September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Top Eerised, maar gauw vastleggen de naam :D

2. Ikbenhetmaar, ja ik had het al nagekeken.
    Jaarlijks € 47,00 ongeveer..
    Zit er aan te denken om volgende week te gaan. Want de kleine is op dinsdag toch altijd bij mijn schoonmoeder!

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *heeft zich inmiddels op een andere compueter hier aangemeld op de hyves van Eerised :) *

@Mare: wisselvoeden heb ik geprobeerd, maar daar kan ze erg vervelend door gaan doen. Vaak heeft ze er dan gewoon geen zin meer in. Dus om te voorkomen dat ik ze te vroeg loskoppel en ze niet meer verder wil, laat ik ze maar zo lang hangen tot ik meer zuigen dan slikken zie.

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    heb je je wel gerealiseerd dat als je je inschrijft de belastingdienst direct een melding krijgt en je verplicht bent BTW aangifte te doen? Weet niet of je dat zelf kan maar anders moet je daar een boekhouder voor gaan zoeken.

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hmm lees net me berichtje terug en staat er wel een beetje bot.. sorry niet zo bedoeld hoor..;)

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Francescak, ik zie dat je online bent! kom je nog gezellig winkelen? wel Sem mee nemen he..:D

7. Ikbenhetmaar, dat bedenk ik me net ja..
    Hmm lastig! Even overleggen morgen met Fer.

Hellen, wat vind je er van :D ?

8. Maakt niet uit Ikbenhetmaar, ben wel wat gewend hoor!

9. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    :) Hihi, tnx..
    Wat fijn dat je de naam trouwens mag gebruiken!

Hellen, tjees, daar schiet je ook niks mee op!!

Zo, nu wel, fijn weekend, m'n oma zal zo wel komen.

Doeggg!

10. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Eerised, ja denk daar goed overna meis, doe geen overhaaste dingen beslissen want dan gaat het mis.. en heb er al veel op hun b*k zien gaan..;)

Als je je inschrijft krijg je een kvk nr en ook een btw nr, (je sofi nummer met daarvoor B01 ;) )
    Je bent dan verplicht of maandaangifte/kwartaalaangifte of jaaraangifte te voeren, je moet een crediteuren en debiteuren beheer bij houden en een voorraadadministratie.

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Eerised; ziet er goed uit!!!

Een beetje basic boekhouding moet te doen zijn. Mijn beide exen hadden een eigen bedrijf en de administratie was prima zelf te doen

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zoo pfff me vader komt morgen logeren. Dus ik ging net alvast ff t luchtbed pakken. Ga ik kijken, zit de stop er niet! Heel het huis overhoop gehaald.
    Vind ik em in een la in de keuken.....

13. Ikbenhetmaar, Ok.. Nou dan moet ik nog maar even wachten met inschrijven! Op hoop van zegen dat de naam niet gepikt word. ;)

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Eerised, als je wil heb ik hier nog boekhoud boeken voor je liggen van Vin!

15. Hellen, dankje..

Ja mijn moeder heeft op het begin van mijn vaders bedrijf ook zelf de boekhouding gedaan, toen was het nog maar voor 5 mensen! Daarna hebben ze het door de boekhouder laten doen.
    En Fer heeft er ook wel verstand van, en ik heb op m'n opleiding ook nog volop in de boekhouding gezeten.
    Moet wel te doen zijn!
    Maar voorlopig wacht ik er dan nog maar even mee...

16. Ariel, hahaha lekker suf :D ..
    Ik heb ook vaak van die actie's.. Offe zoeken naar je mobiel die gewooon in je broekzak zit!!

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden ben ikook weer ff heb nog niet alles teruggelezen, ga ik zo ff doen

meeting: ja heb ik ook weer zin in,ik ben van de partij, voor mijmaakt het niet zoveel uit waar het is.

zo ganog ff verder teruglezen, want julliue hebben veel gekletst vandaag

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja ik wil ook meeten!!
    Maar wel graag dit keer wat dichterbij me huis.. vond oss toch echt te ver..:)

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat is voor jou goed te rijden richting Utrecht Ikbenhetmaar??

Dames die willen meeten, als jullie mij even een pb sturen met je email adres dan zit er via datumprikker weer even wat data in! Dan kunnen we daarna kijken waar we naar toe gaan?

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja utrecht is wel te doen! :)
    Ik zal je een pb sturen

Deel Deze Pagina