September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    bij mama is het gewoon het leukst :D

2. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @Mare jeetje meis had gehoopt dat er nu wat meer duidelijkheid voor jullie zou komen.... hoop dat er snel verbetering in komt! Wat een leuke foto van jullie vrolijke vent!

*Edit lees nu pas dat hij het wandelen niet zo leuk vond en ook tijdelijke even wat minder vrolijk was... hij heeft wel een onwijs leuk bekkie!

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Leuke spam mare

Ikbenhetmaar en nu heb je het verdreten met je lullige huurhuisjes, nu weet ik zeker dat ik je een keertje flink in elkaar kom timmeren in je winkeltje (nadat ik die natuurlijk eerst heb leeg geshopt):D;)

Wat betreft beroepen
    Ik ben begonnen met een opleiding agogisch werk maar naar 2 jaar toch mee gestopt, toen doorgegaan met de opleiding tot bejaardenverzorgster dat veel beter bij mij past(te).
    Toen gaan werken in de zorg, eindelijk een tijdelijk contract hier in rijssen kunnen bemachtigen, toen de opleiding tot IG-er opgestart (daarna zou ik een vast contract krijgen) en toen werd ik ziek en bleek ik MS te hebben (daaahaaag toekomst(dromen)).
    Daarna een opleiding tot receptioniste en toch nog een vast contract bij het bejaardenhuis waar ik dus als verzorgende werkte alleen dan als receptioniste.
    Een contract van 16 uur per week is toen langzaam steeds minder geworden omdat ik het gewoon niet meer trok en toen Kylian er was trok ik zelfs die 6 uurtjes in de week bijna niet meer, toen weer een aanval gehad en nu is mijn gehoor naar de kloten en dat is een beetje rottig als receptioniste, dus nu volledige WAO.

Maar ik mag niet klagen hoor want na ruim 10 jaar MS maak ik nog steeds geen gebruik van een rolstoel/rollator/scootmobiel of traplift.
    Maar dat kan ook komen omdat Hellen ze me niet toewijst :D;)

Groetjes Anita

4. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Ik was jullie kwijt!! :$:$:$

Maar beter laat dan nooit :D Alleen ga ik nu even niet al die pagina's lezen want krijgen zo bezoek van vrienden met hun kleine van anderhalf en zijn kleine brusje in de buik :D

Vandaag een super hectische dag gehad (en gister en voorgister..)!
    Nu de vorst weer weg is heb ik weer volledige werkdagen, goed voor de beurs en voor mijn lijn maar baal wel dat ik Kenji nu weer minder zie en de hele dag door moet jagen om Kenji tevreden, huishouden en eten te verzorgen en tegelijkertijd ook wat tijd voor Bart en mij te vinden.

Vanmorgen snel was gedraaid, nieuwe opgehangen, Kenji en mezelf gevoerd & verzorgd etc. Daarna gaan werken, tussendoor snel thuis in de douche, Kenji en de hond halen bij m'n ouders. Kenji fruithapje gegeven, gepoetst, hond verzorgd, gevoed, gegeten en Bart is nog even wat boodschappen doen.

Kenji is gelukkig weer een stuk gezonder!!! Hij lijkt wel dankbaar om weer beter te zijn want lacht de hele dag door hahaha! :D
    Nu zijn Bart en ik ziek aan het worden :x Hopelijk blijft het bij een kleine verkoudheid!!

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @pluk: ik heb echt respect voor jou hoe je het allemaal doet met je ms. iig hier op het froum kom je over als een lekker nuchtere vrouw met veel hoop en levenslust!

@mijnkleine: fijn dat je ons gevonden hebt en vooral fijn dat het beter gaat met kenji.

6. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    @Mare, hoe was de uitslag van de testen?

Bezoek belt net af (zouden om 18u hier zien, gebeld dat ze iets later waren en bellen nu af) ;) Hele dag omgegooid daarvoor!

7. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    @Pluk, behoorlijk pittig die MS! Lijkt me vréselijk! Ik denk dat je wel leert relativeren en genieten van de positieve dingen in het leven niet? Dat het je lichamelijk wel zwakker maar geestelijk zóveel sterker maakt? Chapeau dat je ondanks de tegenslag positief blijft!

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster

ik werk in een call center en verdien plus minus 9 euro bruto
    per uur
    hiervoor werkte ik 36 maar dat doe ik nu niet meer.
    wil ook genieten en heb nu al het gevoel dat ik niet alles meemaak van sem
    erg he
    heb er ook zo lang voor geknokt een kindje

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    film david thuis eens en laat ze het dan zien mis dat het een oplossing bied knuf

10. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    @MAre, lees het nu, jeetje dat schiet ook niet op zo. Wat moeilijk dat jullie nu nog niks weten eigenlijk!!
    Vind het idee van Miriam wel heel goed!!

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja hebben wij hier ook gedaan sem gefilmd zoals we altijd met sem omgaan niks anders gedaan en dan laten zien waar het mis gaat en ik was bang dat wij iets niet goed deden. nu dus medicatie en sem is een totaal ander ventje echt mis een optie

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Dank je dames, tuurlijk het is niet altijd even makkelijk maar ik was niet van plan de MS ook nog mijn leven te geven, het heeft mijn lichaam al en dat is al meer dan genoeg dacht ik zo.
    En ik heb ook mijn mindere dagen hoor maar die maakt alleen Jan mee (arme man) en soms is mijn lontje wat korter. :D

Hier liggen de beide kids nu heerlijk in bed, heeft mama even rust.

