September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Even snel berichtje, Kenji ligt in bed maar wil nog poetsen (vanmorgen niks van gekomen aangezien meneertje om 6u klaar wakker was haha), moet nog even onder de douche en wil nog wat leren voor Bart thuis komt.

Even uit het hoofd:

@Staan, grappig om telezen dat meer kindjes zo graag staan! Kenji stond zostraks, toen ik het de moeder van Bart liet zien,naast de bank en hield zich nog maar met één handje vast :$ Met het andere handje graaide hij naar de hond en zo heeft hij een halve minuut helemaal alleen gestaan :$ :D

@Zitten, hier de hele dag niks anders dan sit-ups haha, zitten gaat al een hele tijd super goed. Zal eens een filmpje uploaden van zijn sit ups die hij letterlijk de héle dag door doet! Kleine doorbijter!

@Ariel, oeh wat zul je geschrokken zijn!!! Gelukkig is ze er goed vanaf gekomen en kan ze nu genieten van een broodje pik hahahahaha!

@Hellen, ook Kenji ziet zijn flesjes niet meer zitten, dus krijgt hij nu ’s morgens een bordje pap van zijn fles+7schepjes rijstebloem in een kommetje, daar eet hij ongeveer driekwart van op. Als hij zijn fles niet wilt doe ik er een piepklein scheutje Dixap doorheen en dan wilt hij hem wel en verder zo’n 100gr bijvoeding aan fruit/groente.

@Torties, ben benieuwd naar de taart! Wel lief dat je zo’n groot feest organiseert. Shit van de situatie met vriendin-pa! Komt me bekend voor.. maar dan vriend-s-moeder...

@Ikbenhetmaar, jeetje waar sommige mensen het lef vandaan halen om te jatten en dat op klaar lichte dag midden op straat :$ !! Balen!!

@Eerised, haha klinkt gezellig bij jullie thuis!! Emerson helemaal ADHD! Heeft Fer vakantie? Lekker!

@Pluk, arme Kylian begrijpt er natuurlijk niks van.. Dikke knuffel! Gelukkig gaat het wel wat beter met zetpilletje!

Wie oh wie sla ik nu over?? ....*Denkt diep na*.... Nee sorry, meer kan ik echt niet onthouden.. Echt erg! Sorry! Ga gauw poetsen misschien valt me later nog wat in!

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Babijtje, ja niet normaal he.. en ze zijn zelfs nu afgeprijst voor 4,-!! waar mensen het al niet om doen..

@ Mijnkleine, ben heel benieuwd naar het filmpje!
    Poets ze/leerze :)

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Gisteren zat Kylian jeugdjournaal te kijken en daar was de grootste hond op.
    Die had een schofthoogte van 1.09 meter dus wij het meetlint erbij en dan mocht Kylian er naast staan, tot onze grote schrik is hij dus net zo lang.
    Dat zou dus betekenen dat hij in 1.5 maand tijd ook nog eens 3 cm is gegroeit. (kledingschoppppeeeeeheeen :D).

Ach 8 maart moeten we toch voor Kinley naar het cb kan hij daar meteen even onder de meetlat.

Staan dat doet Kinley niet Kinley begint dan meteen te springen :$, echt waar net haar broer constant in beweging zelfs stil zitten tijdens het eten is er niet bij.

Groetjes Anita

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Springen doet Linde al sinds ze 2 maand is ofzo, gek worden we er van hahah! :D
    Owww wij gaan maandag op vakantie!! Zo'n zin aan! :D

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Meen je nou echt dat mensen schoentjes van 4 euro bewust hebben gepikt?? Triest!
    Wij hebben laatst per ongeluk slofjes bij de Zeeman gepikt :( Dat was zo dom. Rosalie had slofjes van Disney Princess uitgezocht en ik moest nog even een paar rompers pakken voor Noah en zij had die slofjes beet. Maar toen ging Vin ff buiten staan met de wagen omdat Noah onrustig werd. Dus ik die rompers afrekenen, kwamen we er later achter dat Roos die slofjes dus nog in dr handjes had.

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lekker zeg! Waar gaan jullie heen?

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Ariel, dat vind ik geen pikken hoor, dat is per ongeluk gegaan.. dit niet.. nota bene uit de verpakking gehaald, en de verpakking terug gegooid.

We gaan naar centerparcs :D

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi tis natuurlijk wel gepikt maar zeker niet bewust! En die schoentjes bij jou zijn echt bewust gepikt! Echt triest!

Lekker hoor naar Center Parcs! Ik wil ook!!!

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Tuurlijk is het een soort van diefstal maar pikken nee.. dat is bij mij echt bewust.

Ja we hebben er ook echt heel erg zin aan, heb zo hard gewerkt de laatste tijd dat ik vindt dat we het wel verdiend hebben :D

10. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ jatten: Bah bah, wat ontzettend asociaal!!! Niet normaal hoor.

@ centerparcs: Ik wil oooooooook!!!!!!!! Zooooo'n zin in, even lekker weg, met z'n drietjes of met vrienden er bij, gewoon even lekker weg een paar dagen!!! Ga vanavond eens met manlief overleggen:D kom op goeie ideeen hier :p

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden,

heb ff alles teruggelezen, jeetje ik heb ook de olympische spelen zitten kijken, maargewoon helemaal voor niks :D Jeetje echt stom hoor 2x de binnenbaan :p

Nou goed, ff denken....

