Ja, maar volgens mij is dat een Difraxfles, en daar zitten volgens mij die handvaten standaard op. Of heb ik het mis?
Avent handvat 2 stuks 5,90 ! Een gemakkelijk aan te brengen handvat maakt van een fles een beker, zodat uw baby zelf leert drinken. De handvatten worden geleverd als arsortie in verschillende vrolijke kleuren. Inhoud: 2 handvatten MagicTM handvatten kunnen ook gebruikt worden met de AVENT zuigflessen
Ja die heb ik ook Dus ze kunnen op de gewone fles, das fijn, neem ik die ook mee naar huis van me moeder
@Jusi; ik heb de difrax fles en daar kun je de handvatten los bij kopen @Eerised; wat heerlijk dat Fer fftjes naar huis komt. Gezellig joh! @Ikbenhetmaar; mooi roze is niet lelijk toch??
Nee i love roze.. dus als ik een jongen had gekregen had die ook roze handvaten gekregen hoor , en dan tegen vriendlief zeggen ja ze bestaan alleen maar in het roze
oh das erg ikbenhetmaar, bij manotje zou ik dat niet doen hoor, die zou dan blauwe krijgen. Die paarse die mijn moeder dus heeft vond ik toen ook al vreselijk, ik zei gelijk dat is voor meisjes, maar goed mijn moeder doet daar ook niet moeilijk over hoor over de kleur. Bij mij thuis had mano trouwens een gele fles.
Ikbenhetmaar, oooh jij bent zeker erg! Zie het al voor me als je een jongetje had. Hahaha! Ik moet ook die handsvatten hebben.
Meiden, ik zou zo graag op iedereen willen reageren maar het lukt me niet. Ik ben een beetje aan het einde van mn latijn... Frummel heeft gisteren de laatste prik gekregen voorlopig, maar we moeten volgende maand weer terug naar het cb voor de kinderarts. Hij heeft nu zoveel klachten die op zichzelf staand misschien geen kwaad kunnen, maar gecombineerd wel eens koemelkallergie kunnen zijn... We geven nu ook johannesbroodpitmeel want het spugen werd ook erger. Maar nu na de prik is het echt drama. Veel huilen, weinig slapen... ik weet het even niet pppfffff... Sorry moest het even kwijt
Joyce, Thanks meis! natuurlijk ook van mij een knuffel voor iedereen die het nodig heeft. Ik weet ook wel dat ik niet de enige ben...
Oh toch iets geleerd op het CB gisteren... Als je kind huilt zodra het plat ligt en veel last heeft van oorsmeer zou het best oorontsteking kunnen zijn. vriendlief haalde vorige week echt een propje uit zn oor en dat duidt vaak op een oorontsteking volgens de verpleegkundige.
Ik heb geen idee, ze is aan de andere kant van NL nu haha nee zonder gekheid, gaat wel weer beter.. ze drinkt niet meer der flessen leeg maar toch wel minimaal 150 cc per keer.. Lief van je dat je er naar vraagt
Achteraf klopt dat ook wel want op bed liggen deed hij de laatste tijd liever niet. Dan sukkelde hij in slaap in de wipper. Ook op het kdv was het de enige plek waar hij wilde tukken. Nu dat ik het weet ga ik er zeker beter op letten!