Hey meis, Sem drinkt ook maar weinig hoor, hooguit 3 flessen per dag. Wij geven hem wel rooibosthee tussendoor en dat vind hij erg lekker. Pap door zijn voeding wilde hij ook niet, dus hebben we er gewoon aan toe gegeven, als hij deze behoefte heeft, prima. Sem eet ook bijna volledig met de pot mee en lust alles tnt. Misschien is Linde ook gewoon snel daar aan toe, ze werken tenslotte niet allemaal volgens een boekje.
Geen idee. Probleem is dat ik de pil heb doorgeslikt deze maand, dus het zou ook zo'n doorbraakbloeding kunnen zijn... zeker omdat ik ook nog buikgriep heb gehad (spugen & diarree) waardoor de pil van die avond natuurlijk er uit is gekomen zonder z'n werk te hebben gedaan... weet het gewoon niet... wacht het denk ik nog even af en anders haal ik toch gewoon ff een test....
@ikbenhetmaar: Veel plezier en geef maar lekker asociaal veel geld uit! Ik ga vanavond mijn kledingkast helemaal uitmesten en dan ga ik een HELEBOEL weg mieteren, alleen de dingen die me passen bewaar ik en wat te groot of te klein is gaat de deur uit!!
@ Sembem, ja want haar groente en fruit eet ze goed op. Maar bijna volledig mee eten? mag dat nu al.. ze mogen toch een heleboel dingen nog niet eten?
Goeiemorgen Dames. Hier alles goed. Kleine heeft alleen ontstoken oogjes, dat is wel zielig. Maar ze zaten vanmorgen gelukkig niet helemaal dicht geplakt. Wat ik gister had met douchen, echt bizar. Ik was de beneden boel even goed aan het wassen zeg maar. En ik vloei nog steeds. Kan ook niet echt zeggen dat ik ongesteld ben en het is vaak oud bloed zeg maar. En wou toch al de dokter bellen. Maar zie ik ineens in het bad 3 zwarte draadachtige dingen van ongeveer een halve cm. Ik pak één zo'n ding. En ik kijk er goed naar. Nou het leek dus verdomd veel op 'n stuk hechting! Maar nou was de dokter net weer niet te bereiken op het gewone nummer. Zaterdagavond ben ik om half 11 naar een vriendin gegaan. Zijn gezellig weg geweest en ik was 4.20 weer thuis. Was echt een super gezellige avond. Was niet helemaal helder meer. Had er ook niet heel veel voor nodig. Maarja wat wil je is meer als een jaar geleden, eind 2008, dat ik was wezen stappen met drank op. En gisteravond is Fer weer weg gegaan. En moest wel even huilen. Was weer zo'n gezellig weekend. En de kleine is zo gek op m. Ze vergeet mij helemaal als papa thuis is. Zo lief.. Oh ik moet gaan. Kleine meid is wakker. Liefs
Zou mijn kast ook wel eens flink uit willen mesten maar dan hangt er niet veel meer in ben ik bang, heb momenteel niet zo heel veel kleding maar MOET van mezelf eerst op mn streefgewicht zijn mag ik pas weer kleding kopen.
@mamatob, ja je kent je lichaam het beste. @ikbenhetmaar, maar ze kunnen al best meeeten hoor, alleen de dingen die ze niet mogen niet geven, maar de groente die ze wel mogen kun je gewoon geven met aardappel. Als ze 6 maandjes zijn mogen ze al een stuk meer eten. @eerised, ja meid, ben benieuwd wat de dokter zegt, want als het nog hechtingen waren, lijkt me ook niet goed. En het lijkt mij ook moeilijk om mijn vriend elke week zo lang te moeten missen, maar goed ik ben dat helemaal niet gewend natuurlijk.
Pfff.. Heb m'n vader net aan de lijn, het gaat niet zo goed met m'n opa, en zo oud is m'n opa nog niet. Hij word in mei 69. Hij heeft vocht achter z'n longen en hij heeft al een flinke longontsteking. Hij durft niet te gaan slapen want hij is bang dat ie dan niet meer wakker word en hij is ook steeds minder mobiel..
