Ik ga het wel gokken..vlgends mij verkopen ze ze bij de kruidvat hier wel.. Linde helpt ook altijd de fles vast houden maar ze kan dat natuurlijk nog niet zelf vasthouden, dus met die handvaten zal dat echt een uitkomst zijn
De complete set kocht ik bij etos, maar op de site van avent kun je ze los in de online shop kopen, 2 voor ongeveer 6 euro.
Nou dan ga ik ook kijken of ik die handsvatten kan scoren. Gabriëlla houdt zelf ook helemaal de fles beet, maar nog net niet helemaal zelf.. Klein beetje hulp van papa of mama heeft ze nog nodig! Torties, ik ga beginnen met kleding verkopen via MP en dan als het goed loopt wil ik een webwinkel openen ..
Ikbenhetmaar, ik kan ze ook niet vinden hoor. En hier bij Kruidvat heb ik ze ook nog niet kunnen vinden...
Etos heb ik weer niet hier op het DURP .. Nouja zal zo nog een keer kijken bij kruidvat! Miss heb ik weer is niet goed gekeken..
Ikbenhetmaar, hier at Kenji eerst maar een half potje eigenlijk. Pas sinds de laatste dagen dus een heel potje. En fruit kan ie nog steeds niet helemaal op, maar ondertussen wel al 3/4, dus gaat de goeie kant op. En Kenji wil ook de fles zelf vasthouden, al moet ik eerlijk zeggen dat ik hem daar nooit de kans voor geef. Ik hou hem bijna in een wurgstand (bij wijze van spreken dan he ), omdat ie te druk is om stil te liggen, zelfs tijdens zijn fles. Maar ik gebruik smalle flessen, heb je dan ook van die handvaten dan?
@ Jusi, echt geen idee, ik heb alleen maar de avent flessen.. maar volgends mij zie ik op de foto bij jurre dat die ook een smalle fles heeft toch