Ikbenhetmaar, neeee ze gaat niet op Nini Jacht hoor.. Gabriëlla gaat al trouwen met Kenji van Mijnkleine!
Ahhhh met Kenji ja... das ook een hele goede keus.. Toen linde nini voor het eerst zag, was ze verkocht.. en het scheelt dat mama hem ook errrug leuk vindt
Thanx meiden. De papa van Mats en Nini is knapper hoor . Hoop dat ze qua karakter een beetje op hem lijken. Mischa is een stuk rustiger en makkelijk dan dat ik ben . Ik ben best direct en soms moet ik eens nadenken voor ik wat zeg . Ahh Linde wordt nu al vrolijk van Nini Dit is Mats rond de leeftijd van Nils nu. Lekker propje was het .
OOh Kenji is ook een goede vangst . MamatoB, heb ik jouw hyves? Word nu ook wel erg benieuwd naar de foto's .
@ Booky, ahh dat is echt een leuke fotow, en vindt die schoenen ook zo gaaf , kleine puma's! Linde heeft mini nike's Dames, ik ga afsluiten.. lees vanavond wel weer ff bij
Booky, oooohjah? Ben gelijk benieuwd naar je vent.. Kenji, ja dat vind ik ook een goede keus. Alleen ja.. Word dan wel een lange-afstands-relatie! Hihi.. Mats was een lekkere bollerd!
Joyce nee volgens mij ook niet :O. Ik zal je even opzoeken . Als je tenminste vriendjes wilt worden . Ja die krulletjes zijn wat later gekomen bij Mats zoals je ziet. Als baby had ie niet veel haar . Dit is echt de laatste (staat ook op hyves ). Deze heb ik ook af laten drukken voor de opa's en oma's en overgroot oma's..
Fijn weekend ikbenhetmaar. En de schoonvader staat op hyves . Ja Mats was echt Hollands welvaren haha, speknekkie .