September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Daar was ik ook weer. Ik moet iets van 60 pagina's bijlezen. Is een beetje teveel van het goede.
    Ik ga dus even niet bijlezen.

@dezieken; hoe is het met jullie en de kleintjes?

@Jusi; leuk joh babyzwemmen. als het goed is lig je nu in het zwembad. Was ht weer leuk?

@Eerised; hoe loopt de verkoop met de kleding?

Hier; Jurre was donderdag en vrijdag erg timide; past totaal niet bij hem. Nou vrijdag 's avonds kwam het er uit Diarree en toen hij in bed lag spuugde hij toch ineens. Men wat een hoeveelheid en in een grote boog. Gelukkig wel lekker geslapen. Gisteren en vandaag nog wat diarree, maar hij is wel weer zijn vrolijke zelf.
    Gisteren lag ik in bed met buikgriep en spugen. Getver wat is dat toch balen. Gelukkig lijkt ht er op dat het nu weer beter gaat.

Ik pak het draadje weer op vanaf hier hoor!

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!

booky:ja,haar haar blijft maar groeien!

ooh madwin:geniet van jullie feest-weekendje!

booky:schandalig dat er mensen zijn die super losse handjes hebben!
    en dan nog met een spatel!
    die vrouw moeten ze zelf een keer slaan met spatel!

ooh hier vind de papa alles wat met lego heeft te maken wel leuk om te doen (de jongens kunnen nog niet bouwen) en alles wat op afstandsbediening werkt ook!

mamatob:dat verhaal van die man met zijn 2 maand ouden baby:jeetje die vent moeten ze afslachten zeg!!:$
    ja,ik word daar zo woest van hè!:x

jusi;veel plezier bij het baby-zwemmen!!

elizabethje:jeetje wat een vermoeiende nacht!!
    even bijtanken als de kleine slaapt!?

hier een goede nacht,maar noa is om 5.30u even wakker geworden en dan terug inslaap gevallen tot 7.30u,dus ja een goede nacht!

hier was jens super blij met zijn cadeau!
    hij is er nu zelfs op aan het spelen!

namiddag gaat hij naar de scouts en dan mag hij daar tracteren,hij verheugt er zich op!

3. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    babijtje:zo te horen goed ziek geweest,maar er ook vlug vanaf,gelukkig!
    daar kan je echt wel even van afzien hè

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

toen ik hoorde dat wij een jongen kreegn zei ik gelijk: jaaa dan mag ik weer met lego spelen. wij maken hier straks vast ruzie wie met david mag spelen ;)

onze nacht was voor ons doen gewoon goed. mijn man kwam david m half 11 voor een voeding brengen en daarna heeft hij geslapen. tot half 2 weer een voeding. na een uur een beetje zeuren maar ik heb hem toen een beetje gewiegd (liggend) en hij sliep verder tot half 6 een voeding en daarna nog eens slapen tot kwart over 8. ik voel me gewoon uitgeslapen. mannetje ligt er nog in ben benieuwd wanneer hij wakker wordt.

5. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

goedemorgen...

@mare: fijn dat je zo uitgeslapen ben..
    @jusi: leuk babyzwemmen veel plezier
    @lego:dat komt er bij ons ook mijn vriend heeft zelfs nog 2 dozen vol liggen bij zn opa en oma:)
    @wandelwagenbak: al lang niet meer in gebruik...
    gebruik de mc of de beco als ik wegga..
    @ikbenhetmaar: gaat alles goed met je?
    @eerised: heb je een linkje voor me naar mp?:)
    @loopstoeltje: ik heb er wel 1..heb levi er 1 keertje ingezet voor 5 minuutjes en hij vond het wel leuk...

nogmaals thnx voor alle felicitaties voor t huisje..jullie zijn lief!

me verhuisdozen zijn al binnen:D dus ik ga vamiddag alvast inpakken.

doeiii doeiii

6. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Mare; ik blijf het knap vinden hoor hoe jij het zo volhoudt met de voedingen van David.

@Sophie; gefeliciteerd met Jens (ik begrijp tenminste dat hij jarig is?)

@Fightforlove; ik heb blijkbaar iets gemist. Maar je gaat verhuizen?

@Ikbenhetmaar; met jou is er ook iets gebeurd lees ik tijdens mijn niet aanwezig zijn. Beterschap lijkt me dan op zijn plaats als ik het z lees

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Elizabethje, balen dat jullie zo'n slechte nacht achter de rug hebben. Verder nog tips over doorslapen gevonden?

Babijtje, ach wat zielig dat Jurre zo ziek was. :( En jij dus ook nog. Nu weer beter?

Mare, fijn dat je je uitgeslapen voelt. :)

Het babyzwemmen was weer geslaagd. :)
    Kenji was 1 van de heel weinige baby's die helemaal niet gehuild heeft, zelfs niet met de opdrachtjes om onder water te gaan.
    Ik moest op een gegeven moment Kenji op een matje leggen, en de badjuf hield hem dan wel vast, zodat ik er onderdoor moest zwemmen. Dat vond ie juist wel heel interessant, vooral toen ik weer boven water kwam. De meeste kindjes begonnen hier dus te huilen, omdat ze hun papa of mama niet zagen denk ik.

