September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jocruella beterschap! Mooie foto van je mannetje!

De liga eerste stap kan ik hier in de stad ook alleen maar bij de AH halen. Kruidvat, Etos, Trekpleister en DA hebben het niet :(

2. Ariel, ben wel een half uurtje bezig denk ik..
    Maar ga altijd graag even door met zulke dingen!
    Kleine ligt op bed en kijk nu nog tv en dan ga ik straks maar aan de slag. :)
    Wil toch meer 'klanten' hebben natuurlijk..

Liga 1e stap, die hebben ze volgens mij alleen in de supermarkten.. Heel gek!
    En bij de Dirx.. (Bas vd Heijden)
    Gelukkig zit de super hier op dorp.. Voorlopig doe ik het alleen door d'r eten heen (groente/fruit). Dan goed verkruimelen!
    Ze wil het niet zo uit d'r handje eten. Dan gooit ze het gewoon weg.. Terwijl ze voor de rest wel echt ALLES in d'r mond stopt!
    De fles wil ze wel de hele tijd zelf beethouden, ze werd net boos toen ik de fles beet hield voor d'r.. En toen zat ze zelf te mutsen en dat vond ze helemaal geweldig!!
    Dus ga morgen weer kijken bij Kruidvat voor mooie roze of paarse handsvatten.
    Ze hadden van de week alleen maar gele.

3. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    mare:leuk hè dat achteruit wippen?!
    noa doet dat ook altijd en als ze in bad is ook en dan laat ze haar kei-hard neerploffen en dan vliegt dat water over het badrand en lachen dat ze dan doet.
    ja,hoop voor jou dat de nachten ook wat draaglijker worden!maar hoe groter ze worden,hoe makkelijker het slapen.

mijnekleine:ik pakte vroeger ook de pil,maar kreeg daar elke dag migraine van en mijn ha raade het spiraal aan omdat dat heel weinig hormoon afgeeft en inderdaad ik heb maar zeldennog migraine.

agossie,wat een leukerd die damian!!!
    knap menneke!!jocruella

beterschap hè !!

mamatob:heb ik ook meestal aan de hand!ga voor 1 ding ,kom je thuis met een hele zak vol!!
    maar winkelen is altijd leuk om te doen hè

hoe was de liga?viel hij in de smaak bij britt??

hier verkopen ze betterfood start overal,kruidvat,grootwarenhuis,...

voila:gegeten,de afwas gedaan,de kids in bad gedaan en noa haar laatste fles en nu liggen ze allemaal in dromenland!!heerlijk zo'n rustige avond!

4. Sofie, lekker hoor dat ze allemaal in bed liggen!!
    Lekker rust samen met je vent :) .
    Ik heb dat ook altijd, daarom probeer ik zo min mogelijk voor bijv. alleen sokjes of een tshirtje naar de winkel, want op de één of andere manier heb ik alleen maar een voldaan gevoel als ik een volle tas heb haha!

5. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ja ik ook hoor!!
    vind het geweldig om te shoppen en vooral met een volle tas thuis komen en dan voor maar weinig geld te hebben gekocht!

ach jij kan vanaf morgen heerlijk met je ventje genieten!

6. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    nou ga lekker in mijn zetel liggen met mijn vent en even van de rust genieten!

misschien tot straks en anders tot morgen!

voor degene die int weekend niet online komen,fijn weekend!

7. Sofie, ja gelukkig wel.. Al is hij wel pas ergens laat in de middag thuis! Nouja we zien wel :) ..

Geniet van je man en de rust ;) !

8. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Uiteraard! :D Zal zeker foto's maken! Ben benieuwd!! :)

Ohw hebben ons net kapot gelachen met Britt. Elke keer als mijn man een boer laat, lacht te keihard, echt schateren. Echt hilarisch, ze bleef maar lachen! :D Niet iets wat je in het openbaar kunt doen, maar voor ons was het echt heeeeeeeeeeel grappig ;) (heb filmpje op m'n hyves gezet)

Oh ja, vandaag naar weeguurtje geweest, ze weegt al 7805 gram en is 63,5 cm, onze kleine lekkere dikkerd :D

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ MamatoB, waarom accepteer je mij niet op hyves..;)

10. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    kheb alles terug gelezen maar reageer verder ff niet, heb waarschijnlijk me neus gebroken.. lekker als je bijna op vakantie gaat..:(

11. MamatoB, Britt groeit echt heel netjes hoor!!
    Ze is niet heel lang hé?

Hahaha ja Gabriëlla vind dat ook leuk.. Als iemand een boer laat of als ze zelf keihard aan het knetteren is in d'r luier.
    Ik ga zo gelijk kijken naar je filmpje, ben benieuwd :D .

12. MamatoB, Grappig trouwens, Gabriëlla was bijna zo zwaar en lang toen ze bijna 3 maanden was!
    (zie onderschrift 17-12)

Ikbenhetmaar, wat is er gebeurd??????

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Eerised, ben met me neus tegen de verwarming aangeknald.. vervolgends hoorden we knak en was ik nokkie..

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje Ikbenhetmaar, ga je ermee naar de HAP?
    Hoe knal je met je neus tegen een verwarming trouwens?

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Eerised, wat fijn dat je contact hebt gehad met je broer. Gelukkig is hij weer veilig in Amsterdam.

Jocruella, beterschap voor jullie. Gelukkig gaat het met Damian weer de goede kant op. Wat een vrolijk menneke is het toch *smelt*.

Ariel, ik vind idd ook dat er bepaalde foto's op je hyves staan waar ik de gelijkenis wel zie ;). Ja zullen we ze koppelen, dan heeft Mats het goed voor elkaar met een oudere dame ;).

Mamatob, moeilijk heh om alleen sokjes te halen. Ik ging vanmiddag ook alleen even kijken, jaja ;).

Sofie, lekker dat ze allemaal op bed liggen :).

Och ikbenhetmaar DAT MEEN JE NIET. Get, heb je veel pijn?

MamatoB, ooh HAHA ik ga even kijken op hyves (heb ik je eigenlijk :(). Haha ik weet het niet meer :D.

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Ariel, ja ik was met de kat aan t donderen en vloog door, vloer is net gedweild en dan op sokken.. hmm geen goede combi.

@ Booky, ja hij is mega dik/blauw en doet vreselijk zeer..

17. Ikbenhetmaar, brrr ik word er al helemaal naar van als ik het lees!
    Ga je nu naar de HAP of EH?
    Sterkte meis :( ..

Booky, ja m'n moeder was ook weer blij. Die had hem trouwens wel gesproken vannacht maar hij was mij vergeten, sufferd!!

MamatoB, hahahaha wat lachen joh! Bolletje met d'r grote ogen.. Ze kijkt echt zo rond van: Papa maak dat gekke geluidje, dan kan ik lachen, hihi..

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Nee heeft toch weinig zin, ze kunnen daar vrij weinig aan doen. Neem zo een flinke ibuprofen en ga naar bed.

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Jeetje ikbenhetmaar, ook ik krijg het er naar van als ik het zo lees.

Lekker die broer(tjes ;)). Naja gelukkig issie er weer.

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    haha dan wil je niet weten hoe ik me voel.. zie echt letterlijk sterretjes als ik me ogen dicht doe..

Deel Deze Pagina