oud:ik word in juli 30 jaar! buggy:hier nog niet ,maar wel over aan het nadenken,want noa ligt nog krap in de maxi-cosi. veel plezier bij de kapper mamatob!
Twinkle. Ik zag je om half 1 al een keer online en meelezen. Dat was een hele klus!! Vervelend dat hij een jetlag heeft. Voor de rest alles goed? Wanneer zijn jullie terug gekomen? Brusje ik ben dan ook best jong hé. Was 18 toen ik zwanger raakte. Toen de kleine geboren werd 19 en straks als de kleine 6 maanden is dan is mama al een paar dagen 20! Sofie, ja en wat voor tijd zeg.. Niet leuk! Oh, zul je altijd net zien.. Kinderen, zo onvoorspelbaar! Veel plezier bij de stoet. Mamatob, Gabriëlla is met de kerst in de buggyinzet van de kinderwagen gegaan. Ze lag echt klem kon er geeneens meer een instoppen! Wel grappig dat Britt nu ook niet meer past gezien het gewicht van Gabriëlla toen en van Britt nu. Gabriëlla vind het helemaal geweldig dat ze alles kan zien. Heb de leuning zo staan dat ze alles kan zien. Maar hij staat vrij laag zodat ze niet te recht zit.. Sofie gebruik jij de bak nooit? Gabriëlla past ook niet meer normaal in de maxi cosi met de zak. Dus die moet ik er uit halen.. Kleine bolle! Ikbenhetmaar, hoe is het met je neus?
Lag trouwens echt weer te laat in bed.. 2uur pas! En werd vannacht heel vaak wakker, ik dacht telkens dat ik wat hoorde beneden. Heel raar. Ben toen maar naar beneden gelopen met de MagLite in m'n handen! Kreeg Killer instinct haha. Ben dus echt moe nu en moet nog van alles doen!
hahaha eerised,moet lachen met je killer instinct! als ik thuis zoiets hoor,dan blijf ik in mijn bed,mij zie je niet onder!! nee,eigenlijk gebruiken we die wagenbak niet meer zo veel. meestal gaan we maar een uurtje weg ofzo en noa ligt nooit lang in m-c en als we echt lang weg gaan nemen we de bak wel mee en dut ze daar wel in.
Hier ook een heerlijke nacht gehad, not! Pfff ik heb 1 uur geslapen denk ik, ik kon niet in slaap vallen en Yanoah was heel erg onrustig. Ach ja, ik ga zo weer lekker doorslapen. Ik ben ook niet echt jong hoor, 35 sinds een paar weken. MamatoB wat een leuk koppie heeft Britt! Mooie ogen zeg! Eerised ja ik ben wel even bezig geweest gisteren hihi. We waren dinsdag ochtend om 8 uur geland, door alle controles (2 x gefouilleerd en koffers door 3 man uitgebreid bekeken) waren we om 10 uur door de douane. Dit keer stond er in de hal van schiphol, dus waar iedereen op de reizigers staan te wachten nog eens marrechauce om iedereen even te fouilleren, dat was wel erg overdreven vond ik... Zelfs Yanoah werd even bekeken incl kinderwagen. Hier heb ik steeds afgewisseld met de bak en de maxicosi op de kinderwagen, pas als hij uit de mc is gegroeid ga ik hem ombouwen tot zitwagen. Kan dat niet bij jullie wagens? Ik ga weer even bijslapen, fijne dag allemaal.
Oh echt? Haha. Nee ik ben niet aangelegd en moet wel voor mezelf opkomen aangezien ik bijna altijd alleen ben en ik heb nog steeds geen hond dusja.. Haha! Gewoon een knuppel ofzo naast je bed joh. Oké. Dat deed ik op het begin ook altijd. Nu altijd hier op dorp gewoon de kinderwagen met buggy want doe alles lopend dan en met de auto doe ik de laatste tijd gewoon de maxi taxi meenemen. Dan gaat ze in de kleine buggy.. Maar beetje jammer dat ze zo snel groeit want ik wil in juni graag de maxicosi met de maxi taxi meenemen op vakantie. Want dan kan ze ook veilig in de auto enzo daar!
oei ik denk als gabriella zo blijft groeien ze er niet meer in kan! dan moet je de buggy alleen meenemen hè,tegen dan is ze 9 a 10 maand,dan mag ze allang in de buggy.
Twinkle, nou inderdaad nogal overdreven allemaal. En dan ook nog is Yanoah fouilleren! Ach je kan ook overdrijven.. Ben je eindelijk bijna thuis word ja daardoor zo lang opgehouden! Ik kijk altijd hoe lang denk dat ik ergens heen ga. En hoe lang Gabriëlla dus in de wagen moet zitten. En dan kijk ik of ze beter in de buggy kan of in de mc. Maar neem ook vaak de doek. Ze vind het nooit zo leuk in de mc omdat ze er een beetje raar in ligt. Ze is zo erg gegroeid.
