jij woont dus in een betere buurt dan mij haha kreeg laatst een brief dat onze wijk qua veiligheid een 3,9 scoort terwijl het gemiddelde een 7,7 is dus in woon in een asobuurt
Ja je woonde op zuid toch ?? welke wijk dan? Tja een betere wijk ik weet het niet, maar goed ben hier geboren dus ben het gewend. Dus voel me ook gewoon veilig hier op straat.
Goed bezig Ariel, ik wilde je nog een schop tegen de andere bil geven maar je bent al blauw lees ik . Fightforlove, wat spannend zeg!! Ik hoop dat het wat is en dat je snel iets naar jullie zin hebt!
tarwewijk..buurt van de bas jungeriusstraat, pleinweg.. maar er is gewoon een groot verschil waar j woont in rotterdam mn vriend zn tante woont in een wijk op rotterdam-noord en als ik daar loop voelt het wel anders wel veiliger.. maar ik ben geboren en getogen op een eiland goeree-overflakkee... dus dit is nog steeds een te grote omschakeling plus dat ik wel es had verteld ook hier dat ik ben lastiggevallen op straat ed ben helemaal opgelaten nu kan haast niet stil zitten haha erg he...
@fightforlove, ooooh de tarwewijk tja das de slechtste buurt Nee daar zou ik ook niet willen wonen hoor, in heel Rotterdam Zuid niet trouwens Ik woon in de wijk stadsdriehoek , vlabij centrum/kralingen/crooswijk
Mijn vried vind een dorp ook vreselijk trouwens, hij zegt altijd als je kind dan wat gedaan heeft, weet jij het eerder dan dat hij thuis is
Hihi ik heb niet eens echt een favoriete stad. Ik vind Utrecht, Amsterdam, Rotterdam echt heerlijk! Den Haag vind ik ook wel leuk, maar zou daar echt nooit willen wonen. Ja in de vogelenbuurt wel, maar dat kan ik over 100 jaar misschien betalen haha
Zo 1 van de februari mama's 2008 is bevallen. Die heeft de bevalling zonder vk moeten doen! Ze had weeen, maar die ging weer weg, dus was ze gaan slapen. En toen ze wakker werd had ze weer weeen, maar nog niet zo heel erg en toen kreeg ze ineens persdrang. Kreeg antwoordapparaat bij vk vriend thuis gekomen en ze kon de weeen niet meer weg zuchten. En moest echt meepersen, was het hoofdje dr al uit en 1 wee later de rest
Fightforlove, waardeloos lijkt me dat dat je je niet veilig voelt in je woonomgeving. Kan me voorstellen dat je dan z.s.m. iets anders wilt hebben. Dit klikt wel erg goed. Hoop dat het morgen ook echt wat voor jullie is! Ik kom uit een stad(je) vlakbij Arnhem. Nu in de achterhoek in een dorp. Maar gelukkig niet zo'n klein dorp waar iedereen elkaar kent. En we hebben een prima centrum met alles en een leuk uitgaansleven .