September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dames,
    Ik ben het hele huis aan het soppen dus weinig tijd, maar wil toch nog even reageren op wat ik gister zei over de "lullige huurhuisjes" ik bedoelde het niet zoals het misschien bij jullie overkomt, maar wat ik bedoel is mensen die tegen ons lopen te zeiken over t feit: Kunnen jullie Linde wel wat bieden.. de mensen die daarover zeiken bij ons, hebben zelf helemaal niets.!

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hmmm zo bedoelde ik het niet helemaal Ariel...Ik "zit" in de trapliften, douchestoelen, handgrepen, scootermobielen, allerlei soorten rolstoelen en niet te vergeten: het indiceren van hulp bij het huishouden.

4. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Had ik door hoor meid, zat je maar te plagen.

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi nou daar weet ik echt helemaal niks vanaf! Heb me net aangemeld bij het ROC hier. Heb de eerste 2 jaar van een 3 jarige opleiding gedaan. En toen wegens omstandigheden mee op gehouden. Maar wil toch wel heel graag me MBO 4 diploma hebben. Hoop dat ik hem BBL kan afmaken, want fulltime school dat gaat hem niet worden hier. Daarna nog ff een HBO dr achteraan knallen en dan vind ik het weer leuk geweest!

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Best ambitieus, maar zeker niet onmogelijk! Wat voor HBO opleiding had je in gedachten?

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Management, Economie en Recht best een pittige opleiding. Maar weet dat ik het in me heb om te halen. Als ik toen door kon gaan met me opleiding had ik die ook met 2 vingers in me neus gehaald...

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Interesting. Aan wat voor beroepen moet ik denken, als je die opleiding haalt?

(Tja..ik ben nu eenmaal beter thuis in de sociale opleidingen...en nee..ik ben geen geitenwollen sok ;) )

Zelf trekt het al jaren om een opleiding tot coach/counsellor te gaan doen óf meer in het werk wat ik nu doe, wat meer op beleidsvorming. Maar dat zijn allemaal hartstikke pittige opleidingen op HBO+ niveau. En nzolang Roosje nog zo klein is en ik zo moe, is dat me echt even een brug te ver...

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi dat is het mooie van de MER je kunt er ongeveer ALLE kanten mee uit. Dus nog niet echt een specifiek beroep in gedachte. Zie tegen die tijd wel wat er op m'n pad komt.

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat is logisch dat dat nu ff te pittig is allemaal! Dat zou ik nu ook even niet trekken hoor!

11. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    de MER leek mij, toen ik een hbo moest kiezen echt zoooo saai! haha! small business en retail management had ik bijna gedaan.. maar toen is het toch HLO (hoger laboratorisch onderwijs) geworden..
    en nu ben ik kapster,m schoonheidsspecialste en doe ik administratief werk :D
    haha, mooie combi niet :p

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Grappig om te zien wat iedereen voor werk doet. Ben wel benieuwd naar de andere werkende mama's ( enne moeder zijn is wat mij betreft ook een full-time baan)

13. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Ik ben dus ook van de sociale kant Hellen! Pedagogiek en moet dit jaar/aankomend jaar afstuderen...

Zie nu je woonplaats pas... ben er vandeweek nog geweest bij de stoffenkraam!

14. Elizabethje, waar kom jij vandaan dan uit de Hoeksche waard? :D

Ik ga nu weer verder hier, ben de was aan het doen!! Boring..:)

15. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Afgekort OB haha... maar ik neem aan dat je het dan wel weet... en roddelen doen ze hier ook hoor!
    ppppfffff....

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hai Meiden,
    Zo mijn hele huis is gesopt en schoon! :)
    Lekker alles gelucht hopelijk is Linde dan snel weer opgeknapt. Vannacht werd ze huilend wakker en had ze 39.3
    Nu de hele dag al koortsvrij dus ben benieuwd wat vanavond weer brengt.

@ Mare, jeetje zeg ik had echt gedacht en gehoopt dat ze nu eindelijk jullie eens konden helpen. En nooit twijfelen aan je moederinstinct, dat klopt echt wel. Dikke knuffel!

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    AHHH Ik weet dan wel waar jij woont Elizabethje. Toen ik ooit begon met werken, werkte ik bij Buro Halt en dan de regio Hoeksche Waard. Ik heb met heel wat jeugdige "artiesten" destijds graffiti lopen verwijderen. Vooral ook daar waar jij woont en in 's Gravendeel.

Leuk, pedagogiek!

De trap is zo ver als mogelijk kaal gekrabd. Kan ik dit weekend de laatste nietjes verwijderen en 2 x verven. Is ie woensdag helemaal klaar voor de nieuwe vloerbedekking. Pff..ben wel doodmoe. Mijn fysio zal ook wel niet blij met me zijn. Is ie net druk bezig me weer een beetje uit de kreukels te halen, werk ik mezelf er met dezelfde vaart nog harder weer in ;)

18. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    He wat leuk zeg! Ja nou het is hier nog steeds hoor... hoort bij de leeftijd en er gaan er nog steeds genoeg naar Halt! Maar leuk om te lezen!
    Jeetje zeg he, werken en ook je huis nog half verbouwen,.... petje af hoor want ik heb er absoluut nog geen puf voor! Zeur al wel een tijdje dat de woonkamer hoognodig opnieuw moet maar ja... komt ook niks uit mijn handen. Eerst school maar weer eens opstarten straks...

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    zo wij wilden even gezellig wandelen op de hei dat vond david niet leuk die was aan één stuk door aan het krijsen. maar nu slaapt hij -.- typisch. op de hei moest ik hem de hele tijd dragen. hebben nog wel een paar leuke foto's gemaakt.

@ariel: tja idd wij hoopten ook op een antwoord en nu is het antwoord eigenelijk dat ik mijn kind beter moet opvoeden. :(

@hellen: ja misschien een goede tip. zijn ontlasting is ook nog steeds niet goed dus iets klopt er toch echt niet en er wordt zo laks mee om gegaan omdat hij wel goed groei. ik begin echt steeds meer een hekel aan artsen te krijgen

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    spam

Deel Deze Pagina