@sembem, nou hier ook wel veel kleding in de kast, geen te kleine dingen meer, want die heb ik al lang weggegooid, omdat ik toen d8 dat ik er toch nooit meer in ging passen, gelukkig had ik nog wat broeken bewaard die ik paste voor de zwangerschap van manolito die pas ik nu weer. Nou ja en zomer bovenkleding heb ik echt genoeg en die pas ik nu ook nog wel, want daar heb ik verschillende maten in. Moet alleen ook wel weer wat nieuwe zomerkleding gaan kopen want heb geen zomerbroeken of rokjes die ik pas die zijn nu allemaal een maat te groot Daar ben ik wel blij mee
@ Eerised, sterkte met je opa meid, hoop dat het goedkomt. En das idd niet zo oud, maar daar kun je toch niks van zeggen meid.
@eerised: sterkte met je opa! Kan me voorstellen dat je Fer nu weer erg mist na zo'n fijn weekend dikke knufffff @ kleding: Ja, ik ga echt alles weg doen wat te klein of te groot is! Alleen 1 jeans die te klein is die houd ik nog, want daar wil ik echt nog in gaan passen, was ook een vrij nieuwe Esprit jeans, echt geweldig met van die wijde pijpen dat wordt mijn streef-jeans, als ik daar weer in pas ben ik weer goed op gewicht!! Nog 6 kilo te gaan!!! Maar ik ben het echt zo zat, die kast van mij, er is ngo best veel waar ik WEL in pas, maar ik vind het gewoon niet meer door alle zooi heen, het is gewoon een grote bende!!
Hier echt niets meer voor de zomer. Afgelopen zomer natuurlijk zwanger, dus deze zomer moeten er ECHT kleren komen (goh, wat vervelend)
Hihi vind jij die wijde pijpen mooi?? dat is echt iets wat ik zo niet mooi vind. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde qua smaak want dan zal de wereld toch maar saai zijn.
Shoppen, altijd leuk .. Ga ik straks zeker doen voor de lente en de zomer! Maar ik heb ook nog genoeg, omdat ik gewoon weer mijn oude kleding pas en vorige zomer heb ik gewoon met mn dikke buik in jurkjes van de only/veromoda en zara gelopen. Lekker stretch en wat wijdere modellen en die pas ik nu ook nog! Ik heb vorige week mn kast opgeruimd, veel dingen die ik niet meer leuk vind weg gedaan.. Maar van mij mag het wat warmer worden, lekker shoppen!!!!!!!! Joyce nee tuurlijk niet.. Hoop wel dat mn opa weer op knapt, pff! De een word 17 en de ander 97.. Hoop dat het niks ernstigs is.. Ikbenhetmaar, de HA nog gebeld of eet Linde weer wat beter? Ik ga zo even de dokter weer proberen te bereiken, want vind dat bloedverlies van mij maar raar en wat er gister uit kwam ook... Pluk, sterkte en succes vandaag in het zh met Kylian. Als ik vanmiddag op tijd bij de winkel ben en dan de brievenbus nog op tijd kan halen sturen wij ook een kaartje..
Ik heb altijd genoeg zomerkleding vind het ook zo zonde om winterkleding te kopen dus dat doe ik ook bijna niet en als het dan zomer is leef ik me echt uit. Heb hier trouwens ook nog 2 broeken liggen, gewoon omdat ik er weer in wil passen, maar dan heb ik nog een lange weg te gaan
Sembem, ik ben ook meer van de strakkere modellen, en rechte pijpen of skinny. Vind ik altijd mooi staan met hakken.. En het past ook altijd goed in mn laarzen
skinny, vind ik ook mooi, jammer dat dat bij mij niet kan, ziet er niet uit ben ik echt te dik voor, maar goed das jammer, hoop dat het volgend jaar anders is Ik heb ook meestal rechte pijpen met hakken eronder idd en in de zomer loop ik vaak op ballerina's of slippertjes, heb ook altijd veel meer zomerschoenen