September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Sofie, zoo heftig zeg van je (Ex)-man.
    @ Hellen, veel succes meid!

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    ahhh...ben zo druk bezig dat ik ben vergeten te kolven en ik heb nu zo een afspraak bij de fysio, dus kan het nu ook niet doen....hmm..gaat lekker zo

3. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    jeetje meiden wat kletsen jullie toch..

ff vraagje
    wie wil de aankomende meeting organiseren?
    ik heb er wel weer zin in, maar kan het er even niet bij hebben het weer te organiseren..

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik wil wel organiseren!

Over meeting gesproken, zal zo ff dat geld naar je overmaken. Vergeet het iedere keer. Hoeveel was het ook al weer?

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Volgende meeting als je met mij wil rijden dan tenminste. Kunnen we misschien beter met onze auto gaan. Die gaat op gas! Als je het niet vervelend vind om in een andere auto te rijden tenminste.

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ben benieuwd waar de volgende meeting dan plaats gaat vinden en of ik er ook bij kan zijn. zou er wel zin in hebben. en nu is david ook wat minder vermoeiend dus dat zou voor mij ook leuker zijn.

oh man ik ben zo moe. morgen kan ik tenminste "uitslapen" en dan zaterdag ochtend helaas werken.

Oh hellen: ik wilde al langer voorstellen om haar eens uit een beker te laten drinken. je kan haar zelfs leren om zonder tuit te drinken. kost in het begin uiteraard meer tijd maar het kan. http://www.drjacknewman.com/video-clips.asp hier staat onderaan een filmpje met een newborn. zo schattig

7. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Hallo dames,

helaas lukt het mij niet om te reageren, sorry maar ik moet ff gaan zeuren. Vind het werken heeel erg zwaar, mijn man past wel op Gizem maar als ik thuis kom moet ik nog het huishouden doen en koken :( en moet ik de kleren van gizem van te voren klaar zetten want meneer kan niet even in de kast kijken. Stond gisteren echt op het punt om ruzie te krijgen, maar heb me ingehouden. word me allemaal teveel. Ook dat Gizem om 5 uur s ochtends wakker wordt en ik niet meer naar bed kan, want om 7 uur moet ik er weer uit. Ben blij als het morgenavond is....

O ja en Gizem krijgt ook een tand!! gelukkig heeft ze er geen last van, zou dat nog komen?

Nogmaals sorry dames, lees wel mee maar heb geen tijd om te reageren :( dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft!!!!!!

8. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hallo allemaal! Voetbal op tv dus heb tijd om bij te lezen en te reageren. 20 Pagina’s doorspitten dus even kijken hoever ik kom :)

Hier een filmpje waar Kenji staat (let niet op zijn charmante kleertjes haha, ‘huispakje’ haha), hij staat nu steeds steviger en zelfs al met één handje los als hij zich om wilt draaien en probeerde vandaag langs de stoel te schuifelen maar verloor zijn evenwicht toen hij zijn voetje verzette haha.
    http://www.youtube.com/watch?v=2gPPLOvJhWc

En hier is hij sit-ups aan het doen zodat hij een mooie 6pack krijgt later ;) ;)

http://www.youtube.com/watch?v=7TQtr2R4fBE
    &
    http://www.youtube.com/watch?v=R3fTayvI55c

Drukke dag gehad vandaag en ben blij om even niks te moeten doen, Kenji was ook kapot dus badje maar overgeslagen, ‘op de hand gewassen’ en lekker naar bed.

9. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    @Hellen, hoe is het gegaan met de potentiële kopers?
    Wat een leuke foto spam van Roos weer en idd wat een klein poppetje! Leuke naam wel Selene, was ze te vroeg geboren? Leuke kleertjes heeft Roos trouwens aan!

Even rechtsbijstand bellen over je makelaar! Lijkt me niet dat jullie dat moeten betalen!

@Jusi, je ziet er lekker fris uit op de foto, hele leuke spam van Kenji en jou!

Leuk he zo’n fotoboek, heb hem hier bij WijFotoservice gemaakt en was idd heel wat werk maar super leuk resultaat :D

@Mare, wow, kan een luier zo strak dan dat ze er buikpijn van krijgen? Dan moet je hem toch wel heel apart strak doen of niet?

Dikke knuffel voor jou, dat je snel meer rust mag krijgen!

@Booky, arme Nils zat dus duidelijk wat dwars! Gelukkig heeft hij daarna nog lekker geslapen :D

Oei Mats last van zijn oortjes, beterschap voor ’t arm ventje!

@Mamatob, haha Britt straalt helemaal wat een leuke spam!!

@Babijtje, vervelend als ze niet meer in slaap komen door de vermoeidheid, hopelijk heeft hij wel

@Zingen, Kenji voelt er niet zoveel voor hahaha, waar dat nou aan ligt........ Fluiten vindt hij dan wel weer gezellig, maar dat kan ook niet vals he haha! :D

@Eerised, gefeliciteerd voor je vriendin!! Wat een aparte naam, nog nooit gehoord!

Bart is nu Juventus – Ajax kijken en ik hoop voor je broer nu gewoon daar binnen zit zonder al teveel problemen!!

