Joyce, ach veel mensen weten niet gelijk waar Puttershoek nou ligt! Ikbenhetmaar, wij kletsen wel door hoor.. !
@eerised, waar ben je tussen aan het twijfelen dan ?? @ikbenhetmaar, gaat de nieuwe collectie ook op je site ?
@ Joyce, voorlopig niet.. heb gewoon de tijd er niet voor. Als je nog specifiek iets zoekt, kan je altijd mailen.. kan altijd ff tussendoor wat foto's maken, maar uploaden kost te veel tijd nu
ok, nee ik zoek niet echt iets hoor Ja lekker, meid bijna vakantie !! Ik kom zoiezo nog eind maart ff langs bij je in deventer als ik in landal zit.
Dacht eerst aan www.bebedamour.nl Maarja ik zit te denken wat nog meer kan! Mijndomein.nl zat ik net op te kijken, 9,00 per jaar.. Is dat duur?
Geen idee, ik weet echt niet wat ik betaald.. ik heb toen wel uitgezocht dat flexwebhosting de goedkoopste was.. dus moet je even daar kijken wat het kost..
Ik ben ook benieuwd naar de rest hoor die ik nog niet heb gezien en naar hoe de kindjes zijn gegroeid!! Ikbenhetmaar, ok zal zo even kijken.. Ik krijg veel vraag naar kleertjes in andere maten haha!
dankjewel voor de felicitaties... zoo heb net al adreswijzigingen doorgegeven..nu nog ff verhuisdozen bestellen... en ik krijg dus 15 maart al de sleutel... en per 1 april moeten we hier weg zijn dus 2 weekjes om te verhuizen haha..maar dat gaat wel lukken word alleen beetje druk.. ben zo blij blij blij blij.... van dat koophuis waar die verkopers zo lastig deden heb ik nog niets gehoord... hoop nietdat het rechtzaak gaat worden heb ik geen tijd voor haha ik ga er weer vandoor moet nog veel doen!! oow en straks met de verhuizing ben ik ff offline moet ik afkicken van zwangerschapspagina doeii doeii