September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Joyce, woon jij vlakbij het Centrum? Vin die gaat straks namelijk naar Rotterdam en als je bij het Centrum in de buurt woont dan kan die ze meteen ff bij je in de bus gooien. Anders post ik ze straks of morgen.

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    omdat noa moeilijke darmpjes heeft en mijn dokter heeft gezegt dat groentepap zwaarder verteerbaar is dan fruitpap,dus doe ik dat maar hè,maar hier werkt het goed!
    ze eet nu samen met ons.

ja,het was echt een moeilijke periode!
    sommige dagen ging ik echt door een hel!
    maar gelukkig had ik mijn pa en mijn broers die me af en toe wouden helpen ,want de jongste ging toen nog niet naar school en ik had op dat moment geen werk en ik moest echt alles alleen doen qua regelen notaris enz...

maar na een maand of 5 heb ik mijn huidige vriend tegen gekomen en toen ben ik heel stilletje uit dat soms diepe dal gekomen en na een jaar of 2 heb ik het een plaats kunnen geven.

3. MamatoB, vervelend dat je er te laat achter kwam..
    Maar ach, jullie zijn allebei gelukkig nu!

Sofie, shit heej.. Wat heftig!
    Ook al wou je al uit elkaar, je hebt kindjes samen en heel veel lief en leed gedeeld.

Ik ga hem straks nog even bellen, want heb nog steeds niks gehoord.

Ja, meestal is hij op vrijdag of zaterdagochtend thuis, maar hij was natuurlijk dinsdag om 18.00 thuis en om 11.00 zijn we met z'n 4en op het gemakkie naar zijn wagen gelopen!
    Maar is wel goed, want dan blijft het salaris wel gewoon dik :) ..
    Ik denk dat hij dan maandag weer weg moet!

Ik vind dat Noah juist netjes eet hoor, niet veel en niet weinig..

MamatoB, ik heb er gewoon u en uw van gemaakt, die gekke hoofdletters ook in het midden van een zin haha..

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha dat zijn inderdaad de pluspunten van ADHD! Vincent kan ook ontzettend goed dingen onthouden. Weet echt belachelijk veel van politiek. Heeft even een hele moeilijke cursus met succes afgerond toen Rosalie net geboren was. Weet niet of jullie dat iets zegt WFT (Wet Financieel Toezicht) Die is best pittig zeg maar!.

5. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    mamatob:ik heb hier ook èèntje met ADHD,maar dan mijn oudste zoontje!

ooh eerised,dan heb je een lekker lang weekend met fer?

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Had jou ex-man geen ADHD dan Sofie?

7. Ja, als hij op maandagmiddag weg moet wel..
    Anders is het weer zaterdagmiddag laat en dan maandagochtend!
    Maarja z'n vrachtwagen is ook kapot. Dus hij rijdt deze week op een ander.
    En miss dat ie die maandagmiddag weer op moet halen!
    Weet het morgen pas...

8. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    nee,was mijn oudste zoontje.

9. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zou wel leuk zijn hè eerised,zo'n lang weekend!?

vriend die werkt nu in het weekend en hij gaat voor ander werk kijken,maar dan zal hij waarschijnlijk wel in de week gaan werken,ja dan zal dat voor mij aanpassen zijn denk ik.

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ja dat had ik begrepen. Maar vaak als een kindje ADHD heeft dan heeft de vader het ook ;)

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Hellen de spenen van Nuby hebben ook zo'n systeem dat er al na gelang de zuigkracht de vloeistof toeschiet.

Kinley heeft nu ook zo'n speen op haar kleine (diksap) flesje zitten, ze drinkt nu sinds 2 dagen zelf haar "ranja" op en ze sopt niet om dat de spenen meteen antilek zijn.

Hier een redelijke nacht gehad, ben er maar 2 keer uitgegaan de 2de keer heb ik Kylian weer een zetpil gegeven.
    Hij wilde vanmorgen niet eten en ik wil er ook niet te veel druk op leggen, zodra Kylian het woordje moet hoort dan zet hij de kont tegen de krib (net als zijn vader) dus ik zet hem er straks gewoon een bordje met een boterham neer.

Groetjes Anita

12. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    oh dat wist ik niet,maar nu zijn er wel onderzoeken bezig naar van wie het zou afkomen en ze kunnen de papa natuurlijk niet meer testen,maar ze denken al wel van de papa!
    nu nog even zijn autisme uitsluiten en we zijn er mee klaar.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Welke zijn dat dan pluk? Kan ze niet vinden op de site van Nuby

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Succes ermee Sofie! Kan een lange weg zijn naar de juiste begeleiding. Krijgt je zoon ook medicatie? Zo ja wat voor?

15. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ja,hij krijgt rilatine,2 per dag en dat werkt gelukkig goed,nu heeft hij tenminste wat concentratie.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Is hij daar niet onwijs suffig van?? Vincent heeft dat vroeger ook geslikt. Maar als Noah ADHD blijkt te hebben dan mag hij die medicijnen absoluut niet hebben van Vin. Concerta ofzoiets schijnt beter te zijn. Je reactie vermogen word ook echt heel slecht door Ritaline.

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

@ariel: so dat klinkt lekker echt helemaal uitslapen. hopelijk hoef je vin daar niet voor wakker te maken ;)

@mamatob: gefeliciteerd. 5 maanden alweer, voor david is dat over drie dagen. oh haha naja mij valt net op dat die dag helemaal niet bestaat :p dan maar 1 maart

@hellen: jammer dat cupfeeding niet wilde. ja ik zit dan in een luxe positie omdat jaap david komt brengen als ik moet werken, maar ik zou zeggen ze doen op het kdv hun best maar. als een fleskind ineens zou weigeren dan moeten ze toch ook wat verzinnen. ik denk trouwens dat het bij roos voornamelijk mamahonger is waardoor zij weigert. oh lees nu dat je er een beetje doorheen zit. echt balen maar denk eraan dat je toch echt een sterke vrouw bent met wat je tot nu toe hebt bereikt. en ik wilde jou ook al op de breastflow fles wijzen misschien is dit iets voor je?

@sofie: oh dat is wel heel heftig met je ex. ook al waren jullie uit elkaar hij was toch wel een deel van je leven. merk je het nu nog aan de jongens dat ze er nog last van hebben?

adhd: mijn stiefvader heeft er last van en één van zijn zoons de andere zoon heeft add. mijn Zwager heeft adhd. al die mannen toch :D mijn man is een klein beetje hyperactief maar gelukkig maar zo licht dat we er geen last van hebben. ik denk dat david hem ook gaat opvolgen als ik hem nu zo bekijk. maar ik vind het ook wel leuk hoor en wat drukker ventje. heel ondernemend is hij nu al.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Misschien dat het met maar 2 per dag wel mee valt hoor, maar ik geloof dat Vin er op zijn toppunt iets van 10 moest slikken per dag. Hij heeft een hele erg vorm van ADHD

19. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    nee,niet suf,maar hij kan s'avond niet slapen,hij ligt pas rond 22u te slapen en ja dan is hij s'morgens nog moe hè

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja ik hoor het net van Vin. Die mocht ook na 4 uur echt geen pilletje meer nemen want dan kon die indd niet slapen en ging die zweten enzo.

Deel Deze Pagina