@ MamatoB; een Bumboo seat of iets in die richting heet dat stoeltje. Lief dat je hubbie nog een sorry smsje heeft gestuurd Zolang Britt nog je lepel ongeveer uit je handen kijkt is het echt niet nodig om met hapjes te beginnen. Rosalie die had een paar dagen voor ze 6 maanden was voor het eerst een paar hapjes fruit op! @ Hellen; Gelukkig hoef je je geen zorgen te maken om Roos! Ben benieuwd wat ze van groente/fruit/pap gaat vinden! Ik ga Rosalie altijd tussen de 2e en 3e voedingen. Ze kreeg toen 5-6 voedingen per dag. Kwam meestal zo rond 11 uur uit geloof ik. @ Eerised, zo dat meisje krijgt die 2 wel dicht op elkaar zeg! Dat had ik ook gehad als ik die mk niet had gehad. Dan was Roos nog geen 1,5 als de volgende kwam @ Fransceka; wat leuk dat je vriendin bevallen is! Gefeliciteerd!! Balen dat je je zo rot voelt. Winterblues? @ Babijtje; Jurre is echt een prachtig ventje zeg! @ Jusi; Balen dat je nog zo lang moet wachten Maar wel fijn dat het een positief gesprek was!
Vanaf pagina 340 . MamatoB, zo jij bent druk geweest met het uitruimen van je kast! Wel een lekker opgeruimd gevoel nu waarschijnlijk . Hihi fijn zon man die jou de schuld geeft van zijn eigen gesnurk Een bumboseat, zijn idd te bestellen op internet. Ik heb er 1 voor Mats toen gehaald via mp daar staan er ook aardig wat op. Madwin, hihi ja als ze bijna 7 zijn zullen ze idd wel een eigen menig hebben. Toch lijkt het me ook wel erg leuk die leeftijd. Ach ja zo heeft iedere leeftijd weer wat leuks heh. Ohh dat is niet zo mooi dat je het idee hebt dat jullie mannetje magerder wordt. Heb je goed om even een keer extra naar het cb te gaan. Pluk, ohh wat sneu dat Kylian nog een keer geopereerd moest worden. En ik lees van alles over kaartjes? Ik heb je niet op hyves, maar ik wil morgen best een kaart op de bus doen voor jullie dappere kereltje. Ikbenhetmaar, haha lekker heh dat shoppen voor die kleintjes . Hier wordt ook het meeste voor de mannetjes gekocht . Is het gelukt met het cadeautje? Francescake, balen dat je je nog niet veel beter voelt, beterschap! Super dat Sem weer helemaal goed gekeurd is door het cb! Gefeliciteerd met je vriendin! Leuke naam voor de kleine! Eerised, wat heb jij toch een heerlijk slaap kindje. Super lekker zeg dat ze zulke goede nachten maakt! Wat geweldig dat ze al zoveel nieuwe geluidjes maakt. Echt leuk heh. OOh die kindje schelen dan ook niet veel. Het is wel erg leuk hoor . Hier schelen de mannetje 17 maanden . Super dat je mannetje tussendoor thuis komt . Wat leuk dat morgen de partij kleding binnenkomt!! Heb je ook jongenskleding . Ariel, ooh jullie mannetje heeft ook lekker het klokje rond geslapen. Idd wel vroeg zeg 6.15 uur . Ik ben zelf niet zo van de boxpakjes. Ooh get Sofie weer een belletje vannacht . Idd hopen dat het eenmalig was. Babijtje, wat sneu dat Jurre zon last heeft van zijn tandjes. Hopen dat ze er snel doorheen zijn. Wauw wat een mooie fotos van jullie binkie. Wat een wijs mannetje is het al zeg! Jusi, balen dat ze op korte termijn niks vrij hadden. Wel fijn dat jij de eerste bent die aan de beurt is, mocht er een plek vrij komen. Elizabethje, knuffel voor jou! Brusje, hier het bedje nog niet naar beneden. Zo volgens mij heb ik het meeste gehad nu . Whoehoe ik ben weer redelijk bij .
@Booky, bedankt voor de krant Nu ben ik ook weer bij !! Meiden heb het helemaal bijgelezen, jeeetje wat een taak!! @Jusi, balen dat er op korte termijn niks beschikbaar was. Vacatures in de gaten houden en hopen dat er voor Sept. een plek vrij komt. Jeetje, dan zijn onze kids alweer een jaar... @Bevallen vriendinnen, gefeliciteerd! @Spam, super!! @Babijtje, wat een knap manneke is Jurre!! @Bedje, hier nog niet omlaag Vraagje! Kenji wilt tegenwoordig vooral staan en als ik hem rechtop zet tegen de bank bijv. blijft hij al ruim een halve minuut staan vroeg me af of meer aug/sept/okt baby's zo graag wilden staan en het zolang volhouden? Sorry voor diegene waar ik niet persoonlijk op heb gereageerd, heb alles gelezen maar een onmogelijke taak om overal op te reageren en val in de herhaling na Booky's krant
HAha mijnkleine geen dank voor het Booky's dagblad . HAHA. Hier ook een mannetje dat erg graag wilt en lang wilt staan.
