Ikbenhetmaar, ok mooi! Hoe doen we dat? Dan kan ze m toch via jou doen? Joyce, ja joh.. Anders blijf ik twijfelen joh! haha Moet een keer de knoop doorhakken. Heb de domein aangevraagd.
Eerised, goed dat je hem hebt vastgelegd heb je goed! Ikbenhetmaar, vind je ze op elkaar lijken?? Ik zie het zelf niet meer zo, zeker niet als ik foto's van Mats erbij pak op die leeftijd. Gloeiende gloeiende wat een dikkopje was dat . Ik zal eens kijken of ik die 2 eens naast elkaar kan leggen.
Booky, WOW.. Die lijken op elkaar zeg! Jeeetje.. Ikbenhetmaar, ok geregeld .. De kleine zit op schoot en de laptop erbij, zit er ééntje de hele tijd aan die laptop te plukken en te klauwen joh.. Hieerrrrrr dat ding! Ik wil ook al die mooie jongens zien..
Heb je die foto's van mij op hyves gezien? Zijn niet zo duidelijk (foto van een foto gemaakt) daar lijkt Mats idd sprekend op mij. Arm kind
Ja die heb ik gezien, gisteravond met Linde zitten kijken.. Ze vind jullie erg leuk want ze ging heel lief lachen (niet uitlachen.. )
hellen:ik wacht ook op positief nieuws van jou! booky:leuk joh je job,maar ik vind je precies qua lichaam er toch goed uitzien als je eigenlijk(bijna) niks meer had gedaan! ja,dat zal dan wel af en toe spanning zijn in die klassen,maar dan word het tenminste niet te saai! dankjewel voor het compliment van de sterretjes! en leuke spam!! ik vind ze ook op elkaar lijken! francescak:ben je al eens naar een andere dokter geweest??want de jouwe zegt dat dat maar een gewone verkoudheid is. kan toch niet dat dat al zo lang blijft aanslepen!
MamatoB, ik zit op je hyves te kijken.. En ik zie daar toch leuke foto's van jou en je vriend.. Gemaakt met de webcam van de laptop, hahahaha
MamatoB, accepteer mij ook eens op hyves heb je al heel lang geleden toegevoegd hahaha! Ik wil ook die fotows zien!!