September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @mijnkleine
    ooh dat staan filmpje
    ongelooflijk zeg! :D

@Merakli
    dikke knuffel meid
    behalve dat ik wl een sper behulpzame vnt heb die, en ook kookt als hij vroege dienst en zelf de flessen prima klaar kan maken en kleertjes kan uitzoeken, kan ik me toch wel een beetje voor stellen hoe je je voelt.
    het IS ook heel zwaar he meid, zoveel werken! dus schaam j vooral niet en probeer alsjeblieft ook zo hier en daar een ontspannen momentje voor jezelf te pakken

2. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @mijnklleine
    zooo dat staat er echt al lang in me handtekening :D hahahaha wat e blonde muts ben ik toch ook eigenlijk :p
    ga het gelijk aanpassen

3. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hoi dames!!

jemig wat kletsen jullie toch!!!

heb wel alles gelezen maar beetje veel om te reageren!

Vanachtend is men man weer met sem bij de dokter geweest! hij hoest echt als een zeehond!! zo zielig! ook heeft hij een ontstoken oog! gister zat die helemaal dichtgeplakt!!
    volgens de dokter gewoon verkoudheid! maar meneer drinkt zijn flessen niet meer leeg!! echt zo zielig!! maar goed in de gaten houden!
    Ga morgen wel met hem zwemmen! hij vind dit zo leuk! en het is gelukkig niet meer zo koud buiten!
    morgenavond vieren mijn schoonouders hun trouwdag! dus word weer een druk avondje voor sem! hij is het enige kleintje ( er zijn er wel 2 op komst!) dus iedereen wil em vasthouden enz!

@ikbenhetmaar: ben je morgen aan het werk??? kom ik ff aan!
    ben benieuwd naar de broekies! ben nog op zoek naar een nette spijkerbroek! misschien heb je ook nog iets anders leuks hihihihi!

@meeting: ik hoop ook dat het voor ons een beetje in de buurt is! Zou het wel heeeeeeel leuk vinden om mee te gaan!!

Nou ga ff tv loeren!!

4. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @mijnkleine: ik herken het zeker wat je mannetje doet!! als ik sem in zijn wipstioel zet raakt zijn de rug de achterkant niet!!! hij wil altijd rechtop zitten ! hahahah aan buikspieren geen gebrek!!

5. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @eerised: als je een link hebt voor je kleding hou ik me aanbevolen! is het allemaal nieuwe kleding???
    ik ben dol op noppies en name it!

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Mare: in het begin hebben we met Roos ook cupfeeding geprobeerd. Dat was toen geen succes. Ik vraag me daarnaast ernstig af, of het KDV -wat toch al zo moeilijk doet- een dergelijk tijdrovende methode überhaupt wel ziet zitten

Merakli: van de ene werkende mams naar de andere: een dikke knuf. Het IS gewoon heel zwaar. Nu heb ik ge3en man in de buurt, maarf ik lees wel, dat jij van de jouwe ook niet de steun krijgt die je nodig hebt. Ik hoop, dat je er samen uit komt! Wat een droppie is je meisje toch!

Zoo..mijnkleine, die kenji gaat als een speer he! Wat een snelle kerel! Sele was 10 dagen te vroeg, Roos, volgend de gyn, zelfs 12. Maar Roos was 49 cm en Selene 43 en er zat een kilo verschil tussen. Zo zie je maar ! En dank voor de complimenten over de outfit. Het is een beetje van mezelf en een beetje van maggi ( oftewel: gekregen)

Roos heeft vanmiddag wederom niet willen drinken. Een melkpapje ging er een beetje in, net als wat fruit en een 20 cc diksap. En weer wilde ze meteen na mijn binnenkomst bij me drinken. Mijn ma dnekt nu dat het komt door het voeden op verzoek, maar ik zei al: als je volgens schema voedt, dat eet ze echt ook niet als ze geen honger heeft, hoor!

HUIS: tja...hoe zal ik het eens zeggen. Mijn ex zei het wel treffend: je zakt in prijs en trekt andere mensen aan die wel dezelfde torenhoge en soms irreële wensen hebben. Deze mensen waren op zoek naar hun droom huis, zo eentje waar NIETS aan mis is. De makelaar heeft nog gezegd, dat je altijd wel plussen en minnen vindt in welke woning dan ook. Nu zeurde de vrouw in kwestie, bijvoorbeeld, over het feit dat het een jaren 60 woning is. Dat wísten ze! Ze komen er na het weekend op terug, maar ik weet al wat ze zullen zeggen.

Ik zeg: on to the next!

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Jaaa van 10 tm 17.00! :D

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hahahahaha tsja kijk naar het tijdstip en je weet genoeg vrees ik..;)
    Maar ik ben dan ook verslaafd, en ik ben erg slecht in verslavingen te minderen :D8)

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Sofie, idd die speeltuin die blijft wel ;). Volgende week wagen we nog een poging. Gelukkig was Mats vandaag erg goed te pas. Lekker gegeten en nu ligt ie lekker te slapen, nadat ie met Nils en papa in bad was geweest.
    Ja idd een leuke baan heb ik :D. Erg leuk, heb vooral klassen in het lwoo en vmbo, helemaal top :D.
    Wat heftig joh van je (ex) man.