hihi mooizo lief dat je ht vraagt en Babijtje ook thnx hier gaat het eigenlijk heel goed, met Alisa dan en met ons, me mega rotweek zit erop en die heb ik zo hier en daar iets minder rottig kunnen maken di heb ik Alisa zelf smorgens verzorgt en naar kdv gebracht woe papadag smorgens lekker even geknuffeld do idem als di maar naar s-moeder gebracht vr idem als di zaterdag uurtje eerder uit jaarbers Utrecht vertrokken naar me moeder, daar logeerde Alisa vanaf vrijdagmiddag, zelf de laatste fls gegeven en op bed gelegd en toen naar me eigen huis zondag kwam vriendlief me samen met Alisa ophalen in utrecht om 19.00 en mocht ik van me vader cq baas lekker weg en hoefde ik dus niet af te breken tot middernacht Helaas werd k middentijdens die beurs wel 'ziek' eccht zooo snotverkouden, kan me niet heugen dat ik dat al zo erg eens had gehad, dat maakte het dus wel wat zwaarder en die arme Alisa ook en die had ook verhoging (38.6) maar is ook snel weer opgeknapt nu zijn we weer zo goed als de oude 'normale' ritme zit er weer in, behalve dat me vader gister 50 is geworden en dat hebben we in het klein alvast een beetje gevierd maar wel met de nodige spanning omdat er vreselijke (echt werkelijhk onvoorstelbaar vreselijk, maar daar ga ik maar beter niet verder over uitwijken hier) escalaties zijn omtrent mijn vaders vriendin. Ben dus naast me werk deze week ook suuuuperdruk om het feest voor aanstaande zondag voor 130 man voor te bereiden en volgende week zaterdag gaan we met de fam naar dinnershow of dreams, waar San en ik in dec zijn verloofd, dat hebben we mijn vader kado gegven, dus ik hoop dat dat heel leuk wordt, ondanks het vriendin drama. ik hoop zooooo dat me vader leuk terug kan kijken op zijn 50e verjaardag, hij verdient het als geen ander dat er even heeel erg aan hem wordt gedacht en voor em wordt gezorgd! zo heel verhaal hihi sorry ik ga deze week ergens ofzo ook wel weer even spammen, en heb nu wel weer tijd hoop ik, om iedere dag even te komen gluren
meiden ik heb tot pagina 311 en vanaf 349 bijgelezen, meer lukt me echt niet.. @francescak gefeliciteerd! wat een leuke naam, Lynn, hebben wij ook nog aan gedacht (nouja, ik, me vriend wilde niet ) Jeetje meiden ik ben echt een betje de kluts kwijt wat betreft voeding weetje, je hoort zoooveel vrschillende dingen. ik doen wel gewoon me ding wat ik denk dat goed is natuurlijk, maar soms voel k me wel onzeker. Alisa krijgt hier altijd 7.30 210, 11.30 210, 12.30 fruit, 15.30 210, 17.00 groente, 19.00/19.30 240 papfles maar k hoor ook al veel over maar 3 flessen en vandaag op KDV vonden ze de fruit fles en daarna groente te dicht op elkaar (want hun geven 13.30 fruit en laatste mogelijkeheid voo groente is 16.15, en dan nog een fles ertssen, ja dat is dicht op elkaar ja thuis gaat dat ook niet zo) dus ik weet het ff niet meer waar ik nou goed aan doe, ik kan ook der groente thuis niet geven anders drinkt ze der papfles niet op daarna @Babijtje wat een lekker ding zeg, die Jurre vraagje: wanneer kan je de speen eigenlijk vervangen voor zo een drinktuit dan? @Eerised ooh meid wat leuk! als ik niet al een erg drukke baan had, dan had ik het ook direct gedaan! @mijnkleine ik zit me er nog even over te verbazen dat Alisa al aardig kan zitten, met der buikspuren trekt ze zich op vanaf half zit in der wipstoeltje ofzo en als je dan een speeltje voor der legt gaat ze het pakken en mee spelen, een beetje naar voren leunend, maar ze valt niet voorover en ook niet naar de zijkant als ik der tegen me aan hem gaat ze wel als een gek staan springen, fantastisch vind ze het, maar zelf staan lukt er zeker nog niet denk ik al zou ze het dolgraag willen volgens mij..