Heb net onze vakantie betaald (een gedeelte) uiteindelijk heeft Jan nog een leuk vakantiehuisje kunnen vinden in zeeland voor een schappelijke prijs.
    Ik dus maandag meteen bellen, nou de 2de week van Augustus hadden ze al niets meer (ja wel de duurdere huisjes maar dat ligt buiten ons budget).
    Een week eerder hadden ze nog wel een huisje vrij dus hebben we die genomen.

Groetje sAnita

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou heerlijk toch lekker er even tussenuit en genieten ik heb er ook zin in even weg nog twee weken en dan gaan wij heerlijk naar zandvoort een volle week kan me er nu al op verheugen.

van het zomer geen idee wat we gaan doen nog niks gevonden en data ook nog niet bekend

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Naja Joyce, wat een idiote opmerkingen zeg. En 2 jaar 2 maanden is toch een prima leeftijdsverschil?? Ach ja mensen hebben altijd wat te z**ken.

Torties, ooh meid dat is inderdaad wel veel uren werken voor een kersverse mama. Kan me voorstellen dat je er sterk aan zit te denken om het 1 en ander te veranderen.

Sembem, jeetje prettig zulke verkopers :(. En idd weg wezen dan uit het huis het is nu bijna februari, tijd voor nieuwe bewoners ;).

Och jeetje Mare, ik had echt verwacht dat ze iets zouden vinden en dat jullie er wat tegen konden doen. Ik vind het filmen ook nog niet zo’n slecht idee… knuffel!!

Ariel, je mag die fijne pubers wel een paar uurtje beweging gaan geven hoor ;).

Zo Ariel leerambitie zat, goed hoor! Welke opleiding heb je gevold en welke HBO opleiding wil je erachteraan doen? OOh ik lees het al MER, respect voor jou zeg!!

Ikbenhetmaar, goed bezig geweest vandaag! Linde lekker koortsvrij gaan slapen?

Hellen goed bezig met de trap!! Ik heb de ALO gedaan (sportacademie) en geef nu les op een middelbare school en dan vooral de VMBO klassen, super leuk.

Ahh Mare wat een leuke foto’s van jullie mannetje!! Lekker ding hoor *smelt*.

Mijnkleine, zo je bent lekker druk nu!! Gelukkig is de kleine man weer beter en nu moeten jullie niet ziek worden hoor!!!
    OOh wel fijn zulk bezoek :(.

Pluk je komt idd over als een lekkere nuchtere tukker ;). Ik vind je ook een bikkel!!

Vanochtend weer wezen sporten :D. Ben woendag met Nils naar de sportschool gereden en heb een abonnement genomen. Was er nu een beetje klaar mee. Woensdagavond meteen gesport en vanochtend :D. Pff valt even tegen (haha en dat voor een gymdocent) maar goed het begin is er :D.
    Vanmiddag naar een vriendin geweest. Ze kunnen samen geen kindje krijgen (hij is steriel). Pff heftig hoor. Hebben flink zitten janken en gelukkig ook flink gelachen. Jeetje wat gun ik het hun toch.... Sommige dingen zijn echt oneerlijk..

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Miriam, heerlijk een week naar Zandvoort. Kan me voorstellen dat je daar naar uit kijkt.

16. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @miriam
    ja.. helaas krijgt niet iedereen zijn kindjes zo eenvoudig:(
    maar Sem is er! kan me goed voorstellen dat je dingen mist, hier dus ook :)
    soms denk ik, als ik nou meer verdien per uur, dan kan ik minder uren gaan werken haha! maar voor me leeftijd verdien ik niet slecht dus die kans is niet zo groot

Vakantie en ik me ook al op aan het verheugen! :D heerlijk :D eind mei twee weken naar frankrijk

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Lekker vooruitzicht Torties 2 weken Frankrijk :D

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Eerst in april een weekje friesland (rijden we door drenthe we wonen zelf in overijssel )
    Dan in augustus een weekje zeeland (rijden we door gelderland en brabant) dus dit jaar zie ik in ieder geval 6 provincies :D

Morgen gaan we naar Nijverdal, Jan wil even langs een afspraak maken bij de tatoo shop, tja hij heeft Kylian op zijn arm laten zetten dus moet Kinley er natuurlijk ook nog bij op.8)
    Hij had al een lettertype voor uitgezocht dat hij mooi vind (met krulletjes) en dan mag Gerrit-Jan verder zelf ontwerpen hij dacht zelf aan iets met een bloem erbij.
    Ben heel benieuwd, ach eerst ontwerpen en hij schijnt een wachtlijst van 3 maanden te hebben dus dat duurt nog wel even.

Groetjes Anita

19. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk op een klein bedrijf wat doet in bedrijfskleding en bedrijfsschoenen. Ik doe daar de boekhouding en nog allerlei andere administratieve taken, daarnaast ben ik ook nog telefoniste daar en de assistente van de baas ;)

20. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk maar goed uit! Want je moet jezelf niet verder de vernieling in helpen!!!

Deel Deze Pagina