@Slaapzak, leuk dat je even binnen komt wippen, gelukkig dat het wel gaat. Zolang je verbetering, of iig geen achteruitgang merkt. Dikke knuf!

@Jocruella, veel beterschap voor Damian, ze moeten er jammer genoeg idd allemaal doorheen al die virussen..

@Sofie, wat fijn dat het met de BioBim en de Calmomel siroop zo goed gaat!
    Kenji slaapt meestal nog even van 17u tot 18u en om 19u gaat hij in bad en naar bed. Weet niet hoelaat ’s avonds je bedoelt?

@Torties, dikke knuffel!! Je hebt ook genoeg op je bordje op het moment.. Wel heerlijk dat Alisa de nacht door gehaald heeft! Heb je nog wat aan dat boek gehad?

@Joyce, heerlijk dat je het nu zo kan verdelen met je vriend, scheelt een hoop he! Nu hopen dat hij het volhoudt zo ;)

@Madwin, alvast hartelijk gefeliciteerd met en voor je dochter!!

@Streepjescodes, van de Nutricia? Haha hier ook fanatiek aan het sparen en de zwitsal zegeltjes ook al maar die gaan een stuk langzamer :D

@Pluk, arme Kylian, daar had niemand op gerekend natuurlijk! Wat leuk dat Kinley zo geniet van haar brood :D !! Wat een leuke fotobewerking en gefeliciteerd met haar 6e vermaanddag :D

@Fightforlove, Levi een helmpje, hoelang moet hij hem? Hoe gaat het met de hypotheek-problemen?
    Heel veel succes morgen als jullie naar ’t huisje gaan kijken! Top! Zal duimen voor jullie!

@Ariel, beetje laat haha *schopt onder kont*
    Wow, zonder vk bevallen, dan was ik denk ik zwaar in paniek!!

@Rotterdam en andere steden, als ik hier niks achterliet woonde ik in een hutje op de hei in Spanje hihi. Zou me in de beste wijk van R’dam nog niet op m’n gemak voelen geloof ik :$ Nee, ben niet zo stedelijk aangelegd..

@Ikbenhetmaar, hahaha waar haal jij de tijd vandaan om hier steeds te slowchatten hahaha :D
    Jij bent echt dé sept-mama wat posten betreft haha!

@Meeting, ligt weer een beetje aan de locatie, wil best helpen organiseren als hij een beetje te doen is vanaf hier :) Tis toch een uithoek waar wij wonen ;)

Het is rustig hier! Na een uur bijlezen nog altijd hetzelfde laatste berichtje!

10. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Jeyyy.... Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!!!!!!!!!!!! :D

@ Hellen: spannend met Roos, hoop dat de alternatieven aanslaan!!

@ eerised: Wat voor opleiding zou je willen doen? Ach meid, je hebt nog tijd zat. Leren kan altijd nog. Nu lekker genieten van jullie kleine meid!

11. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    @Merakli, onze berichtjes hebben elkaar gekruist. Héééle dikke knuffel! Jonge, jonge dat jij nog niet 100x ontploft bent thuis, wat heb jij een bewonderingswaardig engelen geduld met die kerels thuis!!! En als je het hem nou eens wat minder makkelijk maakt en het hem zelf laat doen, niet meer opruimt en kookt (of alleen voor jezelf), zou dat niet helpen? Alsof het nog niet zwaar genoeg is allemaal, ook om Gizem te moeten missen!!
    Dikke knuffel!

Oja, hoe is het eigenlijk met Gizems voorkeurshouding? Moet ze nog een helmpje?

12. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Leuke video's mijnkleine!!!

13. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    ff spammen!! lang geleden dat ik dat niet heb gedaan.

14. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    nog een keer

15. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    mama aan het helpen :D

en nu ga ik slapen

16. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    geen probleem meid
    9 euries
    als je me rek nr niet meer hebt moet je me maar ff pben

leuk dat jij het wilt organiseren :D heb er echt zin an!

17. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    neehoor tuurlijk vind ik dat niet erg :) als hij niet heel anders rijd! al rijd ik tot nu toe zo weg in elke auto
    en anders eventueel heb ik nog de diesel van me vader of broer

18. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    @Merakli, super leuke spam! Ze is hard gegroeid en veranderd!!

@Torties, hahaha, hoe oud is Alisa eigenlijk.. Stiekem al het jaar gepasseerd ;) (in je handtekening staat onderaan: 11-01-2009 ;) )

19. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Dank je wel dat je het vraagt mijnkleine, de laatste keer ben ik niet meegeweest omdat ik die rotte cursus moet volgen 4 weken lang :mad:. Ze moet nog een keer over een week ofzo, en dan vraag ik het wel, maar het gaat de goeie kant of vind ik zelf.

Inderdaad heb een engelengeduld, maar die raakt ook een keer op meid :) weet niet hoe lang ik dit ga volhouden, is geen optie om alleen voor mij te koken. Als ik het werk nou leuk zou vinden vond ik hetn iet zooooo erg, maar ik moet door de zure appel bijten. |Had gelezen dat je aan het leren bent geweest, je bent op de goede weg :)!!

20. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Gaat snel, Kenji is ook gegroeid!!

@ Torties, knuffel meid en vind het top van je dat je een feest organiseerd voor je vader!!!!!!!

Deel Deze Pagina