Ik ga ook bijna (nou ja bijna) 22 maart gaan we lekker een weekje naar landal :D

@ikbenhetmaar, schoentje van 4 euro stelen is wel erg zielig ja.
    Moet ik zeggen dat ik per ongeluk ook wel is wat heb gestolen bij de ah, dat lag toen nog onder de wagen, leg ook niks meer onder de wagen nu.

Moet ff verder denken hoor, lukt niet zo goed :p Weet niet echt meer wat ik allemaal heb gelezen.

@pluk, hoopdat het snel weer beter gaat met kylian !!

@torties, wat een gedoe zeg met je vader en zijn vriendin

@staan, Lorenza doet dat nog niet hoor, zitten wel.

Verder weet ik het echt niet meer :D

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja erg he die rit van Sven, had hem het zoo gegund, en dan zo'n domme fout van de coach.. :(

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja echt niet normaal, moet eerlijk zeggen dat ik lal lag te slapen op de bank hoor, maar mijn vriend had me wakkergemaakt voor de laatste rit van Sven, nou ik was ondertussen weer aan het dommelen, hoor ik opeens zo zag je wat hij deed ?? Ikzeg nee ik was alweer aan het slapen, zegtie die lul neemt 2x de binnenbaan.

Nou........ maar goed toen wisten we nog niet dat het de schuld was van de coach , maar het blijft gewoon stom, want hij had gewoon goud gehad anders.

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ik vind het zo grappig! Iedereen die zegt dat het de schuld is van de coah, maar ja hij schaatst natuurlijk wel zelf de binnenbaan in! En ik weet dat ie het deed op aanwijzen van de coach, maar toch. Snap ook niet zo goed waar die coach zich mee bemoeide?
    Misschien krijgt ie wel veel geld van Essent. Ging ze anders aardig wat duiten kosten! :D

15. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    @Ariel, haha dat zei Bart ook al dat de Coach misschien goed betaald heeft gekregen haha!

Hebben het hier ook gekeken, baal er zo van!! Weet uit ervaring hoe verdomd frustrerend het is als je op een kampioenschap zo'n stomme fout maakt dus ik wil me niet eens voorstellen hoe zwaar Sven het met deze fout moet hebben :$

Huisje is weer schoon en Kenji wordt net wakker dus eerst maar even met meneertje aan de gang, komt de rest straks wel :D

16. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ikbenhetmaar
    aaah heerlijk vakantie zeg! geniet ervan!

hier gaat het niet zo best, nouja, op me werk met me pa dan, hij is vanncht bij een vriendin geweest en heeft ervan gemaakt dat het zijn vriendin is in de hoop dat dat de druppel voor haar ook is dat ze eindelijk der koffers pakt (want ze is het huis niet uit te krijgen)
    en het werkt.. ze belde me net of ik dozen kan komen brengen van me werk...
    dus ik heb dat twee man laten doen en ze smeekte me haar zoontje naar zijn papa te brengen, ben ik dus ook gaan doen...
    poehee ik heb zo medelij met dat jochie maar ergens ben ik zooo blij als me vader eindelijk van haar 'verlost' is, na 9 jaar shit, schelden en geweld

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ariel je heb gelijk hoor, want sven kon natuurlijk ook denken wat lul je nou ik moet de buitenbocht hebben, maar ja misschien ging hij ook twijfelen en d8 mijn coach zal wel gelijk hebben.

Het blijft hoe dan ook een stomme actie !

@torties nou das fijn meid, hoop dan dat ze ook echt weg gaat deze keer.

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Heb wel alles bijgelezen, maar geen tijd en zin om nu op iedereen te reageren.

Vandaag weer gewerkt, dus Kenji bleef vanmorgen bij mijn vader.
    Onze hond werd helemaal gek toen mijn vader ging met Kenji vanmorgen, aangezien hij op vrijdag ook altijd mee mag. Ben hem toen snel uit gaan laten, maar onder het uitlaten was ie nog aan het piepen en blaffen. Dus toen ik naar mijn werk ging, was ie helemaal van slag, en was ie flink aan het blaffen. Ik hoop niet dat de buurt er last van had. :)

Om 12.30 was ik bij mijn ouders, waar Kenji lekker lag te spelen op het speelkleed. Ik heb nog bij mijn ouders gegeten, en Kenji lag er in de wipstoel bij. Daar had ie even lekker zitten poepen, dus wou mijn moeder hem na het eten verschonen, bleek ie helemaal onder de poep te zitten! Had mijn vader vergeten de randjes naar buiten te doen. :D Dus is Kenji nog even in bad gegaan daar, en om 13.30 waren we dus pas thuis. Heb hem toen meteen op bed gelegd, en hij slaapt nu nog! :$ Gek kind, zondag had ie maar 2 uur op een dag geslapen, en nu slaapt ie al bijna de hele middag.
    Denk dat ik zijn groente dan ook maar een dagje oversla, en gewoon een grotere fles maak als normaal. Anders komt het niet uit met de laatste fles vanavond.

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Torties, klinkt echt zwaar shit van je vader! Dus dat jongetje is dan ook je halfbroertje?

Gisteren hadden wij ook schaatsen gekeken. Of ja, het laatste gedeelte eigenlijk. Dus wij zetten net op het goede moment de tv op de goeie zender, want we hadden net Uri Geller zitten kijken wat we opgenomen hadden van afgelopen vrijdag.
    En jeetje, wat zwaar klote voor Sven zeg! :(
    Eigenlijk wilde we op tijd naar bed vanavond, maar uiteindelijk lagen we pas om 23.45 in bed.

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Wij zijnwel gelijk gaan slapen daarna hoor, had geen zin meer om op het commentaar te wachten :p

Deel Deze Pagina