Verder willen we vanmiddag nog maar mijn schoonouders gaan. En vanavond gaan Jurgen en ik met zijn tweetjes gourmetten, heb er wel zin in. :)

8. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    wat is het hier rustig... iedereen lekker op de bank?

Hier thuis ook, vriendlief heeft muppet meegenomen naar zn werk. Kan ie lekker kijken naar microscopen enzo... zal vast interessant zijn haha... Nu ga ik snel aan de slag voor school, want het eerste tentamen komt er al weer aan!!!

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hier niet op de bank, want Jurgen wil voetbal kijken en als ik iets niet leuk vind. ;)
    Schoonouders zijn niet thuis, aangezien ze de telefoon niet opnemen.
    Dus wordt het maar een lekker lambaldagje, wat ik ook niet heel erg vind. :D

10. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    babijtje:ja jens verjaard vandaag.

elizabethje,nee niet op de bank hangen,ben net klaar met eten te maken,noa eten te geven,afwassen en noa in bed te leggen,nu even ontspannen en dadelijk de jongens weg doen.

11. Zoo, mannetje is voetbal aan het kijken, kleine ligt te slapen en mama is wortels aan het koken!
    Dan pureren en porties invriezen.

Morgenavond na het eten moet Fer weer weg, al met al een redelijk weekend gelukkig..

Tot morgen dames!
    Liefs

12. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Jusi; fijn dat het zwemmen weer geslaagd was. Leuk hoor!
    Hier zijn we weer beter. Gourmetten leuk, eet smakelijk vast voor straks

13. Babijtje, fijn dat jullie weer beter zijn!!
    Iedereen is zo erg aan het kwakkelen enzo om me heen.
    Word tijd voor de zon..
    Want wat is het vandaag weer voor weer joh?
    Echt verschrikkelijk......

Was het maar al juni :D .. Lekker naar Griekenland!

14. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hoi hoi!
    In het weekend hebben is het lekker rustig hier :D Dan is het tenminste goed te doen ;)
    Hier erg druk weekend gehad en ben weer ’s strontverkouden samen met Kenji, ondanks alle vitamientjes die ik eet en slik. Hoort erbij zeggen we dan maar he ;)

Hier stormt het énorm met wind van 110 km/u hier!!
    Zijn bij mijn ouders geweest en op de terugweg was al van alles kapot of weggewaaid. Aan de overkant, bij de juwelier is een stuk zink van ruim 3m. van het dak gewaaid, allemaal reclame borden gewoon door midden gebroken en takken over de weg. Ben benieuwd wat de uiteindelijke schade is hier in de omgeving! Lees net op teletext dat er hier al ruim 30 meldingen zijn geweest in Zuid-Oost Limburg van zware schade door vliegende dakpannen, omvallende bomen etc.

@Jusi, ik vrees toch dat Jurgen onbewust spanning heeft wanneer hij met Kenji bezig is. Kinderen en vooral baby’s zijn vreselijk sfeergevoelig. Wanneer Bart wat gestresst is, is Kenji ook meteen gespannen. Nu zal hij misschien in een negatieve spiraal zitten tot het een keer of twee goed is gegaan, wanneer hij aan het flesje begint heeft hij onbewust misschien al het gevoel dat het mis zal gaan en daardoor gaat het dan ook mis (zie het –totaal ander en stom voorbeeld misschien- met de honden en de paarden ook constant gebeuren en die kun je in heel veel opzichten met kinderen vergelijken).
    Dat jij ook nog eens gestresst wordt daarvan is logisch, als Bart en ik onderling woorden hebben komt dat 9 van de 10 keer omdat hij geïrriteerd is maar dat helpt natuurlijk niet mee om de rust te houden. Moeilijk he.. Hopelijk komen jullie samen tot een oplossing!!

Wat heerlijk dat het babyzwemmen zo goed is gegaan!! Kenji de uitblinker van de klas :D Maarja wat wil je met zo’n mooie naam ;) :D Leuk!!

@Torties, misschien dat Alisa nu meer en beter slaapt omdat ze over de ergste vermoeidheid is en daardoor een fijn slaap/waakpatroon heeft gekregen/aan het krijge is? Wel lekker toch, dat ze nu beter slaapt! Gaan de nachten ook goed?

@Madwin, behoorlijk wat feest bij jullie!! Van harte gefeliciteerd met zowel de oudste als de middelste :D Geweldig, Playmobiel & Lego :D Echt speelgoed van en voor alle generaties :D !!

@Booky, vreselijk zo’n dingen! Vooral als je zelf ouder bent dan kun je je daar helemaal niks bij voorstellen, het ídee alleen al!!!

@Mamatob, wow SCHANDALIG! Nog geen anderhalf jaar zitten voor zoiets en voor de meest onnozele dingen wordt 5 jaar geeist.... Wat een krom rechtsysteem heeft NL!!

