September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

ik was gisteren aan het schrijven en overal op aan het reageren en toen ging david huilen en op gegeven moment kwam mijn beste vriendin langs dus ik heb het uiteindelijk dus niet geplaatst...

maar goed david wordt vandaag opgedragen. dat is bij ons in de baptistengemeente een beetje te vergelijken met de symbolische waarde van de doop. mijn mama komt dan langs en die vriendin heeft hier geslapen dus is er ook en ook wat andere vrienden, heb er zin in !

2. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @mare: wat leuk, veel plezier vandaag!!

@ sofie: wat een vermoeiende nacht! Knuf!

3. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    @Merakli, he bah balen dat je nu weer even ongesteld bent als voor de zwangerschap! Dat is wel heel netjes dat ze je belden over je portemonnee en ook nog eens alles erin zat, dat is toch zeldzaam!

@Sofie, nee geen buikgriep, dat heb ik één keer gehad en toen was ik zó beroerd, toen ben ik 12 kilo afgevallen omdat alles aan alle kanten eruit kwam. Kreeg toen zelfs medicijnen tegen uitdroging. Denk gewoon flinke verkoudheid..
    Poeh dat is een vermoeiende nacht! Heel veel plezier vandaag!!

@Mare, ook jullie heel veel plezier vandaag!!

Haha Kenji ligt in bed en opeens hoor ik zijn muziek-vogeltje, hij heeft nu uitgevonden dat er muziek komt als je aan het touwtje trekt :D :D

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    Mare veel plezier vandaag

Het kan niet alleen erger worden het zal ook erger worden de vraag is alleen wanneer.

Hellen ik heb hier nog niets aangevraagd, ik ben er nog niet echt klaar voor, heel af en toe denk ik een parkeerkaart zou wel welkom zijn.
    Als ik weer eens een hele parkeergarage door moet waggelen om bij de uitgang te komen:(,.

Merakli wat k.u.t dat je ongi nu weer met pijn gepaart gaat.

Hier vannacht een heerlijke nacht gehad, beide kids zijn niet wakker geweest en hebben tot 8 uur geslapen.

Groetjes Antia

5. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ mijnkleine: arme jij! Veel beterschap meid!

@ hier: Britt heeft haar handje helemaal kapot :( Ze had vanochtend haar handje onder het bloed zitten. Het is het plekje tussen duim en wijsvinger, daar waar ze denk ik het hardst aan zuigt met duimzuigen. Daar is het huidje helemaal gebarsten, echt heel zielig :( Iemand enig idee of dit kan met duimzuigen? En of dit soms komt met doorkomende tandjes? Ik weet niet goed wat ik er mee moet doen, lees er ook niet veel over op internet. Ze lijkt er weinig last van te hebben, maar vind het wel heel zielig want het moet toch haast wel pijn doen :(

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    Dit kan inderdaad door het duimzuigen komen (wordt de huid erg droog van en kan gaan barsten) je kunt er vaselinne lanette op smeren, volgens mijn huisarts is het niet erg als ze hier een beetje van binnen krijgen.
    Ik smeer het ook bij Kinley op haar handjes, voordat ze een fles krijgt zo kan het even goed intrekken voordat ze weer met haar handjes verder gaat.

Groetjes anita

7. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ Anita; oh oke, dan ga ik die morgen meteen halen! Dankjewel voor de tip!!

8. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hoi meiden!

heb wel bijgelzen maar ga ff niet reageren!
    gister was ik jarig ( jaja oude ik! hihih ben 25 geworden) Hele gezellige dag gehad! wel super druk dus was blij toen ik vanacht in men bedje lag!
    Men schoonzusje en men vriendin hebben mijn tuin versiert en een spandoek geplaatst en ook nog eens 65 flyers hier in het hele dorp opgehangen! niet normaal!! Maar ja ik heb het ook bij hun gedaan en wie de bal kaatst.......
    Vandaag ook druk! ga men huis van top tot teen poetsen! inclusief ramen lappen enz enz! dan is dat weer gedaaN! ook moet ik alle spullen nog inpakken want morgen gaan we op VAKANTIE!!! lekker een weekje niks!
    Ik kom vast nog wel een keertje langskleppen aangezien ik internet op men mobiel heb! ( en natuurlijk verslaafd ben) hahaha

Voor iedereen die een knuf nodig heeft *KNUF*
    En allemaal nog ff genieten van het weekend!

Groetjes!!!

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

en alvast een fijne vakantie

Groetjes Anita

10. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ Francescak, gefeliciteerd meid met je verjaardag, wat is 25 jaar nou oud zeg :D fijne vakantie!!!

@ Sofie, slopend is dat he om het uuf wakker worden :( dikke knuf!!

@ Mare, veel pleziez!!

@ mijnkleine, wat lief!

@ Anita, meid ik vind je een supervrouw die hier nooit klaagt of zeurt over haar ziekte!!! en gewoon positief in het leven staat. Petje af!!

@ mamatob, wat zielig, hoop dat het snel overgaat!

Had vanmorgen alvast de luiers van Gizem naar beneden gegooid en rarara toen ik met haar naar beneden ging, gleden we uit en viel ik op mijn linkerbil en heb last van mijn rechterarm (heb teveel kracht gebruikt om me vast te pakken)

11. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even geen reacties van mij.
    Ik ben zo enorm verkouden dat ik amper uit mijn ogen kan kijken.
    Mijn ogen doen niks anders dan tranen en prikken.

Knuf voor allemaal!!!

Mare: Een hele fijne dag toegewenst!!!!
    Franceska: Ik wens jullie bij deze een hele fijne vakantie!!!

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Francescak, Van harte nog meid!
    En een hele fijne vakantie

@ Merakli en Madwin, beterschap!!

Hier een goede nacht gehad, Linde lag om 20.00 in bed met 3 flessen op en ik dacht ik maak haar niet meer wakker, als ze honger heeft meldt ze zich vanzelf wel.. uiteindelijk deed ze dat ook om 7.30 :D
    Daarna fles gegeven en weer terug naar bed, tot 10.00 toen is mijn vriend met haar opgestaan en hebben ze heerlijk gespeeld beneden. Om 12.00 fles gehad en om 12.30 lag ze er weer in, om 14.30 werd ze weer wakker en heeft ze een beetje diksap gekregen en nu ligt ze alweer 10 minuten heerlijk te slapen.
    Dus het gaat beter hier ook al is ze nog niet fit.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat een rust hier vandaag zeg!

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja vond ik ook al..:$

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    O dan ligt het gelukkig niet aan mij! :D

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    haha nee hoor! :)
    Hoe ist?

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja goed! :) Rosalie is/was alleen ziek :( Die kwam gister na dr middagdutje met koorts uit bed en die was net ineens verdwenen :(

Hoe is het bij jullie?

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ahh zo zielig he, hopelijk krijgt Noah er geen last van!
    Hier goed hoor, Linde slaapt alweer.
    Het is of eten of slapen. Nja vind het prima als je dan goed uitziekt. Elke dag oogt ze wat beter dus prima..:)

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh gelukkig! T is altijd zo zielig als die kleintjes wat hebben he....

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat vinden jullie hier van?

Deel Deze Pagina