@ Eerised,volgends mij lopen de kleertjes goed he! (niet stiekem al mijn klanten weg pikken he.. ) haha geintje @ Hellen, hopelijk bellen ze snel terug, dikke knuffel!
Ikbenhetmaar, ik had trouwens gegoogled op de naam en bij het KVK. En kon er geen vinden! Alleen een winkel in Abbebroek, België met dezelfde naam.. Maarja hoe weet ik zeker dat de naam niet bestaat? Niet als het echt gaat lopen ik alsnog een andere naam moet verzinnen.. Haha jouw zaak loopt al zoo goed joh .. Heb al één bestelling haha!
Oh Hellen.. Bébé d'Amour Baby en Kinderkleding Voorlopig alleen nog via hyves, als het beter loopt een eigen webshop. En met marktplaats ben ik nog bezig.. Maar ben van alles aan het doen dusja !
GRMPF...hyves is blacklisted hier op mijn werk.....Ik ga één dezer dagen zeker even kijken. (Kom met al het gedoe rondom Roos toch niet echt aan werken toe hier)
F gefeliciteerd. Schema Het is inderdaad de bedoeling dat je heel langzaam richting een 'volwassen' eetpatroon gaat. Ontbijt (hier nog een fles 210/7) tussen doortje (hier fruit of soepstengel) Lunch ( hier brood + fles 210/7 waar ze wat van laat staan) tussendoortje (fruit of stoepstengel) Diner (hier warme prak + toetje) en hier thuis doen we altijd voor het naar bed gaan wat lekkers. voor Kylian betekend dat drinken + koekje of snoepje voor Kinley betkend dat een papfles van 210/7 Zolang Kinley het daar nog goed op doet en we met zijn allen tevreden zijn laten we dat lekker zo Hellen ik weet eigenlijk niet wat Kylian voor een kindje is, sommige dingen van Indigo kinderen komt wel weer overeen maar anderen dan ook weer totaal niet, Kylian is een echte meattetarian en houdt erg veel van rust en regelmaat. Drukke omgevingen vind hij ook heel leuk hoor maar dan moeten we wel zorgen dat we op tijd thuis zijn zodat hij even rustig zijn eigen ding kan doen voordat hij naar bed moet. Tot nu toe laten we hem gewoon zijn eigen ding doen maar helaas soms moeten er dingen en dan moeten we praten als brugman om hem zover te krijgen. We moeten dan echt vertellen waarom wij vinden dat het beter is voor hem en wat er kan gebeuren als hij het niet doet. Hem niets zeggen en b.v de volgende dag ergens mee naar toe slepen werkt echt niet dan raakt hij van slag. Maar als we b.v zeggen dat we morgen weg gaan en dat het een verassing is waar we naar toe gaan dan gaat het wel weer goed. Groetjes Anita
amai pluk:jij hebt wel al een bijdehands kindje!zo goed al kunnen nadenken! wel goed dat hij zoveel heeft gegeten en gedronken,gaat de goede kant op! torties:hier ga ik als ze 6 maand is de middag fles weglaten en een volledige voeding groentpap geven. fightforloveuper!!!wanneer ga je verhuizen dan?? hier lekker gegeten:rijst met tomaatjes en kabiljauwhaasje mmm en nog een deel van het huishouden gedaan en nu eventjes rust!
Oja gisteren Kylian op de weegschaal gehad en die weegt nu nog maar 15 kilo Hopelijk gaat hij snel weer 'normaal' eten en klimt het gewicht weer omhoog want er blijft echt niets over van ons mannetje. Groetjes Anita
Pluk, zo dan!!! En hoe zwaar was hij eerst? 18kg toch ofzo? Zo Kinley heeft nu al een 'volwassenen' patroon. Netjes hoor.
AHHHHHHHHHHHH....er is niet één lactatiekundige aanwezig en het consultatieburo is gesloten. Nu ze alleen maar borst wil en mijn productie het niet lekker doet, overweeg ik nu serieus om de huisarts te bellen en te vragen om Domperidon.
Hellen gewoon bellen meid ook huisartsen behoren van deze dingen verstand te hebben en als het antwoord van je eigen huisarts je niet aanstaat dan wacht je een paar uur en ga je naar de weekend arts Eerised hij was in oktober nog 17 kilo Groetjes ANita
..is mijn eigen huisarts dus niet aanwezig..... Hang nu aan de lijn met de assistente van de vervanger. Die gaat overleggen en ik mag om 4 uur terugbellen. Komende weekend, als ze de borst blijft nemen, is er natuurlijk niet echt een probleem, merkte ze op. Dat is wel zo. maar maandag begint de ellende weer van voren af aan.
hellen: iemand bellen van vbn? en voor je productie wisselvoeden? of wil roos dat niet? heeft bij mij enorm geholpen toen ik een dip had. en verder in het weekend lekker de rust nemen en roos veel bij je houden. dat werkt ook goed op je productie. ik weet dat het moeilijk is, maar misschien kan je echt even alle afspraken afzeggen en echt rust nemen? iig tot je misschien domperidon oid kan krijgen. echt balen, je kleine meisje moet natuurlijk wel voldoende binnen krijgen
Hellen, echt weer een opmerking voor een dokters-assistente! Nee dan niet nee, maar jij wilt verdomme toch gewoon weten wat je kan doen tegen dit probleem? Pluk, zo dan is Kylian behoorlijk afgevallen. Maar hij is vast weer op de goede weg! Heb trouwens net even KVK gebeld, kan de naam gewoon gebruiken!! Ben zo blij....
@ eerised, mooi dat die nog vrij was, niet te lang wachten met inschrijven hoor want voor je het weet gaat iemand met jou naam er van door, en kan jij daarna helemaal opnieuw beginnen!