Sofie, ja dat denk ik ook.. Echt jammer want we gaan daar natuurlijk ook in de taxi en bus en dan heb ik d'r graag veilig in de mc. Vergeef het mezelf niet als er dan wat gebeurd en ze zit gewoon op schoot ofzo..
twinkle;jeetje wat een gedoe daar op die luchthaven! zo erg dat ze yanoah ook controleerde!?nou das echt wel erg overdreven seg! eerised:ik denk dat je haar dan best op de schoot houd met een gordel rond jullie,dat is denk ik nog het veiligste dan! maar je moet je pas zorgen beginnen maken als het pas zover is,wie weet groeid ze nu niet meer zo hard en gaat het tegen dan misschien nog net.
Sofie. Nee maak me nog geen zorgen. Maar wat er wel aan te denken. Maarja zie het dan wel! Wat een lange dag zeg.. Zit een beetje was op te vouwen en m'n tijd in te vullen. Kleine ligt lekker te spelen in de box.
hier is het ook weer rustig! heb net de lakens vervangen van alle bedden en in de wasmachine gestoken en noa ligt al terug te pitten van 9u. vriend is zijn mountainbike gaan halen en de jongens kijken een film,ja,dus hier ook rustig.
Oh lekker hoor.. Gabriëlla wil de laatste dagen nog maar 2u slapen op een hele dag terwijl ze eerst hele dagen sliep haha. Krijgt je zoon een nieuwe mountainbike?
hier is het omgekeerd,noa sliep eerst maar 2 u op een dag en nu steeds langer en langer! nee,mijn vriend zit in een mountainbike-club en heeft zijn fiets laten herstellen en morgen gaat hij met de club mee fietsen,dus heeft hij hem nodig en hij was gerepareerd. voor jens zijn verjaardag morgen krijgt hij een wii-speeltapijt met spelletje! hij is toch zo verslaafd aan de computers,zowel de wii,als de gewone pc ,als de v-smile,... alles wat virtueel is is hij voor!
Ok. Ik denk dat het bij Gabriëlla een fase is. Gelukkig heb ik weinig last van d'r. Ze ligt lekker te spartelen en te kletsen alleen en dat kan ze echt uren doen soms.. Leuk.. Mijn vriend die doet ook aan fietsen maar dan wielrennen! Oh echt. M'n neefje is gek op de Nintendo DS. Hij word gek van dat weer, hij voetbalt normaal hele dagen door.. En nu hele dagen van die spelletjes spelen op de ds. Maar toen hij bij mij was mog hij maar een uur spelen. Lang zat. Heb je voor Jens ook een limiet?
jazeker! hij mag in de voormiddag 30min en in de late namiddag,als hij heel braaf is geweest, ook 1 uurtje maar dan alleen in het weekend, woensdag namiddag ook maar 1 uurtje,anders zit hij daar de hele dag op en dat vind ik niet zo goed. en zowiezo gaan ze zondag namiddag naar de scouts,want zo een heel weekend binnen zitten is voor kinderen niks,hun moeten zowiezo hun uitlaatklep hebben,want anders worden ze gek en ik ook!
Sofie, ja idd.. Anders krijgen ze vierkante ogen haha.. Wat leuk dat ze op de scouting zitten! Ik hoop stiekem dat de kleine wil gaan paardrijden ofzo:d..
ja,zou ook wel leuk zijn eerised! ik heb zelf ook toen ik 14j was paard gereden,maar ben daar toen mee moeten stoppen omdat die mensen hun paarden gingen verkopen en die gingen verhuizen naar arizona!! voila,heb net weer groentepap gemaakt voor een week of 3!! er lagen zoveel groenten in de koelkast dat ze dringend op moesten,dus de koelkast is een stukje leger en de diepvries zit weer wat voller!
Hey meiden, eindelijk weer eens een berichtje van ons. Hier gaat alles prima, Sem groeit als kool, eet als een dijker en is de vrolijkheid zelve. Weinig nieuws eigenlijk. Afgelopen donderdag voor het eerst wezen zwemmen met Sem en hij vond het erg leuk, al had hij het wel snel koud en aangezien mama al helemaaaaal geen zwemmer is (papa trouwens ook niet) ben ik er lekker snel weer uitgegaan met Sem. @kinderwagenbak: daar ligt Sem allang niet meer in, maar dat lag meer aan het feit dat ik haast geen boodschappen onderop kwijt kon. Dat is een heel groot nadeel van de bugaboo vind ik. Nu met de wandelwageninzet is dat probleem verholpen en is er ruimte genoeg. Gelukkig kon de wandelwageninzet wel helemaal plat voor Sem anders had het niet gekund. @koophuis: Eindelijk kunnen we a.s. donderdag in het huis gaan kijken (na 5 maanden gewacht te hebben ) dus laten we hopen dat het beloond wordt. Zal zo nog even wat spammen.
Sofie ik ga morgen ook koken voor de kleine. En vanavond eet ze de groente die wij ook eten. Alleen nog verzinnen wat . Ja ik heb zelf paarden.. Helaas zie ik ze niet zo vaak, m'n vader gaat er elke dag heen, maar hoop dat de kleertjes gaan lopen, en dan wil ik ze van dat geld hier op dorp gaan stallen! Rij al paard sinds dat ik kleuter ben..