Heej meiden, ben ik ook weer, heb ook weer geshopt hoor, kan het ook niet laten. 3 broekjes voor lorenza en een shirtje voor mano gekocht, maar ik kom altijd wel met iets thuis als ik in de stad ben geweest. Heb weer ff teruggelezen, maar is niet te doen joh @ikbenhetmaar, hoe is het nu met je neus ?? Verder gaat alles goed hier hoor
@sofie &pluk: thanks! Ben altijd heel nerveus als ik van de kapper terug kom. En nu had hij mij krullen gephönd waardoor ik er een beetje uitzag als een poedel. Maar nu ik het heb op mijn eigen manier heb gephönd vind ik het wel heel leuk.
Erg leuk je haar mamatoB, lekker vlot en helemaal klaar voor de lente Had spam van Sem (hihi dat rijmt) beloofd, komt ie. Hier had hij van opa en oma de autostoel gekregen, hij gebruikt hem nog niet hoor maar met 15% korting bij de prenatal konden we hem alvast maar in huis hebben. Zo te zien is Sem erg blij met zijn mooie autostoel.
Als we dan toch aan het spammen zijn, deze foto heeft mijn zus genomen op 17 februari bij mijn ouders thuis. Groetjes Anita
MamatoB, leuk je haar!! Staat je goed hoor knappe dame. Pluk, nee ik ga d'r ook absoluut niet op schoot vervoeren. No way! Als er wat gebeurd.. Wil ik niet op m'n geweten hebben.. Ga even boodschappen doen nu, tot later.. Liefs
so hehe ik ben weer bij, maar ga even niet overal op reageren. @mamatob: ziet er leuk uit. ik laat mijn haar niet meer drogen bij de kapper ziet er altijd zo tuttig uit. @pluk: een foto met ogen op en en dan nog zo'n mooie en nog meer mooie foto's van sem en noa en van boer mats hier hebben we zo'n slechte nacht achter de rug dat ik om half 8 naar bed ga en jaap dan morgen mag uitslapen anders trekken we het niet... ergens voor zijn 18e zal hij wel een keertje goed gaan slapen toch?!? david heeft het rollen echt onddekt nu. niet handig met verschonen. we moeten hem echt tegen houden. zo''n schattig ventje is het ook
Mare knuff voor jou. Komt echt wel goed hoor! Als hij vaste voeding krijgt enzo dan komt er ook meer een schema in het patroon. Komt goed meis! Woehoe.. Om 10 voor 7 is Fer thuis! Dus als de kleine d'r fles leeg heeft ga ik aan het eten beginnen. Kipkerrie hawai met rijst. Alleen nog rijst koken en de kip bakken met de saus.. Heb al het voorbereidende werk al gedaan!
He meiden, lees dalijk alles bij. Heb 5 aanbiedingen op de hyves van Jut & Jul gezet. Verder de hele dag bezig geweest met bestellingen. Jut & Jul - Hyves.nl
Pfff, wat een werk was dat, alles bijlezen. Gisteren ben ik dus bij de dokter geweest, maar ik heb géén blaasontsteking. Waarschijnlijk zit ik wel tegen een blaasontsteking aan, dus nu moet ik veel vitamine c binnen krijgen. Dat betekent dus veel fruit eten, en dat is niet echt mijn hobby. Verder heb ik geen spannende dingen te vertellen.
@jusi je kan ook echt vitamine c pillen slikken. heeft bij mij altijd enorm goed gewerkt en veeeeeel drinken natuurlijk
Ja veel drinken doe ik sowieso altijd al, water dan. En inderdaad, vitamine c tabletten kan ook zei de dokter, alleen ben ik die vergeten te halen...