Merakli, goed om even wat van je te horen. Kan me goed voorstellen dat het werken je heel erg zwaar valt. Waardeloos dat je vervolgens thuis ook nog flink aan de bak moet.. Terwijl je dan eigenlijk niks meer zou moeten hoeven doen en lekker moeten genieten van Gisem. Heb je het al besproken met je man?
    Wat een knapperd jullie meisje. Echt heel erg veranderd zeg, groot alweer!!

Leuk een meeting, zou kijken of we er dit keer wel bij kunnen zijn :D.

Mijnkleine, top filmpjes!! Hij staat echt al goed zeg, hihi wat wordt ie groot!!

Francescak, wat sneu voor het kleine mannetje die verkoudheid. Idd maar even goed in de gaten houden of hij wel voldoende vocht binnen krijgt.

Hellen, die lui weten toch waar ze gaan kijken. Dan weet je ook dat het een huis is uit de jaren 60 lijkt me :(. Naja op naar de volgende idd :(.
    Vraag me idd af of het met het voeden op verzoek te maken heeft. Mats werd ook op verzoek gevoed en heeft gelukkig altijd netjes gedronken.

Zo net lekker wezen sporten, nu ff met de beentje op tafel :D.

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Jeetje, weer een hoop gekletst in 1 dag tijd! :$
    Ik heb wel alles gelezen, maar ga wederom niet reageren.
    Is het mij iets te laat voor. ;)

Vandaag gewerkt, en ein-de-lijk mocht ik eens een keer ander werk doen. Ik zeurde daar al over sinds ik terug was van zwangerschapsverlof, dat ik dat werk ook wilde leren.
    En dat was echt leuk werk. :) Hier een linkje van de lamp:
    Raimond - Moooi.com
    Ook fijn dat de leidinggevende zei dat ik een heel snelle leerling was, en dat dat makkelijker zou zijn als iedereen zo was. Toch wel een compliment dus.
    Nu maar hopen dat er voorlopig geen moeilijk werk op onze eigen afdeling komt, anders mag ik weer terug. ;)
    Dit is het type lamp wat ik normaal gesproken altijd maak:
    Clusterlamp, design by Joel Degermark, 2004 for Moooi - Moooi.com

Met Kenji vandaag geen bijzonderheden, maar met mij wel. ;)
    Ik denk namelijk dat ik een blaasontsteking heb, want heb zo'n vage buikpijn en moet constant naar de wc. Maar dan hoef ik telkens maar kleine beetjes te plassen. Dus morgen om 14.50 mag ik naar de dokter, ga ik gelijk maar voor mijn rugpijn, en mijn teen die helemaal open ligt door zwemmerseczeem. ;) Drie voor de prijs van 1. :p

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    HAha Jusi, ja dan kun je idd maar beter meteen al je klachten die je hebt laten onderzoeken ;). Als je er dan toch bent..
    Oh dat is wel even een verschil in lampen. Fijn dat je nu eindelijk wat anders mag doen.

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
  13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
  14. Zo meiden, heb van alles gedaan hier.
    En de kleertjes op hyves gezet..
    Morgen alles op MP zetten!
    Ga nu slapen ben moe..

En zit al heel de avond in de stress over m'n broer want het was weer mis gegaan in Turijn!
    Ado DenHaag supporters en supporters van Krakau uit Polen om Juventus te 'helpen'. (tenminste supporters, eerder Hooligans)Steekpartijen, ME, rubberen kogels enzo...
    Pfffff.. Nouja zal blij zijn als hij smst dat hij weer met de bus naar Nederland komt!
    M'n broer is gelukkig geen vechtersbaas ofzo..

Nouja nu ga ik slapen. Ogen vallen bijna dicht!
    Liefs

15. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!

meeting:heb ik wel zin in ,maar aangezien ik in belgie woon is dat voor mij waarschijnlijk uitgesloten.spijtig!

marakli:leuk nog eens iets van je te horen!!
    wat is gizem veranderd seg!!

mijnekleine:leuke filmpjes van kenji!
    die gaat vast en zeker snel kunnen lopen!

ja,die slaap uurtjes bedoel ik,tussen 17u en 18u,maar gisteren heeft ze dan wel weer willen slapen,van 16u tot 18u.

francescak:eek:ei sem nog zo verkouden??dat duurd wel lang eer dat hij is hersteld!
    moet hij geen medicatie nemen ??

veel plezier vandaag op de trouwdag??

booky:eek:h fijn dat mats zich al wat beter voelt!!dat gaat de goede kant op!

ooh die job,ja,dan zal jij wel weer makkelijk op je kilo's van voor de zwangerschap zitten??
    dan heb je zo te horen geen moeilijke klassen??

ex-man:ja is wel een heftige periode geweest.

jusi:leuk dat je eens iets anders mocht doen van werk.

succes bij de dokter!je hebt al een heel lijstje:D

wat een dure lampen seg!!maar ik vind die bol wel mooi,maar zou er niet zoveel geld aan willen uitgeven.

eerised:dan was het nog een heftig dagje voor je broer,hopelijk komt hij nog heelhuids thuis!?

jou web-winkeltje is echt leuk!!
    heb al eens rondgeneusd,zijn het nieuwe of 2de-handse kleren??

hier was noa weer zo vroeg wakker,6u pppff,wanneer gaat die nog eens wat langer door slapen!?

allè voor mij begint de dag alweer.

groetjes

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

Hier ook weer vroeg uit de veren helaas. Maar ja...niks aan te doen he!