@Elizabethje, hier hielp het boek “Lekker slapen zonder huilen” van Elizabeth Pantley heel goed! Kan me voorstellen dat je gesloopt bent als de kleine nog altijd niet lekker doorslaapt. Hopelijk gaat Luca ook heel snel inzien dat een hele nacht slapen ook héérlijk is!

@Babijtje, arme Jurre even helemaal van slag, gelukkig gaat het wel al beter!

@Sofie, gefeliciteerd met Jens :D Leuk dat hij zich er zo op verheugt om te kunnen trakteren bij de Scouts :D

@Mare, fijn dat jullie vannacht een goede nacht hadden!!

@Fightforlove, inpakken was nog nooit zo leuk als nu zeker ;) Heel veel plezier en op naar ’t nieuwe huis!

@Eerised, ah heerlijk dat Fer morgenavond pas weg moet, maakt het weekend weer een beetje goed zo he!

15. Mijnkleine, ik heb ook al de hele winter overal last van..
    Zal wel komen omdat we 'net' bevallen zijn!

Ik las het ja op teletekst en internet. Bizar hoor!!
    Hier is het vrij rustig met de wind.. Waait wel hard, maar geen stom.

Ja maakt het weekend zeker goed, toch nog 2 dagen samen.. :)

Kusje voor m'n schoonzoon van Gabriëlla :D ..

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik wil dit weer wel weer voor sneeuw ruilen :p nou liever voor de lente nu hoor. lekker veel naar buiten gaan straks.

hier een rustig dagje en net naar de kerk. had david naar de creche gebracht maar na een kwartier kwamen ze mij helaas alweer halen. maar ach, ik heb daarna nog iig de lofprijs meegemaakt.

17. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Grrrrrrrrr.....we hadden voor Sem een heel mooi tshirt van Vingino gezien; wil ik hem net gaan bestellen kan ik nergens zijn maat meer vinden. Baleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.:x:x:x

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    We hebben lekker gegourmet vanavond. :)
    Ik vind het alleen jammer dat wel altijd meteen het hele huis stinkt. Maar ja hoort erbij.
    En we hebben ook nog heel veel over! Maar dat is altijd zo met ons, als we bbq-en of gourmetten. :D
    We hebben dus mijn schoonouders voor morgenavond maar uitgenodigd, en neefje komt dan ook mee, aangezien mijn schoonzus en zwager moeten werken.

Het wordt wel een heel menu, aangezien Jurgen vandaag toch al soep had gemaakt voor morgen, en ook stoofpeertjes als toetje.
    Dus krijgen we kippensoep vooraf, dan gourmetten, en stoofpeertjes na. Een heel menu dus. :D

Ow, en Jurgen heeft vandaag 2 keer de fles gegeven, en 2 keer is het hartstikke goed gegaan! :)
    Zie dit topic; http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/194221-moeilijk-doen-de-fles-papa.html

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    wat fijn jusi, dat is weer een hele geruststelling lijkt mij. en ook heel fijn voor jurgen.

20. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @jusi: wat fijn dat het nu beter lijkt te gaan met de fles & papa. Want leek me heel frustrerend die situatie. Lastig is dat he.. hoop dat het nu zo goed blijft gaan. En ja mannen en flessen geven... hier een papa die er niet zo veel aan vindt om de fles te geven. Ik stoor me daar soms wel aan, ik denk dan, het is zo'n rustig en intiem momentje met je kind, hoe kun je daar nou geen zin in hebben?

@storm in het zuiden: Hier in het zuiden echt ENGE wind. Ik ben vanochtend bijna van de weg gewaaid onderweg naar de Prenatal. Moest nog een kadootje hebben voor kraambezoek dinsdag, en ik ben gewoon de autobaan af gereden voordat ik er was, omdat ik niet meer verder durfde. Telkens als zo'n rukwind kwam, werd ik echt naar links of rechts geslingerd. Echt akelig. Uiteindelijk helemaal binnendoor gereden, Tour de Limburg gedaan :p maar ook dat was zelfs nog eng, er vlogen keihard takken tegen mijn voorruit enzo

@hier: vandaag een hele leuke dag gehad. Na mijn prenatal avontuur vanochtend,waar ik dus twee uur later dan gepland van terug was vanwege mijn omwegen, hebben we mijn schoonbroer en schoonzus met hun twee zoontjes op bezoek gehad. Was supergezellig. Britt is vandaag van 5 naar 4 flesjes gegaan (4x 210 + 7) en tot nu toe gaat het goed. Ze slaapt ook veel langer tussendoor nu. Het lijkt haar goed te bevallen. Ze heeft om zes uur met ons mee gegeten (zo schattig, aan tafel bij ons, in haar stoeltje, met haar potje worteltjes :p) dat hele gezicht vol worteltjes (zie SPAM), geweldig :D
    Ze heeft nog flink gelachen en met haar neefjes gespeeld, zo leuk! Ben benieuwd of ze vannacht doorslaapt met de vier flessen...

Deel Deze Pagina