KDV belt net. Roos wil weer he-le-maal niets en slaapt aan één stuk door, door alle drukte heen. Ze zijn dusdanig bezorgd, dat ze aandringen op doktersbezoek. Heb dus de vervangend HA weer gebeld en kan er om 16 uur terecht. Vooralsnog heeft ze in ieder geval geen koorts.....
Ja ik vind het wel gezellig zo lekker druk En nu voor mij ook alles in de buurt, 2 supermarkten om de hoek en de stad is 5/10 minuutjes lopen voor mij, dus daar ben ik vaak te vinden
@Jusi Flash player werkt niet op me werk L Kan de lampen niet bekijken @Eerised Kan je een link van 1 van je advertenties van marktplaats naar me sturen ? Dan kan ik via al je advertenties de rest bekijken J Heb je die kleertjes van ikbenhetmaar overgenomen? Jeetje zeg, kan me voorstellen dat je blij bent als je broer weer terug in NL is! @mamatoB Gefeliciteerd met jullie meisje J 5 maanden alweer! @Eerised Wij doen de belastingaangifte altijd zelf? Wie hier doet dat nog meer zelf? Wel lekker hoor als je een hoop terug krijgt! @ikbenhetmaar Aaaah nog zo een meisje die zo aan het bunkeren is hier nog eentje, ach ik laat der maar een beetje, ik laat der niet huilen (lees krijsen) als ze trek heeft.. @Ariel Aah jou staat dus een lekker uitgerust weekend te wachten als het goed is @Eerised Hou je al je inkopen en verkopen dan ook al netjes bij enzo? Of hoeft dat nog niet als je nog klein bent? @hellen Sterkte meid, in ieder geval staat je weer een fijn weekend met lief te wachten J
Hellen.. Wat eng! Ze is dus suf wat ik er van begrijp? Ah meid wat naar allemaal.. Knufff Ariel, je hebt pb terug nu vergeet ik alleen m'n adres haha. Dom! Joyce ja dat is wel lekker idd.. Weet je waar Puttershoek ligt? Ik heb op Hofplein op school gezeten en kom ook vaak in de stad.
JA zag het staan en puttershoek nee niet echt weel langs de a15 volgend mij toch, tenminste als ik het goed had gezien toen ik er langs reed met de vroige meeting Mijn zusje heeft ook op hofplein op school gezeten ,zadkine ehm.. ze deed daar de horeca opleiding, maar ze heeft hem niet afgemaakt.
Hihi was het maar zo'n feest dat me een uitgerust weekend te wachten stond. Ff vergeten dat me pa komt logeren haha. Maar kan natuurlijk nog steeds uitslapen!
Torties, ja ik hou het wel netjes bij. Welke kleertjes ik allemaal heb, en aan wie ik ze verkocht heb, verkoopprijzen etc etc. Maarja wij houden ook echt alle inkomsten en uitgaves bij. Zelfs kleine dingen ! Ik moet ze nog steeds op MP zetten haha. Ze staan wel op hyves: Bébé d'Amour Dat zei ik ook al tegen m'n vriend want het kost toch weer 100,00 maarja die is weer bang dat hij wat vergeet ofzo omdat we afgelopen jaar hebben verbouwd en alles haha ! En nog meer specifieke dingen..
ff een fotootje net gemaakt, ze liggen met zijn tweeen in het campingbedje bij mijn schoonmoeder Bekijk bijlage 54472
Wel gezellig inderdaad! Maar word er een beetje gek van dat er altijd wel wat is in het weekend. Dan is er weer een verjaardag dan heb je weer verplichte opa en oma bezoekjes, dan komen er weer vrienden langs. Word er niet goed van af en toe.
ja hier ook nooit een weekendje rust hoor We slapen elke vrijdag op zaterdag bijn mijn schoonouders en dan gaan we zatermiddag pas weer naar hui en dan ga ik zondag eerst naar de sportschool en meestal daarna nog wat doen met zijn viertjes.
Ariel, irritant is dat he! Wij kiezen de laatste tijd echt meer voor onszelf want we hebben alleen het weekend natuurlijk, en verjaardagje hier, dingetje daar, broer/zus, opa en oma.. En voor je het weet ben je weer een paar weekeinden alleen met andere bezig! Dus wij zijn een beetje op de egoïstische tour ! Joyce, uhm A29.. Bij Oud-Beijerland de afrit of de A16 bij Dordrecht richting de Kiltunnel! Dan kom je in de Hoeksche Waard .. Ik heb de opleiding ook niet afgemaakt!! Leuke foto....
Nou zat ik bijna goed Ok nou das niet zo ver weg van hier. JA mano wilde perse bij zijn zus in bed, nou toen heb ik hem er maar naast gelegd, nu liggen ze lekker samen te spelen en mano is ook een beetje dora aan het kijken
@ Joyce ahhh is dat die schattige legging die je gekocht had bij me? Had hem nog niet bij iemand aangezien maar echt super leuk! Men wat kletsen jullie veel ben even met klanten bezig en hoppa weer 2 pagina's erbij!
Echt heel schattig! Heb nu net een heleboel nieuwe collectie weer binnen. witte jurkjes met rode stippen enzo.. ooow zo geweldig