@ Hellen; balen dat het waarschijnlijk niks wordt met de kijkers. Raar dat je dan naar een jaren '60 huis gaat kijken als je dat eigenlijk te oud vind...

@ Jusi, Die bol lamp die vind ik wel mooi. Maar dat andere ding is echt afschuwelijk!

17. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    goedemorgen,
    gister naar het cb geweest, alles goed ons prinsesje weegt nu 7500 gram en is 66 cm lang, precies op de middellijn:)
    nou ik ga ook weer want ze heeft er geen zin in

18. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Goedemorgen dames!

@eerised: wat is je website? of heb je ze nog alleen op hyves staan? PB me anders ff, worden we vriendjes :D

@hellen: wat rot zeg van die 'kopers'. Belachelijk dat ze zich niet eerst even goed oriënteren voordat ze jouw huis gaan bekijken. Maar je hebt er ook mensen tussen die gewoon 'zeiken' zodat ze voor hun gevoel makkelijker een lager bod kunnen doen he... dus je weet maar nooit, misschien krijg je toch nog een bod...

@jusi: wat fijn van je werk... Hoe was het bij AH gegaan? Hopelijk goed! Oh ja, wat betreft blaasontsteking,ik heb een dubbele gehad vlak na de bevalling,da's geen pretje! Hele specifieke pijn daar onder in... en inderdaad hele kleine beetjes plassen... ik heb er twee antibiotica kuren voor moeten nemen voordat het over was. Sterkte! Dikke kus!

@ hier: lekker op tijd opgestaan vandaag op mn vrije dag. Ik was om kwart voor acht klaar wakker. Heb Britt dus maar wakker gemaakt :p en de fles gegeven. Ik wil vanmiddag even naar het weeguurtje gaan bij het CB want ben ontzettend nieuwsgierig wat ze weegt nu :D en onze meid is vandaag 5 maanden oud!!! :D zoooo trots... nog maar 1 maand en dan is ze al een half jaar :$ kan t me gewoon niet voorstellen, t gaat ZO SNEL!!!

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd met de 5e vermaanddag van Britt!!

Ik was hier al vanaf half 6 wakker. Ik hoorde Noah een beetje geluidjes maken in bed. Hoopte eigenlijk dat ie weer in slaap zou vallen, maar helaas. Toen de wekker van Vin om 10 voor 6 ging was het over. Rosalie die kwam met een slaperig hoofd om kwart voor 7 even kijken waar al de herrie vandaan kwam. Noah lag te kraaien onder de babygym :D

20. Sofie, waar woon je dan in België?
    Want we houden natuurlijk voor de locatie rekening met de dames uit Limburg.
    Vorige meeting was in Oss..

Miss een brutale vraag hoor, maar wat is er gebeurd met je ex-man?
    Als je het niet wilt vertellen heb ik niks gevraagd hoor meid.

Ik hoop het ook dat hij heelhuids thuis komt, maar heb niks meer van 'm gehoord. Vlak na de wedstrijd voor het laatst, toen had ik een oproep gemist maar toen niks mee gehoord.
    Ik hoop maar dat hij het vergeten is en in de bus heel diep in slaap is gevallen! Pff..

Ariel jij bent ook weer vroeg zeg! Ik was om 08.00 beneden.
    Haha die ene lamp is toch mooi?

Brusje, prinsesje groeit mooi zeg, precies zo op de middenlijn.
    Netjes!

Hier redelijk geslapen.. Kon niet echt in slaap komen, beetje kut dat ik hem niet meer heb gesproken toen hij weer veilig in de bus zat!
    Kleintje sliep om 20.15 en ze werd om 07.40 wakker, zij heeft wel goed geslapen!
    Gisteravond alle kleertjes op hyves gezet: Bébé d'Amour Baby en Kinderkleding Winkel
    Vandaag alles op marktplaats zetten.

Morgenmiddag is Fer weer thuis, hij werd woensdagmiddag nog naar Tsjechië gestuurd met 5 klantjes en gistermiddag heeft hij enkele uren in de file gestaan..
    Maarja, morgen hadden we eigenlijk een afspraak staan voor de Belastingaangifte, maarja dat word niks.
    Dus heb ik maar verzet!
    Maar ben zooo benieuwd wat we terug krijgen.
    Waarschijnlijk een paar €1000,- omdat we voor €10.000 hebben verbouwd dit jaar en de heffingskortingen enzo!

Oh ik ga, ze gaat huilen!

Liefs

Deel Deze Pagina