He Torties, ooh je had afgelopen week de beurs. Gelukkig heb je Alisa tussendoor nog wel even kunnen zien. Fijn dat die rottige week er nu op zit. Pff dat klinkt mooi kl*te met je vaders vriendin . Sterkte daarmee! Wat leuk dat je zoveel organiseert voor je vaders 50e verjaardag. Wordt vast erg leuk! Leuk weer Alisa spam .
Nee helaas niet. Me moeder had nog een trolleyding gekocht daar. Maar met z'n 2en was het echt bijna niet te doen. En dan zag mijn lijstje dr ongeveer net zo uit als die van jou! Me hele woonkamer stond vol met tassen vrijdag
Goedemorgen trouwens! Hellen hoe gaat het met Roos met drinken?? Zo gister na het schaatsen gingen we naar bed. En we horen toch ineens een klap. Is Rosalie uit dr bedje gevallen en had ze een onwijze bloedneus Dus die heeft vannacht maar gezellig bij papa en mama in bed geslapen. Ik maak me alleen een beetje zorgen, normaal is ze al ongeveer een uur op. Maar nu slaapt ze dus nog, ze ademt wel. Maar t lijkt echt alsof ze best ver weg is, want toen ik dr net ging verplaatsen gaf ze geen kik. Maar ja ze is ook wel 1,5 uur wakker geweest vannacht. Ik ga dr zo maar ff proberen wakker te maken, vind dit helemaal niks!
Knuf voor Elizabethje! Mijnkleine: Roos wil al wel af en toe kort "staan" ik meet alleen niet hoe lang ( zal ik eens doen..maar lang is het niet) Torties: nog gefeliciteerd met je paps! Wel: Rozenkind is dus van de ene op de andere dag een zo-goed-als flesweigeraar! Had ze 's ochtends nog 50cc gedronken op het KDV, 's middags kwamen ze niet verder dan 30 cc! Ik heb toen de nog lauwe fles meegenomen naar huis en het daar geprobeerd, maar mevrouwtje weigerde pertinent! Ze wilde wél mama's borst....dus: zolang ze borst krijgt drinkt ze wel. Maar ja..morgen moet ze weer naar opa en oma en daar moet dus toch echt weer 2x uit de fles gedronken worden.! Ik heb niets veranderd aan flessen, spenen of voeding, dus dat kan het niet zijn. Maar ik word er wel een beetje niet goed van...want ze had gister dus wel een lichtgewicht plasluiertje en ik haal ze zo uit bed om te kijken of we dan wél een goede natte luier hebben van vannacht..maar als dat niet zo is maak ik me weer zorgen. O ja: ze is nog keihard gebeten door een kindje op de groep...de tandafdrukken staan nu nog in haar handje Het groentehapje was een succes. Ze heeft er nog amper wat van op hoor, ze sabbelde maar wat...maar de lol was er niet minder om, getuige onderstaande foto:
@MijnKleine; Jurre staat en loopt hier al vanaf 4 maanden. Hij doet het het liefst de hele dag. Hij houdt het ook al lang vol @Torties; fijn om te lezen dat het goed gaat en je de week overleefd hebt. Wat jammer met dat vriendin gedoe van je vader, hoop dat het bijtrekt. Jurre heeft nog gewoon de speen op de fles hoor. Hij krijgt zijn diksap in een tuitbeker, daar mag hij lekker mee spelen en soms krijgt hij er wel wat uit en soms niet @Ariel; ach gut wat sneu voor Rosalie. @Hellen; ach wat vervelend zeg dat ze de fles niet wil. Zou ze pap uit een bordje wel willen? Leuk die foto's!!
Hellen dank voor de knuf! Superleuke foto's zeg.... wat een lol heeft ze! Aaahhhhh ook al gebeten. Sneu he...Hier hebben de tandafdrukken 4 dagen op zn neus gestaan. Gelukkig heeft ie er thuis geen last meer van gehad. Edit; was nog niet klaar maar er kwam een onwijs smeuige poepuier tussen... getver! Ik hoop dat Roosje er weinig last van heeft!
Morgen! Wat had ik een drukke avond gister, Eerst thuis gegeten, toen naar me ouders om Linde een kus te geven en op bed te leggen.. daarna door naar de verjaardag, we waren 22.15 terug bij me ouders. Linde uit bed gehaald voor de laatste voeding, en daarna snel naar huis. We hebben haar nog nooit na de laatste voeding mee genomen maar het ging heel goed, ze sliep gewoon tot vanmorgen 8.00 Nu ligt ze er weer in, maar ze heeft nog niet echt zin geloof ik. Ik ben ondertussen stoofvlees aan het maken, heerlijk! Vanavond lekker met rijst. @ Hellen, mooie foto's hoor!, en ik hoorde dat er rond 5 maanden een dip kan zijn met flesvoeding, heb een topic hier geopend bij flesvoeding. Moet je maar eens kijken anders. @ Ariel, oowjee wat zal je geschrokken zijn met Roos.