiger ??

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik herken het ook wel als een mk MamatoB!

Ik was 4 weken geleden ongi en 2 weken geleden heb ik een paar dag licht bloedverlies gehad en zit nu te wachten op ongi... Beter komt die snel!

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @Ariel , ja ik heb sinds ik na dezwangerschap weer aan de p-il ben gegaan een beetje bloedverlies tussendoor gehad, dat waren de 1e 2 maanden en nu niet meer, vond het ook vaag,maar nu is alles weer goed.

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dat had ik ook hoor de 1e 2 weken :D
    Ik ga zo lekker shoppen met me moeder & Linde.
    Me moeder heeft vakantie en de winkel heb ik op maandag altijd dicht. Ga me eens assosiaal uitleven hahah! :D

Deel Deze Pagina