Thanx voor het complimentje. En ja, met die mooie (ROZE ) handvatten er aan kan hij zichzelf de fles geven. Nog 1tje om het af te leren
Leuke foto zeg. HHHHHmm Ikbenhetmaar een cadaubon van Talimini? Daar tegenover precies in/op de hoek verkopen ze onderbroeken En weer een eindje verder zit Leonidas (ook heeeeeeeeel lekker) Hebben ze ook een soort van badeendjes maar dan van chocolade 8) Groetjes Anita
MamatoB, ja dat moet ook wel.. Anders zou je het toch nooit volhouden?! Babijtje, aaaaaaah wat een leuke foto van Jurre, en wat is hij al groot zeg. Jeetje! En zo wijs dat hij zelf de fles beet houdt..
Nou, ik ben alweer terug... Het gesprek viel tegen en ook weer niet. Er is op de korte termijn namelijk geen vacature vrij. Het enige wat nu vrij is, is werk voor 10 uur in de week, maar dat vonden we allebei te weinig om mee te beginnen. Maar ze zei dat ze nu 2 jongens in dienst had, die gestopt zijn met een opleiding. Maar dat ze waarschijnlijk in september weer starten met een nieuwe opleiding. Dus die zou ik dan kunnen vervangen. Het komt er dus op neer, dat ik de eerstvolgende ben, die daar komt werken als er iemand weg valt. Nu maar hopen dat dat wel eerder als september is, maar ik zal er maar niet vanuit gaan. Wel positief dus, van de AH ook, maar het valt me tegen dat het nog zo lang gaat duren. Pff, nog 7 maanden op mijn huidige werkplek.
@ jusi, ok das wel jammer dan, maar goed je mag wel komen, das dan weer positief, hoop ook voor je dat het eerder is dan 7 maanden.
Jusi, oh dat is wel een tegenvaller zeg. Zeker nu je het helemaal niet naar je zin hebt bij je huidige werkgever! Iig wel fijn dat je er in de toekomst kan komen werken.. Maar 7 maanden is wel lang, pff..
Je weet maar nooit of er toevallig ook nog eerder mensen wegvallen Jusi! Ik blijf duimen! Madam Roos heeft net op het KDV wel netjes uit de borst gedronlen. Misschien niet zo lang als altijd (ze werd op een goed moment weer meer geïnteresseerd in de omgeving dan in de blote tiet van ma Kon het op de terugweg naar werk niet laten om even te stoppen voor wat potjes groente en fruit en wat van die handvatten voor aan de fles. Misschien, als ze er zelf meer invloed op heeft, gaat het drinken uit de fles ook wel beter .... @tijdstip: ik dacht ook vanavond na de voeding aan wat groente. Wat ik hier ook al las: allergie voor groente heb ik nog nooit van gehoord, wél voor fruit....
Ja vind ik ook hoor, 7 maanden! Ze vroeg wel of ik in de tussentijd nog op zoek ging naar iets anders, maar heb al gezegd dat er maar weinig vacatures via ons bedrijf zijn. Die naar mijn zin zijn dan. Ik kan wel op een fabriek gaan werken, en de hele dag snoep inpakken enzo, maar daar voel ik me eerlijk gezegd te goed voor.. Dan nog liever zoals nu: Dat ik aangezien word voor leidinggevende terwijl ik een 'gewone' montagemedewerkster ben.
ehm ikbenhetmaar, wel voor de avnet flessen met tuit maar voor de normale geen idee of ze daar ook op passen eigenlijk Nooit geprobeerd
Hellen, ik geef hier groente altijd vóór de fles van 16.00, zo rond 15.15/15.30. Want daarna heeft Kenji nog grote honger, dus wil ie zijn fles als toetje zeg maar. En ook helemaal op he! (180/6) En dat terwijl ie de laatste dagen dus een potje groente vanaf 4 maanden helemaal leegeet!
Ik heb ook avent en ik heb een leer-set gekocht. Zit een 1-2-3 speen bij, een fles, handvatten en voor daarna ook een siliconen anti-lek tuitje. Zo kun je het stap voor stap opbouwen Linkje: Philips - Zuigfles/trainerset 260 ml - SCF643/07 - Flessen - Flesvoeding - Verzorging voor moeder en kind
hmm dalijk ook maar even op zoek dan naar die handvaten @ Jusi, hier eet Linde ook een heel potje hoor
@Jusi; balen dat je niet gelijk kan beginnen. Wel goed om te weten dat je de eerst volgende bent. Ik hoop voor je dat het sneller dan september is. Die handvatten zijn echt een uitkomst hoor. Jurre drinkt echt al tijden zelf zijn fles. Alleen als ie geen zin heeft om het zelf te doen mag papa of mama ht doen
"Ik wil ook zo'n fles met van die handsvatten aan de zij " Daar ben ik ook wel benieuwd naar Ikbenhetmaar, of ze ook op de aventflessen passen! Ik ben blij, Fer belt net, hij komt in de loop van de middag thuis en morgenochtend om 12uur pas weer weg. Hij belt wel even met de planning, want dat hun nu minder werk hebben is ons probleem niet. Dus dat hij voor vandaag en morgen iig 8uur schrijft, want anders scheelt het behoorlijk in de portomonnee. Hellen, mooi dat ze gedronken heeft! Ze kunnen zo lekker afgeleid zijn hé, hoofdje en ogen draaien dan alle kanten op ..
Ja ik zie het al Helen, die zijn ook dezelfde als van die andere fles met tuit volgens mij, hmm.. ff straks bij mijn moeder proberen die heeft die fles met tuit ook, ikke niet thuis.