Ariel, wat wil je er voor hebben? Word weer lastig volgens mij met de meeting.. Meiden in Drenthe, Puntje van Limburg, ooooveral haha!
Helemaal niks, die dingen vangen hier ook alleen maar stof. Ik heb ook nog wat boeken van BV in balans: omzetbelasting, financiering en belastingen.
Nee hoor! Vin gaat om 15.15 uit de Meern weg, dan komt ie ff naar huis en dan gaat ie naar Rotterdam! Winkels zijn daar open toch vanavond?
ja de winkels zijn open, nou hij kan ze in de bus gooien hoor, ik woon idd vlakbij het centrum, het is zeg maar om de hoek van de kubuswoningen.
Ariel, nou als je wil kan je ze dan opsturen? Zo, ik zit even te verzinnen.. Want ik wil iig alvast een domeinnaam vastleggen! Denken jullie van www.bebedamour.nl Of niet?
ja das makkelijker dan denk ik. Nou woon ik niet zo ver van hofplein maar goed als je niet zo goed de weg weet.
Joyce, ok leuk hoor! Al zou ik zelf niet meer in een stad ofzo willen wonen. Woon heerlijk in Puttershoek met alles in de buurt.. Ariel, moet ik verzendkosten naar je overmaken? Want zal wel in een pakket moeten als je een aantal boeken vestuurd..