@pluk, ojeej Kylian nog steeds aan het huilen, arme knul. Hoop dat het snel weer beter gaat ( zeg ik ook elke keer geloof ik) Kinley 6 maanden !!! JEEJ ! Zo lekker boterhammetje gegeten en pap, word ze alweer groot dan he ??
hallo, druk weekje achter de rug elke dag weer wat, tandarts huisarts enz..zo ff sophia bellen voor afspraak voor levi voor een helmpje @mamatob: wat een schattige foto's van britt en echt leuk dat ze al tandjes heeft!! @werken/thuisblijven: ik ben thuisblijfmoeder...we redden het financieel op 1 loon...als ik verhuisd ben ga ik wel werken.. @hellen: dikke knuffel...weet niet zoveel van borstvoeding maar kan je niet afkolven voor snachts zodat je man in t weekend er snachts uitgaat? dan kan je ff tot rust komen want dat heb je hard nodig.. @ikbenhetmaar: jemig dat is echt zielig dat ze voor 4 euro iets stelen de mensen af en toe bah..liep net buiten en zag dat er een band van een kinderfietsje gestolen was...echt zo zielig. groetjes
Ja maar ik denk dat hij niet alleen huilt omdat hij pijn heeft maar dat hij er ook bij droomt en daar wakker van wordt, dan moet er weer geslikt worden en dat doet natuurlijk pijn. groetjes Antia
@ MamatoB, Mooie fotows hoor! @ Pluk, ahh arm mannetje.. en Kinley al aan het brood ja? doe je er dan ook beleg op, of gewoon een droge boterham? @ Booky, Ik heb een kusje aan Linde gegeven hoor vanmorgen, fijn dat Mats nog even slaapt, zal die wel nodig hebben denk ik! Heb je al overlegd met de HA? Ben ik iemand vergeten? Sorry niet bewust dan.
Ikbenhetmaar, ja vanochtend gelijk even de ha gebeld. Zolang er geen koorts bij komt hoeven we niet langs te komen. Tenzij we het echt niet vertrouwen. Hij is nu wakker 37.7 en goed te pas. Hij heeft alweer een boterham op en praatjes voor 10. Vanavond eventueel een paracetamol geven om de pijn een beetje te onderdrukken.
Ha dames.Roos is dus écht een flesweigeraar geworden.Na een hartstikke goede dag aan de borst, werd de fles vanochtend vriendelijk doch zeer dringend geweigerd en de fruithap ging er wél in als koek.En toen ik net binnenstapte bij mijn ouders, zette ze het op een brullen zodra ze me zag. Ze wilde meteen aan de borst! Consternatieburo zegt, dat het wel vaker voorkomt dat ze ineens alleen nog maar borst willen en adviseerde nu lepeltjespap of drinken zoals diksap, vruchtensap en thee. Ik ga kijken of ze dat uit de fles wil drinken. Misschien ziet ze heel die fles niet meer zitten.In dat geval adviseerden ze om maar te kijken of ze uit de voeten kan met een flesje met siliconen anti-lektuitje. Ik heb dus van alles ingeslagen nu, ook voor bij opa en oma. Vanaf vandaag zijn we dus met Roos op eet- en drinkavontuur....ben benieuwd!
@ Pluk, mooie foto ! @Helen, hoop dat je er wat op kan vinden zodat roos wel de fles gaat nemen. Succes met je eet drink avontuur
Pluk, erg leuk die foto's!! Hellen, succes met het uit vogelen van de juiste fles/speen. Haha ze blijven je verrassen heh die kleintjes .
sorry foutje bedoelde niet hellen maar mare oepssie mijn dag kan nu ff niet meer stuk ik had me aangemeld via mail van een makelaar over beschikbare huurhuizen heel af en toe komt dat voor... en ja or ik had er 1 gezien gelijk gebeld en morgen gaan we kijken dus als we ja zeggen ben ik weeeeeeeegggggg uit rotterdam zoo heerlijk het huisje is op het eiland waar ik oorspronkelijk vandaan kom 15 km van de oorspronkelijke plaats waar ik wil wonen maar dat maakt niet uit ga liever daar zitten en dan vanuit daar weer verhuizen dan dat ik hier nog jaren moet doorbrengen.. als het doorgaat kan ik weer onbezorgd naar buiten met de kleine strandje dichtbij beter kan niet... dus ben heel benieuwd morgen vind het echt zo spannend... zo moest het ff kwijt en als het morgen wat word ga ik wel gek worden haha
@fightforlove, succes, hoop dat je het huisje krijgt Al kan ik me niet voorstellen dat je uit Rotterdam wil