Goeiemorgen dames. Wij zijn net wakker. Lig lekker in bed en Fer zit de kleine meid een flesje te geven. Mijn neefje heeft hier ook geslapen wegens de voorjaarsvakantie, hij is hier ook de hele dag. En hij loopt nu als een of ander druk ongeleid projectiel door de kamer te springen en te rollen. Gisteravond is hij met Fer in bad geweest en het waren net 2 kleine kinderen haha. Fer is echt zijn grote vriend! Tot later, wij gaan nu ontbijten. Liefs
@ Ikbenhet maar, ben echt helemaal de pestpokke geschrokken. Heb ook echt een Olympisch record gevestigd in het sprinten geloof ik haha. Wist niet dat ik zo snel kon rennen zeg! Ik hoorde die klap en nog voor Rosalie begon te huilen deed ik dr deur al open haha
Heel hard huilen van de pijn natuurlijk we zaten ook alletwee helemaal onder het bloed. En ze wilde daarna natuurlijk niet meer in dr eigen bedje slapen. Maar bij ons was ze zo vertrokken.
goedemorgen, ga gewoon reageren wat ik onthouden heb! babijtje;leuke foto's van jurre!! en ook al tandjes die doorkomen!hier nog niks te zien. jusi:spijtig dat je niet vlugger kan beginnen,maar het is toch wel een mooie vooruitzicht hè groente-fruit: s'middags 30min voor de fles en s'avonds ook 30min voor de fles anders als ze nog geen honger heeft,krijg ik het er echt niet in! handvaten avent:die heb ik en ook de flessen,alleen kan noa niet uit die flessen drinken,alles loopt langs haar mondje af. elizabethje:hopelijk is het geen koemelkallergie!! dikke knuffel en hou ons op de hoogte! brusje,bedje staat hier sinds 2 weken lager,maar nog niet op het laagste. mijnekleine:hier wil noa nog niet staan,maar wel zo even afduwen op haar voetjes! mmm als kenji al wil staan kan je misschien beginnen met zo'n loopwagentje?!voor hem te stimuleren. arielei das vervelend!ja,het kan zijn dat ze daar toch last van heeft en dat ze iets meer slaap nodig heeft!hou haar maar goed in het oog. hellen:heb je al eens rijstemeel of granen geprobeerd in het flesje?dat geeft toch een andere smaak. leuk dat de groentepap voor de eerste keer toch een succes was en natuurlijk een leuke foto!! ikbenhetmaar:mmm stoofvlees!dat is echt lang geleden bij mij! eerised:gek hè hoe bij de mannen het kind naar boven komt als hij ook kan spelen! ik kan daar van genieten als mijn vriend hier echt gek en kinds ligt te doen met de jongens! hier alles goed. had gisteren noa pompoen gegeven en lekker dat ze dat vind! hier gaat haar mondje al open als de volgende lepel erin mag en als ze genoeg heeft houd ze haar lippen stijf op elkaar. ze begint het al goed te kennen. groetjes
@Ariel Begrijpelijk! Ik weet nog hoe mijn woonkamer er uitzag na de HHB.. Ach, bij de etos is op olvarit nu 25% dus ga ik daar wel even inslaan J Aah wat zielig van Rosalie L inderdaad maar even goed in de gaten houden! Kindjes slapen ook heel vast na een vervelende gebeurtenis heb ik begrepen.. misschien dat het daar ook een beetje mee te maken heeft.. Ooh haha ik lees dat er al weer kiekeboe wordt gespeeld @Elizabethje Bij ons op het kdv wordt het fruit pas om half 1 klaargemaakt. Gister heeft ze het toen ook direct gekregen, maar als ik dat vroeger wil moet ik het daar dus even op kdv over gaan hebben. En ik haal haar altijd om 17.40 op en om 17.00 doen ze geen voeding meer geven volgens mij (geen idee hoe ze dat dan met borstenkindjes op verzoek doen ) maar 16.15 was ook de laatste mogelijkeheid om haar der groente te geven terwijl ik dat liever om 17.00 heb. @Babijtje Vader-vriendin kwestie trekt niet bij.. het is al 9 jaar zo en wordt eigenlijk alleen maar erger. Onvoorstelbare dingen zijn er al gebeurd en zij heeft een zoontje die wordt 10. is dus gevoelsmatig mijn broertje, wat dat jochie allemaal al heeft moeten meemaken en zien en horen, dat is gewoon verschrikkelijk..maar ik kan niks voor em doen.. anders krijg ik die T**T achter me aan en die ellende moet ik niet in de buurt van me eigen gezin.. Maar nu staat het op klappen.. me vader slaapt al regelmatig bij mij of me broer en ze staan nu echt eindelijk op het punt dat me vader haar het huis uit gooit.. En dat rond zijn 50e verjaardag.. L ach.. ik ga er gewoon een knalfeest van maken voor em zondag! Ik zal binnenkort ook de taart even spammen die ik maandag op zijn echte verjaardag had laten maken en ook een andere die ik zondag op de beurs voor em had laten maken. (van die van de beurs werd hij zelfs emotioneel, op een positieve manier )
Rosalie die is juist altijd veel wakker als er iets ingrijpends is gebeurt of een drukke dag heeft gehad. (verjaardag, kinderboerderij, ballorig, KDV) Dan slaapt ze altijd erg onrustig.
Hier weer een goede nacht gehad half 8 tot 06.00 toen begon ze te brabbelen, lekker bij ons genomen en doorgeslapen tot 7.45 en toen had ze eigenlijk nog geen honger wel iets raars gehad, San was er van overtuigd dat ik er uit was geweest rond 03.00 omdat ze hard aan het huilen was, en ik ben ervan overtuigd dat ik absoluut me bed niet uit ben geweest.. hij zal het wel gedroomd hebben
@tortie, hier ook een die met 5 maandjes kon zitten, was helemaal verbaasd, want dat is best wel vroeg. wel wel erg leuk, vooral voor hun
hoi, @mijnkleine: david wilde vanaf 1 maand al graag staan en kan het nu ook al steeds langer. dan kan hij toch dingen beter zien. @ariel: ik zou me ook rot geschrokken hebben. gelukkig schijnt ze er nu geen last meer van te hebben. ik ben alweer verkouden en heb heel slecht geslapen vanwegen david. en dat net als wij hem naar mijn s moeder brengen vandaag. hopelijk ga ik straks opknappen van een warme douche
Beterschap Mare! Hoop dat je binnenkort toch ff lekker bij kunt tanken zeg! Want doordat je iedere keer zo weinig rust krijgt is je weerstand natuurlijk ook prut...
ja dat klopt, dat merk ik ook dat me weerstand echt laag is. meestal benik hier nu de eerste die ziek is en steek vervolgens ook nog eens david aan. hopelijk slaat hij deze keer over anders heb ik nog minder rust.
@mare: ja de 9 maanden na je bevalling is de weerstand nog erg laag he? Wist ik ook niet, maar ben nog nooit zo vaak ziek/verkouden geweest als sinds de bevalling in september! Wel vervelend... Britt neemt ook elke keer weer nieuwe virusjes mee vanuit het kinderdagverblijf
@zitten: Britt kan echt nog niet zitten, haha. Ze vindt het wel heel leuk om te zitten als ze je hand kan vasthouden met twee handjes, laat je haar los dan kukelt ze direct naar voren of naar achteren dus dat is nog geen succes hier. Ik denk dat Britt wat meer verbaal is ingesteld dan fysiek
@ babijtje, 2 hele leuke vrolijke kussens heb ik gegeven, kom even niet op het merk.. maar met bloemen en stippen..
Ikbenhetmaar ik ben ook heel benieuwd wat je nu voor je vriendin hebt gekocht. Torties wat vervelend dat die vriendin kwestie zijn 50ste verjaardag dreigt te overschaduwen. Ariel arme Rosalie die zal ook geschokken zijn zeg, zo lig je lekker te slapen en zo lig je op de grond met een bloedneus. Hier is Kylian vanaf 5 uur vanmorgen al aan het jammeren, hij huilt maar wil niet getroost worden enz enz. Tegen 9 uur wilde hij uit bed en na even graven bleek dus dat hij dacht dat hij iets fout had gedaan omdat hij nog een keertje geopereert moest worden. Geprobeert uit te leggen dat hij daar helemaal niets aan kon doen maar of dat tot hem doordringt. Hij wil ook niets meer, niet drinken, niet eten dus ondanks het advies vandaag zonder zetpillen te proberen heb ik hem net toch maar de reserve pil gegeven (die van 360 mg vna het ziekenhuis), dan houdt ik er nog eentje over voor vananvond. Groetjes Anita